[O1] Turbo-Timer

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • and23
    Classic
    • 2010
    • 33

    [O1] Turbo-Timer

    zastanawiam sie nad wystosowaniem pisemnego zapytania w tej sprawie do SAP
  • rss
    L&K
    • 2009
    • 1098

    #2
    [O1] Turbo-Timer

    moze ktos ma jakies doswiadczenie w tym temacie ?
    kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
    _________________________________________
    Do sprzedania:
    komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
    zaciski do hamulcow 280mm.

    Komentarz

    • gregorianin
      Ambiente
      • 2008
      • 215
      • Octavia II (1Z3)
      • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      Jeśli Twoja jazda wymaga każdorazowo lub bardzo często odczekiwania po jeździe to tak, ma to sens.
      www.DURASOFT.pl

      -Hamownia podwoziowa
      -Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
      -Diagnostyka
      -Filtry FAP/DPF

      Komentarz

      • RALF
        Elegance
        • 2008
        • 974

        #4
        ja mam u siebie TT GReddy i sobie chwalę
        Poza tym tak jak napisał kolega powyżej , zależy wszystko od twojego stylu jazdy

        Komentarz

        • McGan
          RS
          • 2010
          • 3573
          • Superb III (3V3)

          #5
          Bardzo fajny patent, szkoda, że wcześniej o tym nie słyszałem
          Ralf, jak to zamontowałeś? P&P, czy trzeba się bawić trochę?
          Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
          Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm,​ Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6

          Komentarz

          • RALF
            Elegance
            • 2008
            • 974

            #6
            podłączasz wszystko pod stacyjkę , ręczny itd

            punkt 2.1 (installation )
            mi podłączała firma HyPerformance, bo ja nie ogarniam elektroniki, poza tym nie miałem za bardzo czasu ( Praca) , ale myślę że każdy z ta instrukcją dał by rade

            Komentarz

            • piramida
              RS
              • 2009
              • 12222
              • Superb III (3V3)

              #7
              jak to sie sprawdza w praktyce, przekręcasz stacyjke biorąc kluczyki ze sobą, wysiadasz z auta, zamykasz go a silnik pracuje np około minuty? Nie ma mozliwosci zamoczynnego zapłonu?

              aha musisz auto zostawic na luzie a podczas zimy to nie wskazane :cry:
              superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

              poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

              Komentarz

              • McGan
                RS
                • 2010
                • 3573
                • Superb III (3V3)

                #8
                Dzięki wielkie

                [ Dodano: Sob 11 Gru, 10 19:15 ]
                Zamieszczone przez piramida
                jak to sie sprawdza w praktyce, przekręcasz stacyjke biorąc kluczyki ze sobą, wysiadasz z auta, zamykasz go a silnik pracuje np około minuty? Nie ma mozliwosci zamoczynnego zapłonu?

                aha musisz auto zostawic na luzie a podczas zimy to nie wskazane :cry:
                Dokładnie tak, jak mówisz, z tego co czytałem

                ...nie zaciągasz ręcznego zimą? :P
                Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
                Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm,​ Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6

                Komentarz

                • piramida
                  RS
                  • 2009
                  • 12222
                  • Superb III (3V3)

                  #9
                  Zamieszczone przez McGan
                  Dzięki wielkie

                  [ Dodano: Sob 11 Gru, 10 19:15 ]
                  Zamieszczone przez piramida
                  jak to sie sprawdza w praktyce, przekręcasz stacyjke biorąc kluczyki ze sobą, wysiadasz z auta, zamykasz go a silnik pracuje np około minuty? Nie ma mozliwosci zamoczynnego zapłonu?

                  aha musisz auto zostawic na luzie a podczas zimy to nie wskazane :cry:
                  Dokładnie tak, jak mówisz, z tego co czytałem

                  ...nie zaciągasz ręcznego zimą? :P
                  na noc i dłuzsze postoje nie zaciągam a podczas jazdy czasami jak jest pusto i szeroko :szeroki_usmiech

                  [ Dodano: Sob 11 Gru, 10 19:21 ]
                  Zamieszczone przez RALF
                  ja mam u siebie TT GReddy i sobie chwalę
                  Poza tym tak jak napisał kolega powyżej , zależy wszystko od twojego stylu jazdy
                  gdzie go zakupiłeś i ile dałeś?

                  [ Dodano: Sob 11 Gru, 10 19:31 ]
                  jeszcze jedno pytanko, TT sam okresla potrzebny czas do schłodzenia turbiny czy za kazdym razem silnik pracuje tak samo?
                  superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                  poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                  Komentarz

                  • RALF
                    Elegance
                    • 2008
                    • 974

                    #10
                    to tak po kolej.
                    TT mam od 2 lat, za każdym razem zaciągam ręczny i gaszę światła.
                    Zabezpieczenie w celu kradzieży jest takie że nawet jak ktoś wejdzie do auta poprzez zamknięte drzwi to po spuszczeniu ręcznego lub zapaleniu świateł auto automatycznie gaśnie. poza tym dużo zależy od alarmu, ja miałem podobno jakiś rozbudowany więc auto mogę zamykać tylko z zamka na czas działania TT ponieważ przy zamknięciu i załączeniu alarmu w kluczyku mój immobilaiser blokował by działanie TT.

                    Dalej
                    Zakupiłem go od użytkownika z naszego forum cena coś ok.250 zł, ale ktoś z forum streetracing sprzedawał w lato blitzy oraz apexi po 150 -200 zł , na allegro jest D1 spec które generalnie jest japońskie i powinno dawać radę z cena dość znośną.

                    Co do określenia czasu chłodzenia to zależy to od urządzenia jakie zakupisz i jego funkcji

                    Komentarz

                    • rss
                      L&K
                      • 2009
                      • 1098

                      #11
                      hmmmm....duzo ciekawych rzeczy tu wyczytalem - pytam dlatego, ze zetknalem sie z opinia ze niektore TT sa 'niekompatybilne' z silnikami typu TDI
                      kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
                      _________________________________________
                      Do sprzedania:
                      komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
                      zaciski do hamulcow 280mm.

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez RALF
                        jeszcze jedno pytanko, TT sam okresla potrzebny czas do schłodzenia turbiny czy za kazdym razem silnik pracuje tak samo?
                        _________________
                        Tak ale z tego co się orientuje jest tez opcja ustawienia stałego czasu pracy silnika po zakończonej jeździe.

                        Komentarz

                        • sky0r
                          Classic
                          • 2011
                          • 1

                          #13
                          Witam
                          Panowie ja miałem kiedyś w passacie 1.9 TDI timer i nie ma żadnych problemów z montażem, ważne żeby go dobrze podłączyć. Jesli ktos będzie chciał to poszukam i podeśle informacje o podłączniu w TDi'ku.
                          Gadzecik bardzo ciekawy i przydatny, zakaldany do wielu aut, ale malo raczej popularny wsrod uzytkownikow volkswagenow, opli, itp. bardziej znany wsrod posiadaczy japonskich aut.
                          jakby ktos chcial to mam taki srebrny timer w domu niepotrzebny japonski apexi.
                          pozdrawiam

                          Komentarz

                          Pracuję...