[O1] Jakie uszczelki/oringi do chłodnicy oleju w TDI
Czy ktoś zna nr bądź wymiary uszczelek oringów jakie są potrzebne przy zmianie seryjnej chłodnicy oleju w AHFie na tą od ARL/ASZ/AWX?
O ile nr jednej (dolnej) udało mi się zlokalizować według Etkii (038117070) i nawet znalazłem ją w skodaczesci.pl:
Wiem, że w PD w górnej części również jest oring, ale nie mogę go namierzyć.
W motoryzacyjnych rzucają mi koszyk gumowych uszczelek przed nos i "jak Pan wie jak wygląda to proszę sobie wybrać". :roll:
P.S. Jak rozumiem nie będzie mi potrzebna śruba do nowej chłodnicy gdy posiadam większą ori w AHFie?
W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Samiechttp://allegro.pl/chlodnica-oleju-go...399409404.html Udesky ja oring kupowałem w ASO
ceny niestety nie pamietam ale nie miałem wyjscia bo próbowalem i zamiast oringa osadziłem na Rainzu i niestety przy dokrecaniu sie podwinał i przepuszczał.
A co do sruby wydaje mi sie ze z AHF jest za krótka, ja kupiłem w komplecie wiec zakładaałem ory z ARLa
Tyle, że ja do ASO mam daleko. Zobaczę może jak ją już będę miał w ręce to w tedy zrobię wojaże po motoryzacyjnych. Tomaszek, ale jak wyglądały te z ASO?
Zamieszczone przez Samiec
Jaka masz u siebie chlodniczkie, bo u mnie jest dosc duza.
Wyczytałem w necie, że chyba do 2002r montowana była w AHFach (nie wiem czy w innych też) większa ori chłodnica, grubsza. I to by się zgadzało bo jest grubsza od tych wąskich często sprzedawanych na necie. Jak śruba nie będzie pasować to w tedy będzie się jej szukać.
W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz