Czy w cr 2.0 jest wydajniejsza i trwalsza turbina niz w bkd?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • barthezz1014
    Drive
    • 2010
    • 68

    Czy w cr 2.0 jest wydajniejsza i trwalsza turbina niz w bkd?

    najbliżej lotniska jakiś na Maratońskiej będzie przy osiedlu.
  • sew1981
    Moderator
    S_OCP MemberModeratoRS
    • 2009
    • 10986
    • Fiat

    #2
    Czy w cr 2.0 jest wydajniejsza i trwalsza turbina niz w bkd?

    Pytanko jak w temacie. Chodzi o Passata 2.0 tdi cr 140 kucy z dpfem. Jak myślicie jaki program wytrzyma takie turbo , sprzęgło itp? Ktoś robił już taki silniczek może w "górę"?
    Oczywiście po wywaleniu dpfa ma się rozumieć, bo z dpfem chyba nie ma co chipować prawda? I w ogóle czy to turbo jest trwalsze niż z bkd?

    Komentarz

    • piramida
      RS
      • 2009
      • 12222
      • Superb III (3V3)

      #3
      wydaje mi sie ze mozna bez problemu chipować z dpfem i spokojnie na ori turbinie, podobno w bkd pasuje napisac nowy program bo ori jest do dupy :szeroki_usmiech
      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

      Komentarz

      • sew1981
        Moderator
        S_OCP MemberModeratoRS
        • 2009
        • 10986
        • Fiat

        #4
        piramida, a w cr jest jakaś inna turbawa niż w bkd? wydajniejsza?

        Komentarz

        • piramida
          RS
          • 2009
          • 12222
          • Superb III (3V3)

          #5
          Zamieszczone przez sew1981
          piramida, a w cr jest jakaś inna turbawa niż w bkd? wydajniejsza?
          niestety nie znam tematu
          superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

          poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

          Komentarz

          • Maicroft
            Moderator
            S_OCP MemberModeratoRS
            • 2004
            • 25757
            • Audi

            #6
            Jest inna i smialo mozna powiedziec, ze duzo lepsza.


            Tu mozna znalezc wzmianke na ten temat: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=358875
            Spritmonitor.de

            Komentarz

            • sew1981
              Moderator
              S_OCP MemberModeratoRS
              • 2009
              • 10986
              • Fiat

              #7
              Maicroft, dzięki

              Komentarz

              • piramida
                RS
                • 2009
                • 12222
                • Superb III (3V3)

                #8
                Zamieszczone przez Maicroft
                Jest inna i smialo mozna powiedziec, ze duzo lepsza.


                Tu mozna znalezc wzmianke na ten temat: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=358875
                tak czytam sobie ten temat o wymianie turbiny z CR do bkd i jest z tym troche zachodu więc optymalne rozwiązanie jak komuś padnie turbo to wsadzić gt22
                superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                Komentarz

                • Maicroft
                  Moderator
                  S_OCP MemberModeratoRS
                  • 2004
                  • 25757
                  • Audi

                  #9
                  piramida, Optymalnie jak optymalne.

                  Pod GT22 musisz pisac program, pod taka od 170KM wsadzasz i jezdzisz nawet seria turbina, ktora nie zacznie wyc, produkowac notlaufow itd .
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz

                  • piramida
                    RS
                    • 2009
                    • 12222
                    • Superb III (3V3)

                    #10
                    Zamieszczone przez Maicroft
                    piramida, Optymalnie jak optymalne.

                    Pod GT22 musisz pisac program, pod taka od 170KM wsadzasz i jezdzisz nawet seria turbina, ktora nie zacznie wyc, produkowac notlaufow itd .
                    np CS za wsadzenie do bkd turbiny z bmn liczy sobie 5tys, więc jakakolwiek inna turbina która nie pasuje p&p do 2.0tdi bedzie podobnie kosztować bo trzeba wymienić kolektor wydechowy, turbine i inne drobiazgi.

                    Wsadzenie gt22 to tyle samo roboty co z inną turbiną i wychodzi nie wiele drożej z tym ze trzeba zrobić wydech a to kosztuje dodatowe około 2-2.5tys.

                    Reasumując, wsadzając gt22 zamiast zamiennika któy nie pasuje p&p wyjdzie około 3tys więcej ale za to efekt nie porównywalny
                    superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                    poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                    Komentarz

                    • sew1981
                      Moderator
                      S_OCP MemberModeratoRS
                      • 2009
                      • 10986
                      • Fiat

                      #11
                      Wszystko się zgadza Panowie zapewne
                      Wiadomo, że turbo z bkd to nie za dobry sprzęt. Poprostu chciałem się dowiedzieć czy te z CR CBB (140 km) są jakoś zbliżone, ale z tego co widzę na szczęście nie.
                      A ktoś ma doświadczenia z tym turbo jakieś? z CBB (140 km)? Bo widzę , że w większości jest opisane mocniejsze z CAXA (170 km).
                      Duża jest różnica techniczna między CBB a CAXA?
                      Wychodzi OIIFL 2.0 TDI CR (140) , ktoś coś może na ten temat powiedzieć?
                      Jaki to turbo ma potencjał na samym chipie (zbliżone jak z bkd, czyli 170-180 km)?(wiadomo,chodzi też o wytrzymałość sprzęgła, chłodzenia itp) Chodzi o manual skrzynie, nie dsg. :wink:

                      Komentarz

                      • Mihau
                        RS
                        • 2009
                        • 7461
                        • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                        #12
                        Zamieszczone przez sew1981
                        Bo widzę , że w większości jest opisane mocniejsze z CAXA (170 km).
                        a czy CAXA to nie przypadkiem 1.4 TSI?
                        O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                        Komentarz

                        • sew1981
                          Moderator
                          S_OCP MemberModeratoRS
                          • 2009
                          • 10986
                          • Fiat

                          #13
                          Mihau, pardon przejęzyczyłem się, oczywiście masz rację, chodzi mi o porównanie CBB do CAHA (2.0 tdi 170 km) a nie CAXA.

                          Komentarz

                          Pracuję...