Jako, że sam zastanawiając się nad wirusem szukałem informacji o ewentualnych następstwach po większym przebiegu, teraz mogę napisać o skutkach tego zabiegu.
Trochę faktów:
1. Chip zrobiony przy przebiegu 93 000km u Aligatora http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=21697
2. Aktualny przebieg: 194 000km
3. Usterki związane z układem napędowym: przy ok. 140kkm wymieniłem sprzęgło z dwumasą (początki ślizgania sprzęgła)
4. Spalanie: przy podobnym stylu jazdy bez wyraźnej zmiany
5. Turbo: oryginalne, efekt karetki od co najmniej 50kkm.
6. Pompowtryski: niedawno byłem u Aligatora aby sprawdzić parametry silnika (głównie turbo i pompowtryski). Stan pompowtrysków określony został na idealny, jak nowe. Turbo pracuje bez zarzutów.
7. Olej: Mobil Synt S 5W40/Syst S 5/W30, od 105kkm do teraz Motul Specific, następna zmiana na Fuchsa (wymiany co 15kkm).
8. Przebieg auta: od nowości u mnie, jeżdżone głównie po trasach. Styl jazdy mieszany, głównie dynamiczny z zachowaniem zasad odpowiedniej eksploatacji.
Dzięki Panowie, za chwile będzie raport z 200kkm przebiegu. Będzie raczej nudny, bo za wiele się nie działo z autem .
Sam kiedyś szukałem informacji jak sprawuje się auto po dłuższym przebiegu na chipie i ciężko było coś znaleźć, dlatego też założyłem ten wątek.
ładnie - gratuluje przebiegu :
u mnie "dopiero" 60kkm po wirusie, i z "małymi" przygodami...
jeśli miałbym jeszcze raz podjąć decyzję o modyfikacji - nie zawahałbym się ani chwili.
ja mam koło 80 kkm po chipie w awx, totalnie nic się nie dzieje też. Zresztą każdy wie, że programik dobrą rzeczą jest, a to co fabryczne można poprawić
Komentarz