[O1] chłodnica powietrza

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Gregory98
    Drive
    • 2011
    • 54

    [O1] chłodnica powietrza

    Planuje zamontować w Srebrnej centralny... Mam obsługę drugiego kanału więc pomyślałem sobie, że będzie odpowiadał za tylną klapę.
    Siłownik planuje podłączyć do pręta łączącego klamkę bagażnika z zamkiem... powinienem w ten sposób uzyskać możliwość otwierania klapy bez odryglowywania zamka [tak jak przy otwieraniu awaryjnym].

    Ale pojawia się pytanie. Czy klapa odskoczy na tyle by dało się ja otworzyć?

    Patrzyłam na razie na sucho od środka bagażnika, ale "pręcik" trzeba ciągnąc w dół przeciwnie do ruchu klapy więc przy 10 letnich amortyzatorach gazowych ciężko wynik mojego eksperymentu uznać za poprawny... bowiem mi klapa hmm... jakby nie całkiem wyskoczyła z zamka. Była luźna i latała na zamku ale do góry iść nie chciała, trzeba było wcisnąć klamkę a to wymagało otwarcia zamka... więc rozwiązanie bezsensu.

    W drodze już są nowe amortyzatory gazowe do klapy bagażnika, więc będę próbował dalej.


    Ale może ktoś ma coś takiego u siebie?
    Tutaj pytanie do użytkowników OII w liftbacku... Tak to chyba działa u was jak pamiętam, przycisk na pilocie i kapa odskakuje?
    Ale jak jest w OI? Bo z tego co widziałem na zdjęciach do centralny seryjnie chyba tylko otwierał/zamykał zamek. Ale może ktoś tak już modził? Szukałem ale nie znalazłem... Głównie interesuje mnie liftback bo Combi to inna bajka oraz zdecydowanie łatwiejsza sprawa.

    Ja chce tylko by klapa odskoczyła na te kilka mm pozwalających na jej ręczne uniesienie bez potrzeby wciskania klamki czyli wcześniejszego otwierania zamka.
    pzdr
  • skalar
    Rider
    • 2010
    • 575

    #2
    [O1] chłodnica powietrza

    http://moto.allegro.pl/show_item.php...2+wys%C5%82any.
    czy warto??czy dużo różni sie od oryginału i jest bardziej wydajna.

    Komentarz

    • rss
      L&K
      • 2009
      • 1098

      #3
      widac ze rozni sie jedna strona wiec pozostawaloby modzenie z rurami.
      co do wydajnosci - spytaj o wymiary rdzenia i porownaj z wymiarami standardowej.
      w duzym (bardzo duzym) skrocie - % roznicy w objetosci to % roznicy w wydajnosci
      kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
      _________________________________________
      Do sprzedania:
      komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
      zaciski do hamulcow 280mm.

      Komentarz

      • skalar
        Rider
        • 2010
        • 575

        #4
        brak kontaktu ze sprzedawcą.więc się nic nie dowiem.
        czy dołożenie tej chłodnicy cos ??i czy dołożenie FMIC centralnego da więcej mocy bez programu??

        Komentarz

        • rOBERTO795
          RS
          • 2009
          • 3465
          • Octavia III (5E3)
          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

          #5
          Zamieszczone przez skalar
          brak kontaktu ze sprzedawcą.więc się nic nie dowiem.
          czy dołożenie tej chłodnicy cos ??i czy dołożenie FMIC centralnego da więcej mocy bez programu??
          Tak
          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

          Komentarz

          • rss
            L&K
            • 2009
            • 1098

            #6
            no to niech sprzedawca zaluje
            nie wiem co rozumiesz pod pojeciem 'dolozenie' tej chlodnicy - jesli chcesz ja zamomtowac oprocz tej co masz to bedzie to bardzo trudne z braku miejsca.
            sam FMIC bez zmiany programu sterujacego mocy Ci nie doda, nawwet jesli doda to mniej niz bys sie spodziewal. spowoduje tylko wiekszego laga (bezwladnosc w 'zadzialaniu' turbiny)
            kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
            _________________________________________
            Do sprzedania:
            komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
            zaciski do hamulcow 280mm.

            Komentarz

            • skalar
              Rider
              • 2010
              • 575

              #7
              Zamieszczone przez rss
              no to niech sprzedawca zaluje
              nie wiem co rozumiesz pod pojeciem 'dolozenie' tej chlodnicy - jesli chcesz ja zamomtowac oprocz tej co masz to bedzie to bardzo trudne z braku miejsca.
              sam FMIC bez zmiany programu sterujacego mocy Ci nie doda, nawwet jesli doda to mniej niz bys sie spodziewal. spowoduje tylko wiekszego laga (bezwladnosc w 'zadzialaniu' turbiny)
              dołożenie w miejsce oryginalnej oczywiscie.

              Komentarz

              • rss
                L&K
                • 2009
                • 1098

                #8
                1. modzenie z rurami (jak napisalem powyzej)
                2. nie wiemy jakie sa roznice w wymiarach rdzenia tego IC vs seryjnego.
                (jesli sa takie same to gra nie warta swieczki)
                kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
                _________________________________________
                Do sprzedania:
                komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
                zaciski do hamulcow 280mm.

                Komentarz

                Pracuję...