zastanawiam sie nad wystosowaniem pisemnego zapytania w tej sprawie do SAP
[O1] Turbo-Timer
Zwiń
X
-
Jeśli Twoja jazda wymaga każdorazowo lub bardzo często odczekiwania po jeździe to tak, ma to sens.www.DURASOFT.pl
-Hamownia podwoziowa
-Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
-Diagnostyka
-Filtry FAP/DPF
Komentarz
-
-
Bardzo fajny patent, szkoda, że wcześniej o tym nie słyszałem
Ralf, jak to zamontowałeś? P&P, czy trzeba się bawić trochę?Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm, Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6
Komentarz
-
-
jak to sie sprawdza w praktyce, przekręcasz stacyjke biorąc kluczyki ze sobą, wysiadasz z auta, zamykasz go a silnik pracuje np około minuty? Nie ma mozliwosci zamoczynnego zapłonu?
aha musisz auto zostawic na luzie a podczas zimy to nie wskazane :cry:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Dzięki wielkie
[ Dodano: Sob 11 Gru, 10 19:15 ]
Zamieszczone przez piramidajak to sie sprawdza w praktyce, przekręcasz stacyjke biorąc kluczyki ze sobą, wysiadasz z auta, zamykasz go a silnik pracuje np około minuty? Nie ma mozliwosci zamoczynnego zapłonu?
aha musisz auto zostawic na luzie a podczas zimy to nie wskazane :cry:
...nie zaciągasz ręcznego zimą? :PJest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm, Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez McGanDzięki wielkie
[ Dodano: Sob 11 Gru, 10 19:15 ]
Zamieszczone przez piramidajak to sie sprawdza w praktyce, przekręcasz stacyjke biorąc kluczyki ze sobą, wysiadasz z auta, zamykasz go a silnik pracuje np około minuty? Nie ma mozliwosci zamoczynnego zapłonu?
aha musisz auto zostawic na luzie a podczas zimy to nie wskazane :cry:
...nie zaciągasz ręcznego zimą? :P
[ Dodano: Sob 11 Gru, 10 19:21 ]
Zamieszczone przez RALFja mam u siebie TT GReddy i sobie chwalę
Poza tym tak jak napisał kolega powyżej , zależy wszystko od twojego stylu jazdy
[ Dodano: Sob 11 Gru, 10 19:31 ]
jeszcze jedno pytanko, TT sam okresla potrzebny czas do schłodzenia turbiny czy za kazdym razem silnik pracuje tak samo?superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
to tak po kolej.
TT mam od 2 lat, za każdym razem zaciągam ręczny i gaszę światła.
Zabezpieczenie w celu kradzieży jest takie że nawet jak ktoś wejdzie do auta poprzez zamknięte drzwi to po spuszczeniu ręcznego lub zapaleniu świateł auto automatycznie gaśnie. poza tym dużo zależy od alarmu, ja miałem podobno jakiś rozbudowany więc auto mogę zamykać tylko z zamka na czas działania TT ponieważ przy zamknięciu i załączeniu alarmu w kluczyku mój immobilaiser blokował by działanie TT.
Dalej
Zakupiłem go od użytkownika z naszego forum cena coś ok.250 zł, ale ktoś z forum streetracing sprzedawał w lato blitzy oraz apexi po 150 -200 zł , na allegro jest D1 spec które generalnie jest japońskie i powinno dawać radę z cena dość znośną.
Co do określenia czasu chłodzenia to zależy to od urządzenia jakie zakupisz i jego funkcji
Komentarz
-
-
hmmmm....duzo ciekawych rzeczy tu wyczytalem - pytam dlatego, ze zetknalem sie z opinia ze niektore TT sa 'niekompatybilne' z silnikami typu TDIkazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
_________________________________________
Do sprzedania:
komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
zaciski do hamulcow 280mm.
Komentarz
-
-
kross12
Zamieszczone przez RALFjeszcze jedno pytanko, TT sam okresla potrzebny czas do schłodzenia turbiny czy za kazdym razem silnik pracuje tak samo?
_________________
Komentarz
-
Witam
Panowie ja miałem kiedyś w passacie 1.9 TDI timer i nie ma żadnych problemów z montażem, ważne żeby go dobrze podłączyć. Jesli ktos będzie chciał to poszukam i podeśle informacje o podłączniu w TDi'ku.
Gadzecik bardzo ciekawy i przydatny, zakaldany do wielu aut, ale malo raczej popularny wsrod uzytkownikow volkswagenow, opli, itp. bardziej znany wsrod posiadaczy japonskich aut.
jakby ktos chcial to mam taki srebrny timer w domu niepotrzebny japonski apexi.
pozdrawiam
Komentarz
-
Komentarz