Zamieszczone przez piotrek_os
[O1] b6 i ultra sr
Zwiń
X
-
[O1] b6 i ultra sr
Witam
mam zamiar zmienić amorki i poprawić odrobinę sztywność mojego "pontonu", ale jest mały problem:
1. B6 na przód do kombii jest, ale drogo ok. 600 zeta.
2. Ultra SR teoretycznie na przód do kombi nie występuje, ale występuje do liftbacka (nr 324016) i wydaje się że to ten sam amor bo numery innych serii (excel-g i premium) są identyczne w kombii i liftbacku. Mam nadzieję, że nie namotałem. Cena ok 230 zł sztuka bardzo atrakcyjna w porównaniu z b6.
3. B6 tył występuje i cena w porządku trochę ok 350 zł/szt.
4. Ultra SR tył w ogóle nie występuje do kombi.
Pytanie czy Ultra SR na przód ten kombinowany od liftbacka i b6 na tył będzie dobrym zestawem z seryjnymi sprężynami?
Czy nic nie kombinować i wziąć cały zestaw B6 i nie dziadować.
A może Excel-G jak z ich twardością?
Pozdrawiam.
-
-
ccLot, jestem świeżo po montażu u siebie KYB AGX co prawda ze sprężynami H&R i zwrotnicami z TT ale jeżeli chcesz sztywniej to bierz AGX, kpl za około 1400, jak za twardo to je sobie zmiękczysz, za miękko, utwardzisz... i mogą być montowane z seryjnymi sprężynami
Pisz do elemenateur'anie wiem jaka cena teraz będzie.
Komentarz
-
-
ccLot, teoretycznie nie ale jest do Bory kombi i golfa. Jak popatrzysz dokładnie w katalog to amorki np Exel-G są takie same dla Bory, O1 itd cały witz tkwi w sprężynach.
A jak chcesz się trzymać katalogu to polecam Koni STR.T, występują do kombi, kpl w cenie około 1400-1500zł.
Możesz poczytać tutaj o analizie co jak i czy można a czy nie itd. Link
Komentarz
-
Komentarz