Koni Sport

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Marek Tempe
    Drive
    • 2005
    • 76

    Koni Sport

    To ja pozdrawiam właściciela O1 stojącej często (np dzis) na parkingu NATPOLu na warszawskim Ursynowie Wcześniej z daleka nie wiedziałem o co chodzi z tym oznaczeniem OCP Myślałem że to coś jak OPC Opla
  • EŁ
    L&K
    • 2004
    • 1168
    • Octavia III (5E3)
    • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
    • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

    #2
    Koni Sport

    Przymierzam się do zakupu Koni Sportów ale mam kilka pytań do osób które juz na takich jeżdza albo jeżdzili:

    Jak wyglada regulacja twardosci z tyłu w Octavii bo z tego co słyszałem Koni reguluje się pokretełkiem na górze amora...czyli z tyłu to niemożliwe...nie ma regulacji tyłu czy jest regulacja od dołu?

    Jakie sa wrazenia z jazdy przy maksymalnym i najsłabszym ustwieniu twardosci?

    Czy bedą dobrze pracować ze spręzynami -35mm ( weitec)?

    Moze jakieś namiary w wawie na miejsca z dobrymi cenami ?

    Z góry dzieki za pomoc.

    Komentarz

    • Jabar1975
      RS
      • 2006
      • 3331

      #3
      regulacja tylko i wylacznie po podniesieniu auta na podnosniku - najlepiej niech wyjasni dobrygrzeswawa - on ma zamontowane i jakos sobie radzi - ale nie jest to proste - trzeba sie troche ubrudzic
      nasza droga: www.wpzs.pl

      Komentarz

      • michu
        Ambiente
        S_OCP Member
        • 2004
        • 235

        #4
        Witam
        generalnie zawieszenie jest bardzo fajne z przodu regulujesz po podniesieniu maski a z tyłu trzeba odkrecić amor ( reguluje się chyba przez kręcenie tłoczyskiem ). Ja regulowałem tylko raz przy zakładaniu ( przód na maxa i tył +30% ). Jest dosyć komfortowo ( często pocinam z rodzinką) a prowadzenie o niebo lepsze, ale zaczynam myśleć o tym stabilizatorze od eibacha bo autko jednak się troche przechyla. W zestawieniu z 17 " fajnie wygląda i jeździ.

        sprężyny mam eibacha -35mm ( czerwone ), różnicy pomiędzy ustawieniam max i min za bardzo nieodczuwam ( no ale ja nie koneser :lol: )
        pozdrawiam
        - No nic. Życie jest piękne, ale trzeba się pchać do przodu.Kulturalnie, ale pchać. o. Rydzyk

        Komentarz

        • Jabar1975
          RS
          • 2006
          • 3331

          #5
          , napisz na pw do grzeska on zakladal pare tygodni temu i wiem ze zmienial juz nastawy
          nasza droga: www.wpzs.pl

          Komentarz

          • DGW
            RS
            S_OCP Member
            • 2006
            • 2330

            #6
            Jabar1975, w sumie to Ty przechyliłeś szale na stronę KONI ale do rzeczy

            Tak jak pisze michu,przód reguluje się małym plastikowym pokrętłem po podniesieniu maski natomiast tył to niestety inna bajka. Ktoś wymyślił w Skodzie że amorek będzie mocowany od góry nie w komorze bagażnika a na zewnątrz. Dlatego też aby móc przestawić twardość trzeba odkręcić tylko górne mocowanie amorka i tłoczyskiem wyregulować odpowiednie ustawienie

            różnicy pomiędzy ustawieniam max i min za bardzo nieodczuwam ( no ale ja nie koneser :lol: )
            michu, to ja nie chce Ci nic mówić ale z Twoim zadkiem jest coś nie tak :wink: No chyba że to wina czerwonych Eibachów. Ja mam u siebie czarne i różnica jest kolosalna między max. a min. Tył mam ustawiony na jeden obrót w stronę max od min. przód natomiast różnie. Drogi jakie tu mamy nie pozwalają na ustawienie tylu "max twardo" ponieważ w takich nastawach auto staje się gokartem

            Zamieszczone przez michu
            zaczynam myśleć o tym stabilizatorze od eibacha bo autko jednak się troche przechyla
            tu uszę Ci przyznać racje, sam myślę o czymś mocniejszym. Daj znać na PW ile ten Eibacha kosztuje

            Się troche zagalopowałem.
            Zamieszczone przez
            Jakie sa wrazenia z jazdy przy maksymalnym i najsłabszym ustwieniu twardosci?
            Wrażenia zaje..ste. Na min.troche twardziej niż seria a na max. gokard
            Zamieszczone przez
            Czy bedą dobrze pracować ze spręzynami -35mm ( weitec)?
            Myśle że nie będzie żadnych problemów, amorki te współpracują z niższymi spręzynami wzorowo
            Zamieszczone przez
            Moze jakieś namiary w wawie na miejsca z dobrymi cenami ?
            Tu niestety nie mogę pomóc ponieważ moje były załatwiane w troszkę inny sposób :szeroki_usmiech

            Przyjedź na spota, przejedziemy się i sam stwierdzisz
            NFPNorth-West
            2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
            WARSZTAT www.dsize.pl
            ->
            CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
            spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

            Komentarz

            Pracuję...