Witam.Czytałem tematy na forum-teoretycznie wszystko zostało przedstawione jasno i czytelnie.Ale mam pare pytań:
1.Lepiej założyć turbinę z ARL'a?czy ze "130"? Pasuje ta z ARL'a czy trzeba dokupić reduktor ? Skąd ewentualnie taki?
2.Co myślicie o regeneracji (wiadomo,że 90 % będzie na 'nie' ale ciekaw jestem opini osób które to robiły.
3.Jeśli założe turbinę z ARL'a to czy auto zachowa podobne warości czy trzeba robić korektę programu ( auto seria od nowości nic nie grzebane,przebieg 135.000 ) Nie będzie z tego powodu zamulone?
4.Zakładając turbinę od "130" trzeba wymieniać kolektor wydechowy?
Auto to octavia ASV 2005 Rok.
Proszę o odpowiedzi bo mam zamiar zaprowadzić do mechanika auto w przyszłym tygodniu,a nie chcę "dać dupy".Proszę także o wyrozumiałość.Pozdrawiam
ps.choć to nie dział kupię to może ma ktoś taki zestaw : wtryski 216,turbo i intercooler ? na sprzedaż?
Jeśli trzeba bylo by wymienić sprzęgło i założyć zestaw od G60 czy VR6 to ten zestaw: http://allegro.pl/sprzegl...1504282691.html pasuje p&p bez żadnyh przeróbek? Silnik ASV skrzynia 5b.
Czytałem i dużo faktycznie tutaj jest ale z całego galimatlasu nic nie rozumiem
Chcę mieć bezpieczne 170-180 Koni nic więcej.Gdzie i jakie kupić gadżety?
FMIC takie?:http://www.re5pect.pl/index.php?prod...ct&prod_id=344 Pisał jakiś kolega z forum,że pasuje jak dedykowany do OCI.
Wtryski takie:? http://allegro.pl/sportowe-wtryski-2...538138662.html
Co dalej panowie? chcę to założyć przed wizytą u Aligatora i dobrze/fajnie by było gdyby te gadżety były p&p
czekam na odpowiedź.
2.Co myślicie o regeneracji (wiadomo,że 90 % będzie na 'nie' ale ciekaw jestem opini osób które to robiły.
Moje regenerowane działało 3 (słownie trzy) dni. Powiedziałem sobie "nigdy wiecej". Jako ze nowe są drogie pozostało mi kupno używanej, ale dostać teraz turbo ASZ czy tym bardziej ARL w przyzwoitym stanie graniczy z cudem. Kupiłem CAHA - 2.0 TDI CR 170 KM. Spisuje sie rewelacyjnie albo i lepiej niz rewelacyjnie. To jak to turbo wstaje i jak trzyma doladowanie to coś pieknego. I zapomniałem co to jest overboost. A jako ze same silniki CAHA są robione od dosyć niedawna to o zdrowe turbo łatwiej. Fakt, że spędziłem 2 tyg dłubiąc wieczorami w garażu, bo trochę rzeźby jest, ale było warto.
cześć. chłopie, nie daj się nabierać na takie bzdury jak "sportowe wtryski". 216 są od woła roboczego VW T4. kupiłem u cowboja /jest na naszym forum/, mnie w AHF dały przyrost mocy ok. 20KM/45Nm. na kasę wychodzi to samo, stare oddałem za 200zł, gość jest sprawdzony na kilku forach i wśród tunerów. jak chcesz 170KM to bierz turbo od ASZ, turbo od ARL daje nawet 190KM :!: ale poza turbo pomyśl najpierw nad hamulcami, bo seria, czyli 280 wymięka jak trochę pobawisz się wzmocnionym autem. program należy robić po każdej wymianie takich elementów jak turbo, IC.
powodzenia w modach
aha, zapomniałem, jak chcesz tak mocno poprawiać auto to niestety :arrow: wtryski 230 i pompa 11
Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Krzysiek13 ten FMIC podejdzie bez rzeżby prawie jak "dedykowany"?
Skąd wziąśc te wtryski większe od cowboja?
Sinner interesuje mnie turbina bardzij p&p- nie ma kto mi przy aucie za bardzo rzeźbić i tego "rzeźbienia" chciałbym uniknąć.Chciałbym aby pod maską było prawie jak "Seria".....
Pompa 11 droga?
[ Dodano: Czw 07 Kwi, 11 14:23 ]
Panowie a te sprzęgło które podałem w linku podejdzie jako cały zestaw p&p? wybaczcie ale jestem zielony,a chciałbym wszystko kupić,postawic auto na dwa dni i założyć
[ Dodano: Pią 08 Kwi, 11 14:59 ]
Panowie byłęm dziś w oleśnicy k.wrocławia w firmie specjalizującej się w turbo.Facet bierze 1200 zł brutto i wkłąda nowe bebechy od "150 -tki" do turbiny "110" z ASV. Moja pozostaje tylko obudowa.Czy to będzie banglać czy chce mnie wpuścić w maliny?
Rok gwarancji bez limitu km.
Bedą jakieś spadki mocy bez korekty oryginalnego softu?-na program jestem umówiony pod koniec miesiąca u aligatora.
Do tego chcę założyć wtryski 230 (od cowboja) i FMIC. Co o tym myslicie?znacie się więc proszę o informację.Dziękuje.
Panowie podejdzie p&p ten ARL beż żadnej rzeźby czy trzeba kolektor wydechowy inny zastosować?
Wydaje mi się, że kolektor, wydech i dolot zostaje twoj. Tylko wyjście z turbo na intercooler trzeba przerobić.
Zamieszczone przez budyniowaty
Panowie byłęm dziś w oleśnicy k.wrocławia w firmie specjalizującej się w turbo.Facet bierze 1200 zł brutto i wkłąda nowe bebechy od "150 -tki" do turbiny "110" z ASV. Moja pozostaje tylko obudowa.Czy to będzie banglać czy chce mnie wpuścić w maliny?
Zdecydowanie odradzam. Kumpel się kiedyś na takie coś połakomił. Nie chciało to działać, a jak ją wyciągnał po 2 tys km przebiegu to miała takie fajne wiórki metalowe z olejem w muszli i na łopatkach :shock:
No to żeś mnie sinner pocieszył
Zatem zbieram kasę na nowego ARL'a w takim razie albo się skuszę na regenerowanego z gwarancja roczna bez limitu-musze pomyśleć....
Komentarz