[O2] tez [O1] - sruby aby zablokowac przewody hamulcowe

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • RB56
    Drive
    • 2007
    • 62

    [O2] tez [O1] - sruby aby zablokowac przewody hamulcowe

    mam pytanie a gdzie się podpiąć żeby takie modzik zrobić z tyłu w drzwiach?
    RB56
  • misiek^wro
    RS
    S_OCP Member
    • 2006
    • 8321

    #2
    [O2] tez [O1] - sruby aby zablokowac przewody hamulcowe

    Chce wyjac swoje jarzma i zaciski z auta na 1 dzien, w domu je wyczyscic na szlifierce, przejechac papierem, moze nawet wypiaskowac u znajomego.

    Ktos konstruowal juz jakies macgajwerowskie specyfiki, ktorymi mozna zapobiec wyciekanie plynu i zapowietrzanie ukladu ?

    Moge tez scisnac przewod sciskiem stolarskim, ale moim zdaniem mija sie to z celem, bo przy okazji guma, ktora bedzie tak scisnieta caly dzien i noc moze sie niezle odksztalcic.

    Pewnie, wcale nie musialbym bawic sie w to, aby robic taki wynalazek, tylko spuscic plyn, wymienic na nowy jak nakazuje ksiazka serwisowa, ale problem bylby w tym, ze nie mam podnosnika w garazu, a odpowietrzanie ukladu mechaniczne i vagiem w takim wypadku byloby mocno problematyczne

    Ma ktos jakis ciekawy patent na zatkanie przewodow w O2? W O1 pewnie tez sa takie same, takze watek jest UNIwersalny
    Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
    Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
    ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

    TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


    Komentarz

    • ctv
      Ambiente
      • 2005
      • 127

      #3
      odkrecasz przewod i nakladasz gumowa oslonke odpowietrznika

      http://fabryka-mocy.com.pl

      Komentarz

      • misiek^wro
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 8321

        #4
        Cholera, a ja tak kombinowalem :twisted:
        Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
        Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
        ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

        TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


        Komentarz

        • slavi
          Rider
          • 2004
          • 422

          #5
          Zamieszczone przez ctv
          odkrecasz przewod i nakladasz gumowa oslonke odpowietrznika
          tylko trochę przecieka

          Komentarz

          • ctv
            Ambiente
            • 2005
            • 127

            #6
            kropla na dzien przy takiej robocie plyn nalezy uzupelnic

            http://fabryka-mocy.com.pl

            Komentarz

            • misiek^wro
              RS
              S_OCP Member
              • 2006
              • 8321

              #7
              Podejrzewam, ze nawet nic by sie nie stalo bez niczego, byle tylko hebla nikt nie wciskal :twisted:
              Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
              Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
              ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

              TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


              Komentarz

              • andrzej1962
                L&K
                • 2010
                • 1306
                • Octavia III combi (5E5)
                • BXE 1.9 TDI PD 105 KM
                • DADA 1.5 TSI 150 KM

                #8
                Misiek na drzwiach garażowych powieś kartkę "nie naciskać pedału hamulca", no i masz gwarancję, że tej nocy auta Ci nie dżwigną. Wybacz to tak z nudów przez ten gips na nodze. A tak na poważnie jak już będę na "chodzie" poproszę Cię o ponowne "zważenie"szkodnika. Tryb amerykański jaki mi włączyłeś przerzucimy na halogeny i obniżymy ich jasność OK?!

                Komentarz

                • misiek^wro
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 8321

                  #9
                  andrzej1962, ok

                  Nie no generalnie przymierzam sie do szybkiej akcji w stylu - 7-8 rano wymontowanie jarzm i zaciskow, zaniesienie ich do piaskowania, odbior z piaskowania, powrot do domu, benzyna ekstrakcyjna i malowanie hammerajtem i farbami, ktore leza w garazu i sie marnuja
                  Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                  Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                  ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                  TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                  Komentarz

                  • ziutsane
                    RS
                    • 2007
                    • 2376

                    #10
                    hammeraita nie polecam Przy ostrym hamowaniu mogą odejść płatami z zacisków Szczególnie tył.
                    Radio: C90r+XDP210EQ
                    Kable:Opt,Skyline,50 mm
                    Wzm:XES M1+FP 1.800
                    Glosniki: SUPREMO,CDM54,SQ6,Aliante

                    Komentarz

                    • OctaviaRS TDi
                      Elegance
                      • 2009
                      • 771

                      #11
                      nie ruszałbym czegoś od czego zależy Twoje i innych bezpieczeństwo. moim zdaniem wystarczy jak ściągniesz zacisk i odkręcisz tarczę. do jarzma masz całkiem całkiem dostęp a zacisk na wężyku hamulcowym pozwoli na swobodne obracanie malowanym elementem. poza tym jak tutaj widzę hamerait nie jest najlepszy do tego typu akcji, więc ewidentnie darowałbym sobie zabawę z piaskowaniem takiego elementu.
                      Kolega malował dwa lata temu zaciski i jarzma w Pugu 407 jakimś zestawem za ok. 80 zł (podkład + kolor - w szpraju) z allegro i do tej pory żadnych ubytków i odprysków farby - nikt nie myślał o piaskowaniu elementu :P:P

                      Komentarz

                      • ziutsane
                        RS
                        • 2007
                        • 2376

                        #12
                        nie no wypadalo by szczotka druciana i odtluscic przed malowaniem ale jak pisze kolega wyzej, warto zainwestowac w towar, ktory jest do tego przeznaczony tj. farba z utwardzaczem
                        Pozdr.
                        Bartek
                        Radio: C90r+XDP210EQ
                        Kable:Opt,Skyline,50 mm
                        Wzm:XES M1+FP 1.800
                        Glosniki: SUPREMO,CDM54,SQ6,Aliante

                        Komentarz

                        • OctaviaRS TDi
                          Elegance
                          • 2009
                          • 771

                          #13
                          Chciałem napisać, że piaskowanie jest zbędne, ale nie chciałem pominąć takich zabiegów jak szczotka i odtłuszczenie - takie rzeczy wydają mi się oczywiste

                          Komentarz

                          • misiek^wro
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2006
                            • 8321

                            #14
                            OctaviaRS TDi, wiesz dobrze ze jestem upierdliwy. Malowac z odtluszczeniem itd malowalem juz tryliard razy. Zestaw Motipa, spraye wysokotemperaturowe z zawartoscia cynku itd.

                            Wszystko to przerabialem i zeby to mialo rece i nogi, TRZEBA element wypiaskowac i ladnie wyszlifowac. To jest zeliwo i niejedna osoba na forum juz piaskowala zaciski, niejedna je sciagala itd. Wczoraj w nocy z Sevem modzilismy przy heblu, nie robil tego zaden super dyplomowany mechanik ( aczkolwiek Seva uwazam ze mega fachmana ) i wyszlo naprawde git - dzis fura hamuje w koncu tak, jak powinna.

                            Nie boje sie sciagac na caly dzien jarzm i zaciskow, bo po zalozeniu ich spowrotem i tak bede zmienial plyn. Wszystko bedzie odpowietrzone itd - jak Pan Bog przykazal na Motulu RBF. Nie chce mi sie robic tego na aucie bo :

                            - mam zajebiste zapylenie w garazu
                            - mam kijowe swiatlo i szanuje swoje oczy
                            - nie chce siedziec na betonie, wole to zrobic na spokojnie w domu, polozyc lakier bez zadnego pylu.

                            Co do lakieru. Hammerite naprawde jest ok, ale jest ok na jarzma. Na zaciski mam jeszcze resztke foliateca. Robie 2 kolory, takze zobaczymy jak to wyjdzie :twisted:
                            Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                            Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                            ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                            TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                            Komentarz

                            Pracuję...