ASV Turbo do wymiany :-))

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • bodzio26
    Classic
    • 2012
    • 3

    ASV Turbo do wymiany :-))

    Zamieszczone przez krzynol
    El Zygmunto, no nie zauważyłem, może źle coś wlutowałeś i słaby styk jest
    raczej to wykluczam
    3 razy zmieniałem diody bo myślałem, że w niej jest problem - za którymś razem na pewno dobrze wlutowałem :szeroki_usmiech
  • budyniowaty
    Classic
    • 2011
    • 10

    #2
    ASV Turbo do wymiany :-))

    Witam.Czytałem tematy na forum-teoretycznie wszystko zostało przedstawione jasno i czytelnie.Ale mam pare pytań:
    1.Lepiej założyć turbinę z ARL'a?czy ze "130"? Pasuje ta z ARL'a czy trzeba dokupić reduktor ? Skąd ewentualnie taki?
    2.Co myślicie o regeneracji (wiadomo,że 90 % będzie na 'nie' ale ciekaw jestem opini osób które to robiły.
    3.Jeśli założe turbinę z ARL'a to czy auto zachowa podobne warości czy trzeba robić korektę programu ( auto seria od nowości nic nie grzebane,przebieg 135.000 ) Nie będzie z tego powodu zamulone?
    4.Zakładając turbinę od "130" trzeba wymieniać kolektor wydechowy?
    Auto to octavia ASV 2005 Rok.
    Proszę o odpowiedzi bo mam zamiar zaprowadzić do mechanika auto w przyszłym tygodniu,a nie chcę "dać dupy".Proszę także o wyrozumiałość.Pozdrawiam

    ps.choć to nie dział kupię to może ma ktoś taki zestaw : wtryski 216,turbo i intercooler ? na sprzedaż?


    Jeśli trzeba bylo by wymienić sprzęgło i założyć zestaw od G60 czy VR6 to ten zestaw:
    http://allegro.pl/sprzegl...1504282691.html pasuje p&p bez żadnyh przeróbek? Silnik ASV skrzynia 5b.
    Czytałem i dużo faktycznie tutaj jest ale z całego galimatlasu nic nie rozumiem
    Chcę mieć bezpieczne 170-180 Koni nic więcej.Gdzie i jakie kupić gadżety?
    FMIC takie?:http://www.re5pect.pl/index.php?prod...ct&prod_id=344 Pisał jakiś kolega z forum,że pasuje jak dedykowany do OCI.
    Wtryski takie:? http://allegro.pl/sportowe-wtryski-2...538138662.html
    Co dalej panowie? chcę to założyć przed wizytą u Aligatora i dobrze/fajnie by było gdyby te gadżety były p&p
    czekam na odpowiedź.

    Komentarz

    • krzysiek13
      L&K
      • 2010
      • 1155

      #3
      Zamieszczone przez budyniowaty
      Chcę mieć bezpieczne 170-180 Koni nic więcej.Gdzie i jakie kupić gadżety?
      Turbo do 170 to z ASZ, powyżej z ARL, musisz się zdecydować :szeroki_usmiech

      Zamieszczone przez budyniowaty
      FMIC takie?
      Tak, staniał :shock: bierz i się nie zastanawiaj nawet

      Zamieszczone przez budyniowaty
      przebieg 135.000
      podejrzanie szybko zdechło
      Octavia

      Komentarz

      • Sinner
        Drive
        • 2009
        • 68

        #4
        Zamieszczone przez budyniowaty
        2.Co myślicie o regeneracji (wiadomo,że 90 % będzie na 'nie' ale ciekaw jestem opini osób które to robiły.
        Moje regenerowane działało 3 (słownie trzy) dni. Powiedziałem sobie "nigdy wiecej". Jako ze nowe są drogie pozostało mi kupno używanej, ale dostać teraz turbo ASZ czy tym bardziej ARL w przyzwoitym stanie graniczy z cudem. Kupiłem CAHA - 2.0 TDI CR 170 KM. Spisuje sie rewelacyjnie albo i lepiej niz rewelacyjnie. To jak to turbo wstaje i jak trzyma doladowanie to coś pieknego. I zapomniałem co to jest overboost. A jako ze same silniki CAHA są robione od dosyć niedawna to o zdrowe turbo łatwiej. Fakt, że spędziłem 2 tyg dłubiąc wieczorami w garażu, bo trochę rzeźby jest, ale było warto.

        Zamieszczone przez budyniowaty
        Chcę mieć bezpieczne 170-180 Koni nic więcej
        To wtryski lepiej 230-tki. Będzie łatwiej
        Skodżitsu AGR+ by Dynosoft

        Komentarz

        • Tony065
          RS
          • 2009
          • 2497
          • Octavia I (1U2)
          • ARX 1.8 20VT 150 KM

          #5
          cześć. chłopie, nie daj się nabierać na takie bzdury jak "sportowe wtryski". 216 są od woła roboczego VW T4. kupiłem u cowboja /jest na naszym forum/, mnie w AHF dały przyrost mocy ok. 20KM/45Nm. na kasę wychodzi to samo, stare oddałem za 200zł, gość jest sprawdzony na kilku forach i wśród tunerów. jak chcesz 170KM to bierz turbo od ASZ, turbo od ARL daje nawet 190KM :!: ale poza turbo pomyśl najpierw nad hamulcami, bo seria, czyli 280 wymięka jak trochę pobawisz się wzmocnionym autem. program należy robić po każdej wymianie takich elementów jak turbo, IC.
          powodzenia w modach
          aha, zapomniałem, jak chcesz tak mocno poprawiać auto to niestety :arrow: wtryski 230 i pompa 11
          Black Pearl, Elegance & RS LOOK
          @ by Tune-up Gdańsk
          TDI VP++ i jeszcze rośnie
          Antek

          Komentarz

          • budyniowaty
            Classic
            • 2011
            • 10

            #6
            Krzysiek13 ten FMIC podejdzie bez rzeżby prawie jak "dedykowany"?
            Skąd wziąśc te wtryski większe od cowboja?
            Sinner interesuje mnie turbina bardzij p&p- nie ma kto mi przy aucie za bardzo rzeźbić i tego "rzeźbienia" chciałbym uniknąć.Chciałbym aby pod maską było prawie jak "Seria".....
            Pompa 11 droga?

            [ Dodano: Czw 07 Kwi, 11 14:23 ]
            Panowie a te sprzęgło które podałem w linku podejdzie jako cały zestaw p&p? wybaczcie ale jestem zielony,a chciałbym wszystko kupić,postawic auto na dwa dni i założyć

            Komentarz

            • krzysiek13
              L&K
              • 2010
              • 1155

              #7
              Zamieszczone przez budyniowaty
              Krzysiek13 ten FMIC podejdzie bez rzeżby prawie jak "dedykowany"?
              Cztery solidne blaszki, cztery otwory i gotowe.
              Octavia

              Komentarz

              • budyniowaty
                Classic
                • 2011
                • 10

                #8
                Panowie podejdzie p&p ten ARL beż żadnej rzeźby czy trzeba kolektor wydechowy inny zastosować?

                [ Dodano: Czw 07 Kwi, 11 17:05 ]
                Np. ten: http://allegro.pl/nowy-kolektor-wyde...514022383.html

                [ Dodano: Pią 08 Kwi, 11 14:59 ]
                Panowie byłęm dziś w oleśnicy k.wrocławia w firmie specjalizującej się w turbo.Facet bierze 1200 zł brutto i wkłąda nowe bebechy od "150 -tki" do turbiny "110" z ASV. Moja pozostaje tylko obudowa.Czy to będzie banglać czy chce mnie wpuścić w maliny?
                Rok gwarancji bez limitu km.
                Bedą jakieś spadki mocy bez korekty oryginalnego softu?-na program jestem umówiony pod koniec miesiąca u aligatora.
                Do tego chcę założyć wtryski 230 (od cowboja) i FMIC. Co o tym myslicie?znacie się więc proszę o informację.Dziękuje.

                Komentarz

                • Sinner
                  Drive
                  • 2009
                  • 68

                  #9
                  Zamieszczone przez budyniowaty
                  Panowie podejdzie p&p ten ARL beż żadnej rzeźby czy trzeba kolektor wydechowy inny zastosować?
                  Wydaje mi się, że kolektor, wydech i dolot zostaje twoj. Tylko wyjście z turbo na intercooler trzeba przerobić.

                  Zamieszczone przez budyniowaty
                  Panowie byłęm dziś w oleśnicy k.wrocławia w firmie specjalizującej się w turbo.Facet bierze 1200 zł brutto i wkłąda nowe bebechy od "150 -tki" do turbiny "110" z ASV. Moja pozostaje tylko obudowa.Czy to będzie banglać czy chce mnie wpuścić w maliny?
                  Zdecydowanie odradzam. Kumpel się kiedyś na takie coś połakomił. Nie chciało to działać, a jak ją wyciągnał po 2 tys km przebiegu to miała takie fajne wiórki metalowe z olejem w muszli i na łopatkach :shock:

                  Wogóle jaka cena za taka usługę :lol: Haha
                  Skodżitsu AGR+ by Dynosoft

                  Komentarz

                  • budyniowaty
                    Classic
                    • 2011
                    • 10

                    #10
                    No to żeś mnie sinner pocieszył
                    Zatem zbieram kasę na nowego ARL'a w takim razie albo się skuszę na regenerowanego z gwarancja roczna bez limitu-musze pomyśleć....

                    Komentarz

                    • Tymon
                      RS
                      • 2004
                      • 2970

                      #11
                      budyniowaty, bierz nowego ARL-a i jedź do dobrego tunera :!:
                      Jak będziesz dbał o turbinkę, to bez stresu będzie Ci służyć dłużej niż Ci się wydaje
                      Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
                      Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
                      BMW serii 3... Radość z jazdy.

                      Komentarz

                      • looker
                        RS
                        • 2008
                        • 1886
                        • Octavia II (1Z3)
                        • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                        #12
                        No i na czym w końcu stanęło budyniowaty ?
                        OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                        SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                        Komentarz

                        Pracuję...