Virus w BXE 170kkm

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jjj22
    Classic
    • 2012
    • 10

    Virus w BXE 170kkm

    Zamieszczone przez kropeck
    Dziękuję również Panom ze "Śliwki", którzy umożliwili mi spokojne pogadanie sobie z ludźmi. I tak nie udało mi się ze wszystkimi i tyle ile bym chciał, ale zawsze to lepiej niż na standardowym spocie

    Super, że dopisała pogoda i że ludzie byli weseli i zadowoleni Tyle w moim imieniu :-)
    Witam,
    ja również dziękuję za przyjęcie naszej propozycji oraz aktywne używanie naszego sprzętu oraz obsługującego go Andrzeja :wink:
    Jeśli w przyszłości będziecie organizowali spoty - zloty, a chcielibyście nas przyjąć czekamy na propozycję.

    Pozdrawiam

    Michał
  • Zientek
    Drive
    • 2011
    • 55

    #2
    Virus w BXE 170kkm

    Jak sadzicie czy jest sens CHipować O2 z 2008r z silnikem BXE o przebiegu ok 170tyś km??

    myśle tak o 30% cos kolo 130KM.

    poprosze o wsystkie za i przeciw :P

    Komentarz

    • radekgw
      L&K
      • 2010
      • 1182

      #3
      nie ma zadnego przeciw. Sa same ZA. Jak chcesz tylko na 130 to tymbardziej nie masz sie czego obawiac. Bylo pelnoo tematow i argumentow za i przeciw, szkoda ma w swoim bxe prawie 180KM i autko lata jak talala. (domyslam sie )
      Jest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730

      Komentarz

      • Zientek
        Drive
        • 2011
        • 55

        #4
        a jak z zurzyciem 2masa i turbiny przy takim przebiegu??

        Komentarz

        • abstinent
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 4842
          • Octavia II combi (1Z5)
          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          Zientek, prędzej czy później padnie
          po programie jest większa szansa że wcześniej
          zależy kto jak jeździ

          a co do mocy to w serii bywa średnio 119, rekord 122 chyba więc jest sens na 130 :?: :idea:

          Komentarz

          • szkoda
            RS
            S_OCP Member
            • 2005
            • 22543

            #6
            Zamieszczone przez radekgw
            nie ma zadnego przeciw. Sa same ZA.
            no cóż, ja bym takim optymistą nie był, tzn. robiłbym ten samochód oczywiście i to nie na jakieś dziwaczne 30% tylko tak jak się takie samochody normalnie robi, tyle, że z pełną świadomością, że jest duże prawdopodobnieństwo tego, że wysra się dokładnie wszystko co może się wysrać po takim przebiegu.

            Zamieszczone przez radekgw
            szkoda ma w swoim bxe prawie 180KM i autko lata jak talala
            szkoda, robi w swoim "autku" wszystko zawczasu, na zapas i skraca o połowę niektóre wymiany :idea:

            ten "zwykły" program nie jest dużym obciążeniem dla silnika, ale jest.

            [ Dodano: Sro 16 Mar, 11 09:16 ]
            Zamieszczone przez abstinent
            Zientek, prędzej czy później padnie
            po programie jest większa szansa że wcześniej
            oczywiście tak.
            jak ktoś liczy na to, że program spowoduje większą żywotnośc podzespołów, albo pozostanie ona na tym samym poziomie to
            saport techniczny baj DGW
            była BKD+DSG '05 120kkm
            była BXE '08 190kkm
            no i nie ma :-)

            Komentarz

            • Dzida
              RS
              • 2006
              • 2253

              #7
              W tym hurra optymiźmie a propos chipowania, nie zapomnijmy że szkoda podchodząc mega rozsądnie do tematu, oprócz mocy, zmienił też zawiechę i heble, żeby nie było problemów zarówno z trakcją jak i hamowaniem.

              Bo zapierd@alć to zazwyczaj nie problem, gorzej jest jak trzeba się zatrzymać......

              Komentarz

              • piramida
                RS
                • 2009
                • 12222
                • Superb III (3V3)

                #8
                Zientek, chipuj i nic się nie martw, jak ma się coś wysrać to i tak się wysra, przed chipem warto zrobić logi i zobaczyć w jakiej kondycji są np. wtryski, sprzęgło i tak bedziesz musiał w końcu wymienić.

                Generalnie nic nie powinno się zdarzyć po chipie, jednynie co mi chodzi po głowie to sprzęgło ale jak tuner nie dowali z dołu niutona i jak sie nie wciska poniżej 1500 obroótw gazu do oporu to powinno długo posłużyć.
                superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                Komentarz

                • McGan
                  RS
                  • 2010
                  • 3573
                  • Superb III (3V3)

                  #9
                  Śmiało moduj Ja mam już 230.000, a wstawię nawet turbawkę z ARL (zresztą moje mody masz w podpisie, wszystko robione w okolicach tego przebiegu) :diabelski_usmiech
                  Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
                  Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm,​ Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6

                  Komentarz

                  • szkoda
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2005
                    • 22543

                    #10
                    Zamieszczone przez McGan
                    zresztą moje mody masz w podpisie
                    i dokładnie widać co się wysra: sprężarka, wtryski i komplet sprzęgło
                    saport techniczny baj DGW
                    była BKD+DSG '05 120kkm
                    była BXE '08 190kkm
                    no i nie ma :-)

                    Komentarz

                    • adaś
                      Elegance
                      S_OCP Member
                      • 2006
                      • 876
                      • Volkswagen

                      #11
                      Ja jestem świeżo po chipie - przebieg 161kkm. Różnica jest kolosalna więc nie ma się co zastanawiać. Dwumas i sprzęgło wymieniłem profilaktycznie przed modyfikacją. Dwumas już trochę hałasował na jałowym i po zdjęciu okazało się, że ma spore luzy.
                      Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
                      a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
                      Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
                      O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)

                      Komentarz

                      • Skfarek
                        RS
                        • 2010
                        • 4795
                        • Octavia I (1U2)
                        • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

                        #12
                        Zamieszczone przez adaś
                        prowizorycznie
                        bez urazy: ale chyba profilaktycznie, bo jak prowizorycznie to się szybko rozleci :wink:
                        Moje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
                        6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
                        Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/

                        Komentarz

                        • rob555
                          Rider
                          • 2006
                          • 748

                          #13
                          Re: Virus w BXE 170kkm

                          Zamieszczone przez Zientek
                          poprosze o wsystkie za i przeciw :P

                          + wieksza elastycznosc
                          + lepsze osiagi
                          + niezmienione spalanie a fun lepszy

                          - w rekach rzeznika splyna tloki albo turbo (slabe chlodzenie oleju)
                          - napewno szybciej poleci dwumas
                          pozdrawiam

                          Diagnostyka i tuning
                          hybrydowe wtryski i turbiny
                          programy na ulice jak i do sportu

                          Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                          www.tune-up.pl

                          HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                          Komentarz

                          • adaś
                            Elegance
                            S_OCP Member
                            • 2006
                            • 876
                            • Volkswagen

                            #14
                            Skfarek,

                            Oczywiście, że chodziło o 'profilaktycznie'. Dzięki za uwagę
                            Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
                            a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
                            Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
                            O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)

                            Komentarz

                            • sew1981
                              RS
                              S_OCP MemberModeratoRS
                              • 2009
                              • 10918
                              • Fiat

                              #15
                              szkoda, a Ty masz te 180 konia tylko softem? Chyba mechanicznie też coś modziłeś prawda?

                              Komentarz

                              • piramida
                                RS
                                • 2009
                                • 12222
                                • Superb III (3V3)

                                #16
                                Re: Virus w BXE 170kkm

                                Zamieszczone przez rob555
                                Zamieszczone przez Zientek
                                poprosze o wsystkie za i przeciw :P

                                + wieksza elastycznosc
                                + lepsze osiagi
                                + niezmienione spalanie a fun lepszy

                                - w rekach rzeznika splyna tloki albo turbo (slabe chlodzenie oleju)
                                - napewno szybciej poleci dwumas

                                jak się rzeznik dorwie do samochodu to nawet serie zajedzie, mała anegdota odnosnie nieznajomości eksploatacji samochodu, znajomy posiada toyote yaris 1.0 3 cylindry i zdziwiony jak mu zwróciłem uwagę że nie wypada jezdzić z maksymalną prędkością około 155km/h non stop podczas wypadu na chorwację w temp około 30 stopni, takie :shock: zrobił :szeroki_usmiech
                                superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                Komentarz

                                • radekgw
                                  L&K
                                  • 2010
                                  • 1182

                                  #17
                                  co do niezmienionego spalania, to wszystko zalezy od osoby, bo przewaznie jak ma sie mocniejsze auto czesciej sie butuje a co za tym idzie wiecej pali, bo malo kto jezdzi tak samo po modyfikacjach jak przed.
                                  Jest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730

                                  Komentarz

                                  • Skfarek
                                    RS
                                    • 2010
                                    • 4795
                                    • Octavia I (1U2)
                                    • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

                                    #18
                                    radekgw, i tak i nie, na początku butujesz, czasem chcesz jakiegoś killa zaliczyć, ale z czasem jeździsz tak samo, mając więcej pary pod machą mniej musisz cisnąć żeby się zebrać/przyspieszyć.
                                    Moje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
                                    6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
                                    Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/

                                    Komentarz

                                    • adaś
                                      Elegance
                                      S_OCP Member
                                      • 2006
                                      • 876
                                      • Volkswagen

                                      #19
                                      Dla mnie podstawowym argumentem za chipem było to, że jadąc serią w trasie czułem się mało bezpiecznie przy wyprzedzaniu. Teraz manewr odbywa się szybciej, więc kosztuje mnie to mniej nerwów. Seria w mieście była OK.
                                      Jeśli chodzi o butowanie, to z czasem to mija. A jeżeli ktoś ma z tym problem, to można sobie pomóc ustawiając wskazania komputera na średnie spalanie
                                      Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
                                      a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
                                      Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
                                      O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)

                                      Komentarz

                                      • radekgw
                                        L&K
                                        • 2010
                                        • 1182

                                        #20
                                        skfarek dlatego napisalem ze indywidualnie do tego trzeba podchodzic, bo jeden pobutuje sobie tydzien i bedzie jezdzic normalnie, a drugi bedzie cisnac caly czas i nigdy nie wroci do spalania z serii :diabelski_usmiech Co nie zmienia faktu ze przy spokojnej jezdzie auto jest w stanie spalic tyle samo a nawet mniej !.
                                        adas - racja, nie raz musialem mulic pol trasy za tirem, bo byl sredni ruch, a przy 90KM to jest naprawde ciezko, no chyba ze rozped i lecimy
                                        Jest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730

                                        Komentarz

                                        • vw2008
                                          Ambiente
                                          • 2008
                                          • 118

                                          #21
                                          Ja miałem 3 pod rzad Caddy z 1.9 TDI BLS wszsytkie bez DPF ostatni był z chipowany u Aligatora na 140 i 320... roznica w jeździe nie do porównania , spalanie mniejsze , chyba ze się jechało ponad 160km/h na programie zrobiłem ponad 60 tys km i zadnego problemu nie bylo , oleju nie brał ani grama :szeroki_usmiech
                                          Nastepne auto to tez będzie Caddy ale 2.0 TDI 8v BMM :wink: i tez mam zamiar go lekko zawirusować 8) :diabelski_usmiech

                                          Także moim zdaniem warto chipować :P

                                          Pozdro
                                          By BESTperformance:
                                          2.0 TDI 16v BMR 170 @ 200 KM/410 Nm
                                          2.0 TDI 8v BMM 140 @ 170 KM/410 Nm
                                          Corsa C Z12XE 75 @ 80 KM/120 Nm
                                          www.polskie-menu.pl - Tel. 790 533 228

                                          Komentarz

                                          Pracuję...