dalo by rade z wami sie wybrac na hamowanie
B6 to jest to?? a może KONI??
Zwiń
X
-
B6 to jest to?? a może KONI??
witam
choć z począku byłem sceptyczny to jednak dojrzewam do decyzji zamontowania B6 w mojej Octavii. Pomysł dojrzewał głównie pod wpływem forumowiczów. Nie chcę obniżać zawiasu bo i tak nisko siedzi stąd wybór. Podobno gość z allegro ma sensowne ceny. Mam pytanie jak wam się jeździ i czy twardość B6 jest do przyjęcia (nie chcę żeby mi się samochód rozkręcił :wink: ).
Temat był już pośrednio poruszany ale chciałbym rozwiać swoje, a pewnie i innych wątpliwości.
Ile kosztuje mniej więcej całość z montażem??
PS MisiekWAW albo mi się wydaje albo masz B6, coś się nie chwaliłeś :cry: :roll: . Jak wrażenia i koszty.
PS2 A może jakieś inne amory są OK??
pzdrOutlander
była OII 4x4 BMM
już nie ma Octa ASZ super fajna była
-
-
Re: B6 to jest to??
Zamieszczone przez bendiwitam
choć z począku byłem sceptyczny to jednak dojrzewam do decyzji zamontowania B6 w mojej Octavii. Pomysł dojrzewał głównie pod wpływem forumowiczów. Nie chcę obniżać zawiasu bo i tak nisko siedzi stąd wybór. Podobno gość z allegro ma sensowne ceny. Mam pytanie jak wam się jeździ i czy twardość B6 jest do przyjęcia (nie chcę żeby mi się samochód rozkręcił :wink: ).
Temat był już pośrednio poruszany ale chciałbym rozwiać swoje, a pewnie i innych wątpliwości.
Ile kosztuje mniej więcej całość z montażem??
PS MisiekWAW albo mi się wydaje albo masz B6, coś się nie chwaliłeś :cry: :roll: . Jak wrażenia i koszty.
PS2 A może jakieś inne amory są OK??
pzdrk
Do sprawdzenia we wtorek na spociek
Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Re: B6 to jest to??
Zamieszczone przez MisiekWAWZamówiłem w www.mtsbilstein.pl (koszt 1750zł z przesyłką) w piątek zamontowałem :szeroki_usmiech Dla mnie jest akurat, nawet mogłoby być odrobinę twardziej :diabelski_usmiech Auto wreszcie nie podpiera się klamkami na zakrętachk
Do sprawdzenia we wtorek na spociek
właśnie miałem do nich dzwonić
ale jak jazda, czy jak jest taki sztywny to nie tłucze na wybojach??
pzdrOutlander
była OII 4x4 BMM
już nie ma Octa ASZ super fajna była
Komentarz
-
-
Re: B6 to jest to??
Zamieszczone przez bendiwłaśnie miałem do nich dzwonić
ale jak jazda, czy jak jest taki sztywny to nie tłucze na wybojach??
pzdr
przejedziemy się we wtorek jakiś dłuższy kawałek a później pojedziesz swoją tą samą trasę to sobie porównasz i ocenisz...Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Re: B6 to jest to??
Zamieszczone przez MisiekWAWco to znaczy tłucze ? bo dla niektórych to seryjne zawieszenie w Octavii "się tłucze" :roll:
przejedziemy się we wtorek jakiś dłuższy kawałek a później pojedziesz swoją tą samą trasę to sobie porównasz i ocenisz...
OK, dobra myślOutlander
była OII 4x4 BMM
już nie ma Octa ASZ super fajna była
Komentarz
-
-
a co powiecie na bilsteiny gwintowane? ponoc jak potrzeba to mozna latwo zejsc z zawieszeniem o 60mm a np na zime podniesc do fabrycznego.... cena w polsce dosc zaporowa bo kolo 3000 za zestaw, ale w niemczech mozna wyrwac nawet za 1600zl (niekoniecznie bilsteiny ale np KYB).. wydaje mi sie to ciekawa alternatywa.... zwlaszcza na polskie zimowe drogik
1,9TDi ASV/VP - było - 117HP/252Nm, teraz jest ??? ALIGATOR
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez laminaa co powiecie na bilsteiny gwintowane? ponoc jak potrzeba to mozna latwo zejsc z zawieszeniem o 60mm a np na zime podniesc do fabrycznego.... cena w polsce dosc zaporowa bo kolo 3000 za zestaw, ale w niemczech mozna wyrwac nawet za 1600zl (niekoniecznie bilsteiny ale np KYB).. wydaje mi sie to ciekawa alternatywa.... zwlaszcza na polskie zimowe drogik
Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez laminaale B6 to nie fabryczna wysokosc zawieszeniatak przynajmniej pisza w katalogu... wiec jak? przecie masz B6 u siebie?
Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
podobną cenę do B6 mają też KONI SPORT jeśli mam aktualne dane. Macie jakieś doświadczenia?? Dodatkowo KONI ma możliwość regulacji twardości spod maski jest pokrętłowięc opcja co najmniej interesująca. Dzisiaj będę znał cenę.
edit:
komplet regulowanych :P pokrętłem z zewnątrz Koni Sport 1750 zł. To chyba nieźle? Nie wiemjak ma się marka Koni do Bilstein.
pzdrOutlander
była OII 4x4 BMM
już nie ma Octa ASZ super fajna była
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bendiedit:
komplet regulowanych :P pokrętłem z zewnątrz Koni Sport 1750 zł. To chyba nieźle? Nie wiemjak ma się marka Koni do Bilstein.
pzdr
jeżeli same amorki, to bez zastanowienia brałbym Bilsteina, który również ma regulację twardosci, a na dodatek jest rozbieralny i regenerowalny 8)
jeżeli to cena za komplet amorki + sprężyny to wtedy bym się zastanawiał :roll: pod warunkiem, że nie jest obniżający :roll:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leffB6 na grubej rurze sa rowniez regulowane, na dole amora masz nakretke.
pzdr
[ Dodano: Pon Gru 06, 2004 2:47 pm ]
MisiekWAW
amorki czy amorki ze sprężynami razem
jeżeli same amorki, to bez zastanowienia brałbym Bilsteina, który również ma regulację twardosci, a na dodatek jest rozbieralny i regenerowalny
jeżeli to cena za komplet amorki + sprężyny to wtedy bym się zastanawiał pod warunkiem, że nie jest obniżający
Czy jedyną przewagą B6 jest w takim razie rozbieralność/regenerowalność?? Nie wiem jak to wygląda ze strony czysto technicznej tj. jakość materiałów i wykonania oraz wytrzymałość.
Więc oczy i emocje mówią Konia do obiektywnej oceny brak przesłanek
, które mam nadzieję niedługo się pojawią :| .
pzdrOutlander
była OII 4x4 BMM
już nie ma Octa ASZ super fajna była
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bendiKoni są bez sprężyn. Jak pisałem wcześniej Bilstein wymaga pewnych nakładów pracy do wymontowania włacznie (czyż nie) w celu regulacji a koni ma po prostu pokrętło na szczycie dostępne bez problemu z pod machy w sekundę.
Zamieszczone przez bendiCzy jedyną przewagą B6 jest w takim razie rozbieralność/regenerowalność??
Zamieszczone przez bendiNie wiem jak to wygląda ze strony czysto technicznej tj. jakość materiałów i wykonania oraz wytrzymałość.Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
udało mi się wydobyć z kumpla jedną opinię o Koni... brzmi ona tak:
Koni jest naprawde bardzo fajne i popularne, ma regulacje, ale... Jest sporo twardsze od B6/B8, nawet skrecone na minimum...Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
to może o trwałości KONI tych regulowanych: przejechałem już ok65 tkm i nic się z nimi nie dzieje. Z powodu zajęcia jakie mam dużo pocinam po polnych drogach, budowach i takich tam wertepach (lubie to robić z dużymi prędkościami :diabelski_usmiech ) do tego mam założone sprężyny eibacha ( chyba) czerwone -35 mm i jak na razie zestaw sprawuje się rewelacyjnie. Teraz rozważam założenie mocniejszego stabilizatora, może ktoś z Was przerabiał ten problem.- No nic. Życie jest piękne, ale trzeba się pchać do przodu.Kulturalnie, ale pchać. o. Rydzyk
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAWudało mi się wydobyć z kumpla jedną opinię o Koni... brzmi ona tak:
Koni jest naprawde bardzo fajne i popularne, ma regulacje, ale... Jest sporo twardsze od B6/B8, nawet skrecone na minimum...
czlowiek na ziemi jest tylko sekunde, nie zmieni nic a zostawi burdel
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez michuto może o trwałości KONI tych regulowanych: przejechałem już ok65 tkm i nic się z nimi nie dzieje. Z powodu zajęcia jakie mam dużo pocinam po polnych drogach, budowach i takich tam wertepach (lubie to robić z dużymi prędkościami :diabelski_usmiech ) do tego mam założone sprężyny eibacha ( chyba) czerwone -35 mm i jak na razie zestaw sprawuje się rewelacyjnie. Teraz rozważam założenie mocniejszego stabilizatora, może ktoś z Was przerabiał ten problem.Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftMisiek masz cos do Kadetow :diabelski_usmiech Swoja droga GSI na obnizonym zawiasie z jakimis sztywnymi amorami to naprawde moze byc sztywne jak dobra deska.ten Kadet o którym mówie to było dość specyficzne bydle :twisted: wygrał w Rudnikach swoją klase o ile dobrze pamiętam i na Bemowie... takie złote :szeroki_usmiech bydle :twisted:
Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
Komentarz