AGR +
WYDZIELONE...chipowanie TTC ekonomiczne
Zwiń
X
-
WYDZIELONE...chipowanie TTC ekonomiczne
czy ktos jeszcze ma jakies opinie o TTc w Krakowie? lamie sie czy udac sie do nich czy do oddzialu masters'a w katowicach albo wawie...Zamieszczone przez MikeyZ mojej strony moge polecic w Krakowie:
- TTC jesli chodzi o chiptuning - samochodzik chodzi pieknie.
- serwisuje sie (tzn bylem 2 razy na przegladzie i 1 po kradziezy do malowania) w Emidzie na ul.Conrada - mam znajomego kierownika serwisu wiec nie mialem powodow do narzekan.
I to chyba tyle, bo za czesto nie zagladam na naprawy
w TTC powiedzieli ze moga wgrac 2 programy... econo i sport i puki jest gwarancja mozna samemu sobie przelaczac z laptopa (docelowo przyciskiem), nie wiem czy jest taka mozliwosc u masters'a?1,9TDi ASV/VP - było - 117HP/252Nm, teraz jest ??? ALIGATOR
-
-
Hmm dziwne tlumaczenie puki jest gwarancja kazda ingerencja jaka proponuja powoduje utrate gwarancji (teoretycznie bo nie kazdy wie ze soft w sterowniku jest zmieniony) zrobienie przelacznika to juz grzebanie w elektryce auta a to juz na pewno konczy sprawe gwarancji jak znajda guzik w ASO. To oczywiscie moja opinie i mozna sie z nia nie zgodzic :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
nie odejda.
atko ma dopiero misiac i juz 7tys km przejechane... niestety aspekt ekonomi bedzie mi chyba zawsze towarzyszyl
... bardziej mi chodzi o to... czy u mastersa mozna wgrac 2 programy i puzniej w miare potrzeb przelaczac sie (oczywiscie przez komputer) z jednego na drugi?
1,9TDi ASV/VP - było - 117HP/252Nm, teraz jest ??? ALIGATOR
Komentarz
-
-
ale po co :?: :shock: nie lepiej zrobić jeden POŻĄDNY program :?: nie opowiadaj mi bajek o hardcore'owym programie, bo:Zamieszczone przez laminanie odejda.
atko ma dopiero misiac i juz 7tys km przejechane... niestety aspekt ekonomi bedzie mi chyba zawsze towarzyszyl
... bardziej mi chodzi o to... czy u mastersa mozna wgrac 2 programy i puzniej w miare potrzeb przelaczac sie (oczywiscie przez komputer) z jednego na drugi?
1. Jak sie kupuje Octavie Combi, to z założenia nie jest auto do wyścigów i choćbyś stanął na rzęsach to się takim NIE STANIE :!: :!: :!:
2. Skoro ekonomia jest dla Ciebie taka ważna i tak dużo jeździsz, to nie możesz sobie pozwolić na częste awarie, więc wybij sobie z głowy harcore'owy progam :!: :!: :!:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
to po co Ci dwa :?: :shock: bez sensu :?Zamieszczone przez laminaja nie chce hadcorowego...Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Ja tez bym chcial miec dwaZamieszczone przez MisiekWAWto po co Ci dwa :?: :shock: bez sensu :?Zamieszczone przez laminaja nie chce hadcorowego...
seria i normalny prog 
A ze wzgledu na to ,ze nie zawsze mi wiecej kucy potrzeba np. jade na dwupasmowce ze stala predkoscia lub w zime czlapie sie na oblodzonej drodze itp.
Orjetuje sie ktos moze czy np jak jade na wirusie 150km/h ze stala predkoscia to jest wieksze zluzycie silnika/podzespolow(turbo itp) niz na seri ?
Komentarz
-
-
U mnie też można zrobić programiki przelaczalne z laptopa
Wersja przełączalna z laptopa jest bez jakiejkolwiek ingerencji lutownicy, tylko poprzez wgranie odpowiedniego softu.
Generalnie uważam że przy lightowym sofcie to jest niepotrzebne, ale można zrobić wersję ekono do używania na trasach i włączać ją również przed wizytą w serwisie. Wtedy nikt nie ma szans się pokapować że w aucie jest chip
Ja u siebie mam przełącznik na 4 softy, ale autko robi się powoli lekko hardcorowe stąd taka potrzeba ;-)
Komentarz
-
-
dzieki aligator za odpowiedz.... w zasadzie na ta odpowiedz czekalem... chodzi mi po prostu o to, ze jak jade np na wakacje czy w trase, albo tak ze zona duzo prowadzi, to nie potrzeba mi powera, natomiast jak wszyscy wiemy spalanie tdi przy stalych obrotach np na autostradzie jest dosc nieprzyjemne.... i program typu econo dosc znacznie zalatwoia ta sprawe ograniczaja miedzy innymi dawke paliwa (oczywiscie kosztem mocy)... teraz tylko trzeba dienkow odlozyc
.... odezwe sie na GG zeby szczegoly ustalic
1,9TDi ASV/VP - było - 117HP/252Nm, teraz jest ??? ALIGATOR
Komentarz
-
-
a tego to juz zupełnie nie rozumiem. IMO własnie na trasie extra moc sie przydaje. Przy wyprzedzaniu na polskich drogach trzeba miec POWER żeby bezstresowo wyprzedzać i nie czaić się za każdą ciężarówką. To własnie na miasto nie ma potrzeby na dużą moc (ciągłe korki). A zużycie paliwa w 90% zależy od kierowcy a nie od programu. Ja będziesz butował to i przy 80 spalisz duzo. Także wydaje mi sie że lepszy by był jeden rozsądny program. W końcu to auto do codzienego uzytkowania. A zużycie paliwa o 1 litr niższe jaką da oszczędność rocznie - 100 zł 200 zł?? Bez sensu a katorga straszna.Zamieszczone przez laminanatomiast jak wszyscy wiemy spalanie tdi przy stalych obrotach np na autostradzie jest dosc nieprzyjemne....Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
czarna AR 156 1.8 T.Spark
Komentarz
-
-
wydaje mi sie,że żaden program ani econo ani sport nie załatwią sprawy jesli nie będzie odpowiedniego podejścia i stylu jazdy..
Jak będziesz spokojnie i równo jechał (szczególnie w granicach 90-100km/h) to i tak zaoszczędzisz, a jak zmienisz soft dajmy na to na econo, a w czasie jazdy bedziesz musia coś wyprzedzić albo będzisz miał pod wiatr etc., to i tak auto spali ci swoje...bo będzie miało za mało mocy i potrzebuje wykonać większą pracę
Ja dla przykładu: Mam ASZ z virusem, średnio przy mocno żwawej jeżdzie, trasa - miasto 50/50 wychodzi mi średnio 6,6/6,7l/100 a parę razy udało mi się jechać bardzo spokojnie i wtedy udało mi się zejść do ..5.0l/100 na tej samej trasie do pracy.
Jestem więcej niż pewien, że gdybym tylko chiał to spokojnie w 6l bym się mieścił - mówię cały czas o trasie dziennej , która pokonuje do pracy 50/50 trasa/miasto, o ile gdańską szosę o poranku można nazwać trasą :twisted:
Komentarz
-
-
a odpiecie przeplywki nie bedzie negatywnie wplywalo na prace silnika? moze to i jakies rozwiazanie
.. denerwuje mnie to ze na autostradzie spalanie przy 120km/h jest na poziomie 6,2 litra czyli tak jak w miescie ... wiecej niz w moim starym benzyniaku nissana.
1,9TDi ASV/VP - było - 117HP/252Nm, teraz jest ??? ALIGATOR
Komentarz
-
-
To bylo nawet 3.9l na dystansie ok. 800km.Zamieszczone przez dede_adamKolega Mikrus nieswiadomy tak mial to spalila mu rzedu 4.1 na autostradzie... i nawet 190poszla :diabelski_usmiech
Predkosc wynosila ok. 120 km/h
Jednak nie polecam - PSJ (pizdowaty styl jazdy) nie jest wskazany, zwlaszcza w samochodach z turbodoladowaniem.TDI 205PS
Komentarz
-
-
Kazdy kto robi programy jest w stanie wykonać taka modyfikację aby mozna bylo przełaczać ją za pomocą interfejsu i laptopa. W odpowiednich sektorach programu robi sie takie czy inne zmiany a w jednym z nich można nawet pozostawić seryjny program. Niektóre programy sterujące umożliwiają na dokonanie aż trzech wersji a niektóre tylko jedną. Zmiany może dokonywać użytkownik codierungiem sterownika. Jeśli się ktos zapomni a w servisie trafi na kumatego elektryka może powstać problem gdyż ten stwierdzi nieprawidłowe kodowanie.
Jeśli chodzi o przełącznik to raczej wykluczyłbym jego stosowanie w okresie gwarancyjnym. Z kompa trzeba ciagnąć kable, zrobić dziurę w obudowie ECU i takie tam czynności które po zauważeniu w servisie skończą się awanturą
Ponadto ja swojej żonie nie załuję mocy. Dzięki temu ja i ona czujemy sie pewniej na drodze. No chyba że twoja żonka naprawdę kiepsko jeździ...w tym wypadku nie ryzykowałbym jej dawać skodzianki na trasie :diabelski_usmiech . Z moca czy bez :wink:Pogromca mitów...o pieknych koniach
Komentarz
-
k
Komentarz