dalo by rade z wami sie wybrac na hamowanie
B6 to jest to?? a może KONI??
Zwiń
X
-
B6 to jest to?? a może KONI??
witam
choć z począku byłem sceptyczny to jednak dojrzewam do decyzji zamontowania B6 w mojej Octavii. Pomysł dojrzewał głównie pod wpływem forumowiczów. Nie chcę obniżać zawiasu bo i tak nisko siedzi stąd wybór. Podobno gość z allegro ma sensowne ceny. Mam pytanie jak wam się jeździ i czy twardość B6 jest do przyjęcia (nie chcę żeby mi się samochód rozkręcił :wink: ).
Temat był już pośrednio poruszany ale chciałbym rozwiać swoje, a pewnie i innych wątpliwości.
Ile kosztuje mniej więcej całość z montażem??
PS MisiekWAW albo mi się wydaje albo masz B6, coś się nie chwaliłeś :cry: :roll: . Jak wrażenia i koszty.
PS2 A może jakieś inne amory są OK??
pzdrOutlander
była OII 4x4 BMM
już nie ma Octa ASZ super fajna była
-
-
Re: B6 to jest to??
Zamówiłem w www.mtsbilstein.pl (koszt 1750zł z przesyłką) w piątek zamontowałem :szeroki_usmiech Dla mnie jest akurat, nawet mogłoby być odrobinę twardziej :diabelski_usmiech Auto wreszcie nie podpiera się klamkami na zakrętachZamieszczone przez bendiwitam
choć z począku byłem sceptyczny to jednak dojrzewam do decyzji zamontowania B6 w mojej Octavii. Pomysł dojrzewał głównie pod wpływem forumowiczów. Nie chcę obniżać zawiasu bo i tak nisko siedzi stąd wybór. Podobno gość z allegro ma sensowne ceny. Mam pytanie jak wam się jeździ i czy twardość B6 jest do przyjęcia (nie chcę żeby mi się samochód rozkręcił :wink: ).
Temat był już pośrednio poruszany ale chciałbym rozwiać swoje, a pewnie i innych wątpliwości.
Ile kosztuje mniej więcej całość z montażem??
PS MisiekWAW albo mi się wydaje albo masz B6, coś się nie chwaliłeś :cry: :roll: . Jak wrażenia i koszty.
PS2 A może jakieś inne amory są OK??
pzdr
k
Do sprawdzenia we wtorek na spocie
k
Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Re: B6 to jest to??
Zamieszczone przez MisiekWAWZamówiłem w www.mtsbilstein.pl (koszt 1750zł z przesyłką) w piątek zamontowałem :szeroki_usmiech Dla mnie jest akurat, nawet mogłoby być odrobinę twardziej :diabelski_usmiech Auto wreszcie nie podpiera się klamkami na zakrętach
k
Do sprawdzenia we wtorek na spocie
k
właśnie miałem do nich dzwonić
ale jak jazda, czy jak jest taki sztywny to nie tłucze na wybojach??
pzdrOutlander
była OII 4x4 BMM
już nie ma Octa ASZ super fajna była
Komentarz
-
-
Re: B6 to jest to??
co to znaczy tłucze ? bo dla niektórych to seryjne zawieszenie w Octavii "się tłucze" :roll:Zamieszczone przez bendiwłaśnie miałem do nich dzwonić
ale jak jazda, czy jak jest taki sztywny to nie tłucze na wybojach??
pzdr
przejedziemy się we wtorek jakiś dłuższy kawałek a później pojedziesz swoją tą samą trasę to sobie porównasz i ocenisz...Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Re: B6 to jest to??
Zamieszczone przez MisiekWAWco to znaczy tłucze ? bo dla niektórych to seryjne zawieszenie w Octavii "się tłucze" :roll:
przejedziemy się we wtorek jakiś dłuższy kawałek a później pojedziesz swoją tą samą trasę to sobie porównasz i ocenisz...
OK, dobra myśl
Outlander
była OII 4x4 BMM
już nie ma Octa ASZ super fajna była
Komentarz
-
-
a co powiecie na bilsteiny gwintowane? ponoc jak potrzeba to mozna latwo zejsc z zawieszeniem o 60mm a np na zime podniesc do fabrycznego.... cena w polsce dosc zaporowa bo kolo 3000 za zestaw, ale w niemczech mozna wyrwac nawet za 1600zl (niekoniecznie bilsteiny ale np KYB).. wydaje mi sie to ciekawa alternatywa.... zwlaszcza na polskie zimowe drogi
k
1,9TDi ASV/VP - było - 117HP/252Nm, teraz jest ??? ALIGATOR
Komentarz
-
-
ja na polskie letnie drogi nie odważyłbym się Octavii TDI obniżyć, ale co kto lubi :PZamieszczone przez laminaa co powiecie na bilsteiny gwintowane? ponoc jak potrzeba to mozna latwo zejsc z zawieszeniem o 60mm a np na zime podniesc do fabrycznego.... cena w polsce dosc zaporowa bo kolo 3000 za zestaw, ale w niemczech mozna wyrwac nawet za 1600zl (niekoniecznie bilsteiny ale np KYB).. wydaje mi sie to ciekawa alternatywa.... zwlaszcza na polskie zimowe drogi
kTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
B6 jest fabrycznej wysokości :!: B8 jest do niższych sprężyn 8)Zamieszczone przez laminaale B6 to nie fabryczna wysokosc zawieszenia
tak przynajmniej pisza w katalogu... wiec jak? przecie masz B6 u siebie?Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
podobną cenę do B6 mają też KONI SPORT jeśli mam aktualne dane. Macie jakieś doświadczenia?? Dodatkowo KONI ma możliwość regulacji twardości spod maski jest pokrętło
więc opcja co najmniej interesująca. Dzisiaj będę znał cenę.
edit:
komplet regulowanych :P pokrętłem z zewnątrz Koni Sport 1750 zł. To chyba nieźle? Nie wiem
jak ma się marka Koni do Bilstein.
pzdrOutlander
była OII 4x4 BMM
już nie ma Octa ASZ super fajna była
Komentarz
-
-
amorki czy amorki ze sprężynami razem :?:Zamieszczone przez bendiedit:
komplet regulowanych :P pokrętłem z zewnątrz Koni Sport 1750 zł. To chyba nieźle? Nie wiem
jak ma się marka Koni do Bilstein.
pzdr
jeżeli same amorki, to bez zastanowienia brałbym Bilsteina, który również ma regulację twardosci, a na dodatek jest rozbieralny i regenerowalny 8)
jeżeli to cena za komplet amorki + sprężyny to wtedy bym się zastanawiał :roll: pod warunkiem, że nie jest obniżający :roll:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
ale w B6 wymaga to trochę zachodu jeśli się nie mylę, a nawet wymontowania amora. W koni masz to dostępne z pod machy w bardzo prosty i elegancki sposób. Nie przesądzam o wyższości Koni, wolę lepszy produkt niż większą ilość bajerów. Jak na razie mam jeszcze opini co do jakości/trwałości tych dwóch produktów.Zamieszczone przez leffB6 na grubej rurze sa rowniez regulowane, na dole amora masz nakretke.
pzdr
[ Dodano: Pon Gru 06, 2004 2:47 pm ]
MisiekWAW
Koni są bez sprężyn. Jak pisałem wcześniej Bilstein wymaga pewnych nakładów pracy do wymontowania włacznie (czyż nie) w celu regulacji a koni ma po prostu pokrętło na szczycie dostępne bez problemu z pod machy w sekundę.amorki czy amorki ze sprężynami razem
jeżeli same amorki, to bez zastanowienia brałbym Bilsteina, który również ma regulację twardosci, a na dodatek jest rozbieralny i regenerowalny
jeżeli to cena za komplet amorki + sprężyny to wtedy bym się zastanawiał pod warunkiem, że nie jest obniżający
Czy jedyną przewagą B6 jest w takim razie rozbieralność/regenerowalność?? Nie wiem jak to wygląda ze strony czysto technicznej tj. jakość materiałów i wykonania oraz wytrzymałość.
Więc oczy i emocje mówią Koni
a do obiektywnej oceny brak przesłanek
, które mam nadzieję niedługo się pojawią :| .
pzdrOutlander
była OII 4x4 BMM
już nie ma Octa ASZ super fajna była
Komentarz
-
-
ciekawe jak często zamierzasz to regulować :roll: w Feli miałem regulację i co :?: ustawiłem, sprawdziłem, przeregulowałem i już więcej się nie dotykałem :PZamieszczone przez bendiKoni są bez sprężyn. Jak pisałem wcześniej Bilstein wymaga pewnych nakładów pracy do wymontowania włacznie (czyż nie) w celu regulacji a koni ma po prostu pokrętło na szczycie dostępne bez problemu z pod machy w sekundę.
bo ja wiem czy jedyną :?: IMO podstawową :roll: pod warunkiem, że planujesz długi przebieg... za te 5 czy 6 lat zamiast wydać znowu 1750 na komplet Koni możesz wydać połowę (zgaduję, trzeba by się dowiedzieć) na regenerację B6 :wink:Zamieszczone przez bendiCzy jedyną przewagą B6 jest w takim razie rozbieralność/regenerowalność??
DanielN jeździł 4 lata na Bilsteinie, przejechał przez ten czas 50 - 60.000 km i amortyzatory nie wykazują najmniejszych oznak zuzycia.Zamieszczone przez bendiNie wiem jak to wygląda ze strony czysto technicznej tj. jakość materiałów i wykonania oraz wytrzymałość.Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
udało mi się wydobyć z kumpla jedną opinię o Koni... brzmi ona tak:
Koni jest naprawde bardzo fajne i popularne, ma regulacje, ale... Jest sporo twardsze od B6/B8, nawet skrecone na minimum...Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
to może o trwałości KONI tych regulowanych: przejechałem już ok65 tkm i nic się z nimi nie dzieje. Z powodu zajęcia jakie mam dużo pocinam po polnych drogach, budowach i takich tam wertepach (lubie to robić z dużymi prędkościami :diabelski_usmiech ) do tego mam założone sprężyny eibacha ( chyba) czerwone -35 mm i jak na razie zestaw sprawuje się rewelacyjnie. Teraz rozważam założenie mocniejszego stabilizatora, może ktoś z Was przerabiał ten problem.- No nic. Życie jest piękne, ale trzeba się pchać do przodu.Kulturalnie, ale pchać. o. Rydzyk
Komentarz
-
-
[b]jak jest twardsze od B6/B8 to ja dziekuje, szanuje swoj kregoslup.Zamieszczone przez MisiekWAWudało mi się wydobyć z kumpla jedną opinię o Koni... brzmi ona tak:
Koni jest naprawde bardzo fajne i popularne, ma regulacje, ale... Jest sporo twardsze od B6/B8, nawet skrecone na minimum...
czlowiek na ziemi jest tylko sekunde, nie zmieni nic a zostawi burdel
Komentarz
-
-
to mam dwie zbliżone opinie :wink: Bo Kadet o którym wspominałem przejechał na B6 podobny odcinek tylko z tego co wiem zaliczył kilka KJSów :lol:Zamieszczone przez michuto może o trwałości KONI tych regulowanych: przejechałem już ok65 tkm i nic się z nimi nie dzieje. Z powodu zajęcia jakie mam dużo pocinam po polnych drogach, budowach i takich tam wertepach (lubie to robić z dużymi prędkościami :diabelski_usmiech ) do tego mam założone sprężyny eibacha ( chyba) czerwone -35 mm i jak na razie zestaw sprawuje się rewelacyjnie. Teraz rozważam założenie mocniejszego stabilizatora, może ktoś z Was przerabiał ten problem.Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
absolutnie nieZamieszczone przez MaicroftMisiek masz cos do Kadetow :diabelski_usmiech Swoja droga GSI na obnizonym zawiasie z jakimis sztywnymi amorami to naprawde moze byc sztywne jak dobra deska.
ten Kadet o którym mówie to było dość specyficzne bydle :twisted: wygrał w Rudnikach swoją klase o ile dobrze pamiętam i na Bemowie... takie złote :szeroki_usmiech bydle :twisted:
Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
Komentarz