AGR +
WYDZIELONE...chipowanie TTC ekonomiczne
Zwiń
X
-
WYDZIELONE...chipowanie TTC ekonomiczne
Zamieszczone przez MikeyZ mojej strony moge polecic w Krakowie:
- TTC jesli chodzi o chiptuning - samochodzik chodzi pieknie.
- serwisuje sie (tzn bylem 2 razy na przegladzie i 1 po kradziezy do malowania) w Emidzie na ul.Conrada - mam znajomego kierownika serwisu wiec nie mialem powodow do narzekan.
I to chyba tyle, bo za czesto nie zagladam na naprawy
w TTC powiedzieli ze moga wgrac 2 programy... econo i sport i puki jest gwarancja mozna samemu sobie przelaczac z laptopa (docelowo przyciskiem), nie wiem czy jest taka mozliwosc u masters'a?1,9TDi ASV/VP - było - 117HP/252Nm, teraz jest ??? ALIGATOR
-
-
Hmm dziwne tlumaczenie puki jest gwarancja kazda ingerencja jaka proponuja powoduje utrate gwarancji (teoretycznie bo nie kazdy wie ze soft w sterowniku jest zmieniony) zrobienie przelacznika to juz grzebanie w elektryce auta a to juz na pewno konczy sprawe gwarancji jak znajda guzik w ASO. To oczywiscie moja opinie i mozna sie z nia nie zgodzic :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
nie odejda. atko ma dopiero misiac i juz 7tys km przejechane... niestety aspekt ekonomi bedzie mi chyba zawsze towarzyszyl ... bardziej mi chodzi o to... czy u mastersa mozna wgrac 2 programy i puzniej w miare potrzeb przelaczac sie (oczywiscie przez komputer) z jednego na drugi?1,9TDi ASV/VP - było - 117HP/252Nm, teraz jest ??? ALIGATOR
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez laminanie odejda. atko ma dopiero misiac i juz 7tys km przejechane... niestety aspekt ekonomi bedzie mi chyba zawsze towarzyszyl ... bardziej mi chodzi o to... czy u mastersa mozna wgrac 2 programy i puzniej w miare potrzeb przelaczac sie (oczywiscie przez komputer) z jednego na drugi?
1. Jak sie kupuje Octavie Combi, to z założenia nie jest auto do wyścigów i choćbyś stanął na rzęsach to się takim NIE STANIE :!: :!: :!:
2. Skoro ekonomia jest dla Ciebie taka ważna i tak dużo jeździsz, to nie możesz sobie pozwolić na częste awarie, więc wybij sobie z głowy harcore'owy progam :!: :!: :!:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez laminaja nie chce hadcorowego...Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAWZamieszczone przez laminaja nie chce hadcorowego...
A ze wzgledu na to ,ze nie zawsze mi wiecej kucy potrzeba np. jade na dwupasmowce ze stala predkoscia lub w zime czlapie sie na oblodzonej drodze itp.
Orjetuje sie ktos moze czy np jak jade na wirusie 150km/h ze stala predkoscia to jest wieksze zluzycie silnika/podzespolow(turbo itp) niz na seri ?
Komentarz
-
-
U mnie też można zrobić programiki przelaczalne z laptopa
Wersja przełączalna z laptopa jest bez jakiejkolwiek ingerencji lutownicy, tylko poprzez wgranie odpowiedniego softu.
Generalnie uważam że przy lightowym sofcie to jest niepotrzebne, ale można zrobić wersję ekono do używania na trasach i włączać ją również przed wizytą w serwisie. Wtedy nikt nie ma szans się pokapować że w aucie jest chip
Ja u siebie mam przełącznik na 4 softy, ale autko robi się powoli lekko hardcorowe stąd taka potrzeba ;-)
Komentarz
-
-
dzieki aligator za odpowiedz.... w zasadzie na ta odpowiedz czekalem... chodzi mi po prostu o to, ze jak jade np na wakacje czy w trase, albo tak ze zona duzo prowadzi, to nie potrzeba mi powera, natomiast jak wszyscy wiemy spalanie tdi przy stalych obrotach np na autostradzie jest dosc nieprzyjemne.... i program typu econo dosc znacznie zalatwoia ta sprawe ograniczaja miedzy innymi dawke paliwa (oczywiscie kosztem mocy)... teraz tylko trzeba dienkow odlozyc .... odezwe sie na GG zeby szczegoly ustalic1,9TDi ASV/VP - było - 117HP/252Nm, teraz jest ??? ALIGATOR
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez laminanatomiast jak wszyscy wiemy spalanie tdi przy stalych obrotach np na autostradzie jest dosc nieprzyjemne....Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
czarna AR 156 1.8 T.Spark
Komentarz
-
-
wydaje mi sie,że żaden program ani econo ani sport nie załatwią sprawy jesli nie będzie odpowiedniego podejścia i stylu jazdy..
Jak będziesz spokojnie i równo jechał (szczególnie w granicach 90-100km/h) to i tak zaoszczędzisz, a jak zmienisz soft dajmy na to na econo, a w czasie jazdy bedziesz musia coś wyprzedzić albo będzisz miał pod wiatr etc., to i tak auto spali ci swoje...bo będzie miało za mało mocy i potrzebuje wykonać większą pracę
Ja dla przykładu: Mam ASZ z virusem, średnio przy mocno żwawej jeżdzie, trasa - miasto 50/50 wychodzi mi średnio 6,6/6,7l/100 a parę razy udało mi się jechać bardzo spokojnie i wtedy udało mi się zejść do ..5.0l/100 na tej samej trasie do pracy.
Jestem więcej niż pewien, że gdybym tylko chiał to spokojnie w 6l bym się mieścił - mówię cały czas o trasie dziennej , która pokonuje do pracy 50/50 trasa/miasto, o ile gdańską szosę o poranku można nazwać trasą :twisted:
Komentarz
-
-
a odpiecie przeplywki nie bedzie negatywnie wplywalo na prace silnika? moze to i jakies rozwiazanie .. denerwuje mnie to ze na autostradzie spalanie przy 120km/h jest na poziomie 6,2 litra czyli tak jak w miescie ... wiecej niz w moim starym benzyniaku nissana.1,9TDi ASV/VP - było - 117HP/252Nm, teraz jest ??? ALIGATOR
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dede_adamKolega Mikrus nieswiadomy tak mial to spalila mu rzedu 4.1 na autostradzie... i nawet 190poszla :diabelski_usmiech
Predkosc wynosila ok. 120 km/h
Jednak nie polecam - PSJ (pizdowaty styl jazdy) nie jest wskazany, zwlaszcza w samochodach z turbodoladowaniem.TDI 205PS
Komentarz
-
-
Kazdy kto robi programy jest w stanie wykonać taka modyfikację aby mozna bylo przełaczać ją za pomocą interfejsu i laptopa. W odpowiednich sektorach programu robi sie takie czy inne zmiany a w jednym z nich można nawet pozostawić seryjny program. Niektóre programy sterujące umożliwiają na dokonanie aż trzech wersji a niektóre tylko jedną. Zmiany może dokonywać użytkownik codierungiem sterownika. Jeśli się ktos zapomni a w servisie trafi na kumatego elektryka może powstać problem gdyż ten stwierdzi nieprawidłowe kodowanie.
Jeśli chodzi o przełącznik to raczej wykluczyłbym jego stosowanie w okresie gwarancyjnym. Z kompa trzeba ciagnąć kable, zrobić dziurę w obudowie ECU i takie tam czynności które po zauważeniu w servisie skończą się awanturą
Ponadto ja swojej żonie nie załuję mocy. Dzięki temu ja i ona czujemy sie pewniej na drodze. No chyba że twoja żonka naprawdę kiepsko jeździ...w tym wypadku nie ryzykowałbym jej dawać skodzianki na trasie :diabelski_usmiech . Z moca czy bez :wink:Pogromca mitów...o pieknych koniach
Komentarz
-
Komentarz