mam pytanie a gdzie się podpiąć żeby takie modzik zrobić z tyłu w drzwiach?
[O2] tez [O1] - sruby aby zablokowac przewody hamulcowe
Zwiń
X
-
[O2] tez [O1] - sruby aby zablokowac przewody hamulcowe
Chce wyjac swoje jarzma i zaciski z auta na 1 dzien, w domu je wyczyscic na szlifierce, przejechac papierem, moze nawet wypiaskowac u znajomego.
Ktos konstruowal juz jakies macgajwerowskie specyfiki, ktorymi mozna zapobiec wyciekanie plynu i zapowietrzanie ukladu ?
Moge tez scisnac przewod sciskiem stolarskim, ale moim zdaniem mija sie to z celem, bo przy okazji guma, ktora bedzie tak scisnieta caly dzien i noc moze sie niezle odksztalcic.
Pewnie, wcale nie musialbym bawic sie w to, aby robic taki wynalazek, tylko spuscic plyn, wymienic na nowy jak nakazuje ksiazka serwisowa, ale problem bylby w tym, ze nie mam podnosnika w garazu, a odpowietrzanie ukladu mechaniczne i vagiem w takim wypadku byloby mocno problematyczne
Ma ktos jakis ciekawy patent na zatkanie przewodow w O2? W O1 pewnie tez sa takie same, takze watek jest UNIwersalnyByła Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
-
-
Misiek na drzwiach garażowych powieś kartkę "nie naciskać pedału hamulca", no i masz gwarancję, że tej nocy auta Ci nie dżwigną.Wybacz to tak z nudów przez ten gips na nodze. A tak na poważnie jak już będę na "chodzie" poproszę Cię o ponowne "zważenie"szkodnika. Tryb amerykański jaki mi włączyłeś przerzucimy na halogeny i obniżymy ich jasność OK?!
Komentarz
-
-
andrzej1962, ok
Nie no generalnie przymierzam sie do szybkiej akcji w stylu - 7-8 rano wymontowanie jarzm i zaciskow, zaniesienie ich do piaskowania, odbior z piaskowania, powrot do domu, benzyna ekstrakcyjna i malowanie hammerajtem i farbami, ktore leza w garazu i sie marnujaByła Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
nie ruszałbym czegoś od czego zależy Twoje i innych bezpieczeństwo. moim zdaniem wystarczy jak ściągniesz zacisk i odkręcisz tarczę. do jarzma masz całkiem całkiem dostęp a zacisk na wężyku hamulcowym pozwoli na swobodne obracanie malowanym elementem. poza tym jak tutaj widzę hamerait nie jest najlepszy do tego typu akcji, więc ewidentnie darowałbym sobie zabawę z piaskowaniem takiego elementu.
Kolega malował dwa lata temu zaciski i jarzma w Pugu 407 jakimś zestawem za ok. 80 zł (podkład + kolor - w szpraju) z allegro i do tej pory żadnych ubytków i odprysków farby - nikt nie myślał o piaskowaniu elementu :P:P
Komentarz
-
-
nie no wypadalo by szczotka druciana i odtluscic przed malowaniem ale jak pisze kolega wyzej, warto zainwestowac w towar, ktory jest do tego przeznaczony tj. farba z utwardzaczem
Pozdr.
BartekRadio: C90r+XDP210EQ
Kable:Opt,Skyline,50 mm
Wzm:XES M1+FP 1.800
Glosniki: SUPREMO,CDM54,SQ6,Aliante
Komentarz
-
-
OctaviaRS TDi, wiesz dobrze ze jestem upierdliwy. Malowac z odtluszczeniem itd malowalem juz tryliard razy. Zestaw Motipa, spraye wysokotemperaturowe z zawartoscia cynku itd.
Wszystko to przerabialem i zeby to mialo rece i nogi, TRZEBA element wypiaskowac i ladnie wyszlifowac. To jest zeliwo i niejedna osoba na forum juz piaskowala zaciski, niejedna je sciagala itd. Wczoraj w nocy z Sevem modzilismy przy heblu, nie robil tego zaden super dyplomowany mechanik ( aczkolwiek Seva uwazam ze mega fachmana ) i wyszlo naprawde git - dzis fura hamuje w koncu tak, jak powinna.
Nie boje sie sciagac na caly dzien jarzm i zaciskow, bo po zalozeniu ich spowrotem i tak bede zmienial plyn. Wszystko bedzie odpowietrzone itd - jak Pan Bog przykazal na Motulu RBF. Nie chce mi sie robic tego na aucie bo :
- mam zajebiste zapylenie w garazu
- mam kijowe swiatlo i szanuje swoje oczy
- nie chce siedziec na betonie, wole to zrobic na spokojnie w domu, polozyc lakier bez zadnego pylu.
Co do lakieru. Hammerite naprawde jest ok, ale jest ok na jarzma. Na zaciski mam jeszcze resztke foliateca. Robie 2 kolory, takze zobaczymy jak to wyjdzie :twisted:Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
Komentarz