zawór upustowy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • droizo
    Classic
    • 2012
    • 15

    zawór upustowy

    od 09.10 36000km:
    - dolewka 0,5L płynu chłodniczego przy 5000km (bez zmian do tej pory)
    - 2x wymiana filtra kabinowego i dezynfekcja klimy (TTTM)
    Poza tym obserwuje wszystkie wyżej opisane przypadłości, czyli:
    - głośny start zimnego silnika,
    - szarpanie przy depnięciu około 2000 obr/min
    + skrzypiąca kratka (wrrr).
    Ogólnie pozytywnie. Oleju nie dolewałem przed przeglądem, który zrobiłem przy 25kkm.
    Wkurza mnie pozycja gniazda 12V.
  • pablokinah
    Rider
    • 2010
    • 574

    #2
    zawór upustowy

    czytałem gdzieś na forum o zaworze upustowym podłączonym do stopa i z grucha przy każdym hamowaniu spuszcza podciśnienie i wtedy kierowniczki chodzą częściej w pełnym zakresie i się nie zapiekaja
    jakby co posiadam kabel vag

    Komentarz

    • mirek_p11
      RS
      • 2010
      • 6630
      • Volkswagen
      • CZDA 1.4 TSI 150 KM

      #3
      upustowy, spuszcza :evil:

      Seat Leon ST FR by mirek_p11

      Fotki
      Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
      Fotki

      Komentarz

      • pablokinah
        Rider
        • 2010
        • 574

        #4
        no i ?
        jakby co posiadam kabel vag

        Komentarz

        • adeks
          Drive
          S_OCP Member
          • 2007
          • 87

          #5
          Zamieszczone przez pablokinah
          no i ?
          Założyłeś post.
          Z błędami ortograficznymi.
          W poście jest tylko stwierdzenie, że o czymś takim czytałeś.
          O co pytasz?
          Octavia 2.0 BKD

          Komentarz

          • pablokinah
            Rider
            • 2010
            • 574

            #6
            nie myli się tylko ten co nic nie robi. ops:
            A ogólnie pytam czy ktoś takie ustrojstwo ma czy to nie koliduje z innymi układami ?

            [ Dodano: Pon 28 Mar, 11 17:18 ]
            mam pomysł w głowie i jak to zmontuje abym nie zaszkodził,gdyż w tamtym temacie nikt nie odpowiada
            jakby co posiadam kabel vag

            Komentarz

            • McGan
              RS
              • 2010
              • 3573
              • Superb III (3V3)

              #7
              Ale do diesla tego nie zamontujesz, bo nie ma przepustnicy
              Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
              Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm,​ Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6

              Komentarz

              • pablokinah
                Rider
                • 2010
                • 574

                #8
                w tym temacie to było -"Czw 20 Maj, 10 12:25 Jak zapobiec zacieraniu się kierownic w turbinie "
                nie wiem jak wstawić odnośnik do tego tematu ale tam opisuje jeden jak zrobił w tdi
                jakby co posiadam kabel vag

                Komentarz

                • bradley
                  L&K
                  • 2008
                  • 1465

                  #9
                  Temat kojarze ale to bylo w stylu: "mam ale nie powiem jak"
                  VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                  Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                  Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                  Komentarz

                  • ziutsane
                    RS
                    • 2007
                    • 2376

                    #10
                    Ja myslalem o tym do mojej octavii, ale zrezygnowalem. Ponoc wyskakuja bledy i swieci sie "check engine"... nie wiem czy mowa o tym samym, ja chcialem montowac blow off.
                    Pozdr.
                    Bartek
                    Radio: C90r+XDP210EQ
                    Kable:Opt,Skyline,50 mm
                    Wzm:XES M1+FP 1.800
                    Glosniki: SUPREMO,CDM54,SQ6,Aliante

                    Komentarz

                    • bradley
                      L&K
                      • 2008
                      • 1465

                      #11
                      ziutsane, uklad ma dzialac tak, ze kiedy wciska sie pedal hamulca to VNT ustawiana jest w pozycje maksymalnego doladowania. Czyli po wcisnieciu gazu bedzie wiekszy lag ale lopatki dzialaja caly czas w pelnym zakresie.
                      VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                      Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                      Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                      Komentarz

                      • ziutsane
                        RS
                        • 2007
                        • 2376

                        #12
                        to nic tylko naciskac hamulec i gaz
                        Radio: C90r+XDP210EQ
                        Kable:Opt,Skyline,50 mm
                        Wzm:XES M1+FP 1.800
                        Glosniki: SUPREMO,CDM54,SQ6,Aliante

                        Komentarz

                        • Damianjg
                          Rider
                          • 2008
                          • 621

                          #13
                          Nie zawór upustowy ale drugi n75
                          Ja nad czymś takim myślałem. Działa to na tej zasadzie ze pod przewód podciśnieniowy który idzie z n75 do sztangi podłączamy drugi zawór sterowany pedałem hamulca. Ale musi to byc sterowane przekaźnikiem bo zawór ten musi byc cały czas otwarty czyli musi dostawać napięcie. W momencie naciśnięcia hamulca przekaźnik by rozłączał napięcie na zawór a tym samym zawór by sie zamknął i podciśnienie z gruszki sztangi puścił by w atmosferę
                          Przykro mi z powodu nie rewelacyjnego rysunku ale o 7 rano noie mam weny
                          Załączone pliki

                          Komentarz

                          • pablokinah
                            Rider
                            • 2010
                            • 574

                            #14
                            mnie po myśli chodzi elektrozawór z jednym wejściem dwoma wyjściami tak samo podłączamy pod stop i powinno działać jak N75 tylko nie potrzeba przekaźnika
                            jakby co posiadam kabel vag

                            Komentarz

                            • Damianjg
                              Rider
                              • 2008
                              • 621

                              #15
                              Zamieszczone przez pablokinah
                              mnie po myśli chodzi elektrozawór z jednym wejściem dwoma wyjściami tak samo podłączamy pod stop i powinno działać jak N75 tylko nie potrzeba przekaźnika
                              Jak znajdziesz taki co ma odpowiednio podłaczone podcisnenia i rozłacza je prawidłowo po podaniu napiecia to daj znac

                              Komentarz

                              Pracuję...