Greddy Type RZ do 1.8 t AGU

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • loponez
    Ambiente
    • 2011
    • 196

    Greddy Type RZ do 1.8 t AGU

    innova, możesz przybliżyć bo nie łapię ?
    K_Popiel, nie sprawdzałem - dam znać po kolejnym podłączeniu.
    Jadą jadą chłopcy, chłopcy na japońcach,
    nikt ich nie dogoni, bo kręcą do końca!
  • Genzor
    Classic
    • 2010
    • 10

    #2
    Greddy Type RZ do 1.8 t AGU

    Witam , zaoszczedzilem troche grosza i pakuje w auto zrobione zawieszenie , hamulce i pozostala reszta. Zastanawiam sie nad wsadzeniem bova , dzwonilem do faceta ktory tym handluje pytajac o ssqv hks'u powiedzial ze ten zawor w ogole sie nie nadaje do naszych silnikow i ze po wsadzeniu moga wyskoczyc bledy , a nawet spasc moc przyczym efekt dzwiekowy i tak nie zostanie osiagniety z powodu za slabej turbiny. Polecil mi wiec properfekta 2 polskiej firmy lub idac w wieksze koszty forge'a. Na koncu powiedzial ze jesli zalezy mi nie tylko na ochronie tuyrbo ale i na efektach dzwiekowych mozemy zalozyc greddego type rz koszt ok. 500 zl - wspomnial ze owy zawor jest duzo mneijszy od hksu i posiada regulacje sprezyny przez co mozna dostosowac zawor pod swoje potrzeby no i dzwiek podobno wydaje ladny - montowali w seacie i nie bylo problemow pod 1.8 t

    Na youtubie widze sporo filmow z zaworami hks - style , z normalnymi hksu i tutaj pytanie napewno spadnie moc ?? Czy moze lepiej nie kombinowac i zalozyc greddego ? Co polecacie ?


    Pozdro !
    Moja Niunia... 200 Hp +

    Komentarz

    • skalar
      Rider
      • 2010
      • 575

      #3
      temat juz był,i z tego co wiem to 1.8T nie lubią zabawek tego typu.

      Komentarz

      • S3 CHRIS
        Elegance
        • 2006
        • 979
        • Octavia I (1U2)
        • AUQ 1.8 20VT 180 KM
        • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

        #4
        ja mam Greddy Type R u siebie ale zamkniety w obieg i nie mam z nim problemu
        ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

        ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

        Komentarz

        • Genzor
          Classic
          • 2010
          • 10

          #5
          moze temat i juz byl ale nikt w nim nie wspominal o greddym , pisano tez ze jesli wszystko dobrze jest zainstalowane nie ma z tym zadncyh problemow. Chris a jakie wrazenia akustyczne . Jesli zamkniety w obieg to pewnie nie ma zadncyh?? Podejrzewam ze masz doladowanie takie jakie bylo w podstawie ?
          Moja Niunia... 200 Hp +

          Komentarz

          • S3 CHRIS
            Elegance
            • 2006
            • 979
            • Octavia I (1U2)
            • AUQ 1.8 20VT 180 KM
            • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

            #6
            Genzor, pomimo tego ze jest zamkniety to słychac psss

            nie ma zadychy działa tak jak seryjny BOV

            doładowanie mam duzo wieksze niz w serii
            ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

            ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

            Komentarz

            • Genzor
              Classic
              • 2010
              • 10

              #7
              Ok... Zaworek zalozony pod sciana w rure od dolotu seryjny zaworek zaslepiony efekt ? z poczatku psyczal dopiero prawie przyd ocieciu , pokombinowalismy z sprezyna jak sie okazalo w srodku byly dwie wywalilismy jedna jednak byla zamiekka i zawor sie nie domykal przez co auto wariowala na niskich obrotach gubila cisnienie pewnie dlartego. Wsadzilismy podkladki pod sprezyne i ustawilismy oprocz tego regulacje za pomoca sruby na zewnatrz zaworu , teraz ladnie upuszcza od 2,5 k obrotow przy czym troszke faluje na niskich obrotach ale minimalnie - mechanik powiedzial ze teraz dostaje wiecej powietrza i ze nie da sie w 100 % tego dokladnie wystroic i moge tak jezdzic bo nic sie nie stanie raz po raz w wydech wystrzeli ale pozatym wszystko ok
              Moja Niunia... 200 Hp +

              Komentarz

              Pracuję...