STAGE II

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Masmo
    L&K
    • 2005
    • 1145

    #26
    Zamieszczone przez Tymon
    ......SMIC jest ok wystarczy. Jak nie pałujesz auta to wszystko jest jak należy.
    A co do FMICa to nie wiem o jakich problemach mówisz :roll: ja nie mam żadnych
    a śmigam po kopalniach i takie tam ale to twoja decyzja 8)
    ......
    Jak nie pałuje to i seryjny SMIC daje radę. Właśnie chce zrobić IC-ka żeby pałować :twisted: . Generalnie lubię sobie w trasie popałować i wtedy robi się gorąco w dolocie.
    Z tego co Ali napisał wygląda, że skuteczność tego SMIC-a jest podobna do FMIC-a. Nie bardzo che mieć długie metry rur i pocięty pas przedni.
    Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #27
      Masmo, To chyba nie czujesz Nawet na seryjnym programie, auto zaczyna puchnac w pewnym momencie, szczegolnie jak jezdzi sie po gorach
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • Masmo
        L&K
        • 2005
        • 1145

        #28
        Zamieszczone przez Maicroft
        Masmo, To chyba nie czujesz Nawet na seryjnym programie, auto zaczyna puchnac w pewnym momencie, szczegolnie jak jezdzi sie po gorach
        Czuje, czuje ale na seryjnym programie i seryjnej turbinie czułem bardziej. Głód mocy był większy i TIR-y jakby szybciej jeździły :wink: .
        Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

        Komentarz

        Pracuję...