Zaloguj się lub zarejestruj
Logowanie...
Zapamiętaj mnie
Zaloguj się
Przypomnieć hasło lub nazwę użytkownika?
lub
Zarejestruj się
Zaloguj się za pomocą
Facebook
Szukaj tylko w tytułach
Szukaj tylko w Tuning - chiptuning, mechaniczny i wizualny
Szukaj
Zaawansowane wyszukiwanie
Forum
Octavia I (1U)
Octavia II (1Z)
Octavia III (5E)
Octavia IV
Blogi
Artykuły
Grupy
Dzisiejsze posty
Kalendarz
Strona główna
Forum
Octavia I / Octavia Tour (1U)
Tuning - chiptuning, mechaniczny i wizualny
Forum ponownie uruchomione. Tymczasowo nie działa wyszukiwarka w czasie odbudowy.
mocniejszy dwumas do bxe
Zwiń
X
Zwiń
Posty
Ostatnia aktywność
Zdjęcia
Szukaj
Strona
z
2
Filtr
Czas
Wszystko
Dzisiaj
Ostatni tydzień
Ostatni miesiąc
Pokaż
Wszystko
Tylko dyskusje
Tylko zdjęcia
Tylko wideo
Tylko linki
Tylko ankiety
Tylko zdarzenia
Aktywne filtry:
Wyczyść wszystko
new posts
Poprzednia
1
2
template
Następny
Janus
Ambiente
Dołączył:
2011
Posty:
122
Udostępnij
Tweetnij
#26
21.03.2011, 07:59
Zamieszczone przez
navigator
Zamieszczone przez
Janus
Czy charakter jazdy na jednomasie rożni się czymś od jazdy na 2masie? jak jeździć by nie zajechać zbyt wcześnie dwumasy?
1. zasadniczo, nie
2. nie mam pojęcia, niby stosowałem się do "prawideł" i....... zdechła (zaczynała zdychać) zbyt wcześnie... :szeroki_usmiech
Zbyt wcześnie, tzn 100kkm 200kkm ?
Prawideł - czyli jazda na wysokich obrotach powyżej 2000?
Była F2 1.4 TDI 2009.
Komentarz
Wyślij
Anuluj
navigator
Rider
Dołączył:
2009
Posty:
583
Auto:
Volkswagen
Udostępnij
Tweetnij
#27
21.03.2011, 08:12
Zamieszczone przez
Janus
Zbyt wcześnie, tzn 100kkm 200kkm ?
nie, no szanujmy się :szeroki_usmiech , 34 kkm :satan
Zamieszczone przez
Janus
Prawideł - czyli jazda na wysokich obrotach powyżej 2000?
wysokich powiadasz.....hmm.... te dla mnie to od 3,0 - 4,0 krpm, 2krpm to takie minimum coby wartko przycisnąć sandałem
>>E<< by Ali, defibrylator by DGW
Komentarz
Wyślij
Anuluj
szkoda
RS
S_OCP Member
Dołączył:
2005
Posty:
22543
Udostępnij
Tweetnij
#28
21.03.2011, 10:00
Zamieszczone przez
navigator
34 kkm
rzeźnik :twisted: :wink:
Zamieszczone przez
Janus
Zbyt wcześnie, tzn 100kkm 200kkm ?
:szeroki_usmiech
saport techniczny baj
DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
Wyślij
Anuluj
Janus
Ambiente
Dołączył:
2011
Posty:
122
Udostępnij
Tweetnij
#29
21.03.2011, 19:09
34 000 km nie chce mi się wierzyć, jak to można tak szybko zarznąć.
Była F2 1.4 TDI 2009.
Komentarz
Wyślij
Anuluj
szkoda
RS
S_OCP Member
Dołączył:
2005
Posty:
22543
Udostępnij
Tweetnij
#30
21.03.2011, 19:12
Zamieszczone przez
Janus
34 000 km nie chce mi się wierzyć, jak to można tak szybko zarznąć.
można to zarżnąć dużo szybciej, kwestia tylko i wyłącznie chęci i samozaparcia
saport techniczny baj
DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
Wyślij
Anuluj
navigator
Rider
Dołączył:
2009
Posty:
583
Auto:
Volkswagen
Udostępnij
Tweetnij
#31
21.03.2011, 19:42
Zamieszczone przez
Janus
34 000 km nie chce mi się wierzyć, jak to można tak szybko zarznąć.
....o zaiste można.... :szeroki_usmiech , ja się jakoś strasznie nie starałem....a i liderem też nie jestem... :szeroki_usmiech
tylko, w kontekście jednomasu, jakie to ma dla Ciebie znaczenie ?
>>E<< by Ali, defibrylator by DGW
Komentarz
Wyślij
Anuluj
Janus
Ambiente
Dołączył:
2011
Posty:
122
Udostępnij
Tweetnij
#32
21.03.2011, 19:50
Znaczenie takie że dopiero co kupiłem auto z 2 masą i jestem nieco przerażony tym że tak szybko się to potrafi rozlecieć.
Była F2 1.4 TDI 2009.
Komentarz
Wyślij
Anuluj
Poprzednia
1
2
template
Następny
Pracuję...
Tak
Nie
OK
OK
Anuluj
😀
😂
🥰
😘
🤢
😎
😞
😡
👍
👎
☕
Komentarz