[O1] Orurowanie do FMIC Iveco Daily w octavi AHF

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Bro-car_pl
    Classic
    • 2012
    • 39

    [O1] Orurowanie do FMIC Iveco Daily w octavi AHF

    mariu_sz, a jakiegoś normalnego zdjęcia nie da się zrobić :idea:
    bo na tym to nic nie widać tak na prawdę

    Mocniej hamujesz tym samochodem :?:
    Klocki do zdjęcia, wyczyszczenie całości, sprawdzenie tłoczków czy równo chodzą, poskładanie całości
    przygody równoległe do zrobienia i powinno pomóc
    www.bro-car.pl - Części samochodowe.
  • eros662
    Ambiente
    • 2011
    • 147
    • Octavia II combi (1Z5)
    • BKD 2.0 TDI 140 KM

    #2
    [O1] Orurowanie do FMIC Iveco Daily w octavi AHF

    Witam koledzy. mam pytanko czy jest mozliwośc zakupu gotowego juz orurowania do intercoolera z Iveco Daily zamontowanego za zderzakiem w octavi z silnikiem AHF?? Czy niestety trzeba to robic indywidualnie u znawców?? Jakby co ile mniej więcej koszt takiego orurowania??
    SKODA OCTAVIA TOUR
    1,9 TDI 130PS 295Nm SLX ELEGANCE
    BLACK COMBII
    SOFT by BRK -TUNING + JEDNOMAS G60

    Komentarz

    • Krzylu
      Rider
      • 2008
      • 256

      #3
      Polecam lekturę na forum.vwgolf.pl w dziale TDI jest temat o FMIC jakie rury skąd i za ile wraz ze zdjęciami poszczególnych aut.

      Komentarz

      • eros662
        Ambiente
        • 2011
        • 147
        • Octavia II combi (1Z5)
        • BKD 2.0 TDI 140 KM

        #4
        Oki THX
        SKODA OCTAVIA TOUR
        1,9 TDI 130PS 295Nm SLX ELEGANCE
        BLACK COMBII
        SOFT by BRK -TUNING + JEDNOMAS G60

        Komentarz

        • Udesky
          RS
          • 2007
          • 1692
          • Octavia I (1U2)
          • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

          #5
          Gotowego orurowania nie kupisz chyba, że ktoś ci je pospawa o ile wie dokładnie jak.
          Z IC od Iveco masz 2 możliwości. Albo zostawiasz ori IC i tniesz/podcinasz zderzak tak aby weszło ci orurowanie. Moje tego wymagało.
          Lub przerobić boszki w IC tak aby wychodziły pod kontem prostym w tedy zderzaka ciąć nie trzeba, a reszta jest dziecinnie prosta.
          Wąż gumowy zakupisz w większości sklepów rolniczych, ewentualnie poszukaj gdzie u ciebie sprzedają węże Fagumitu, koszt ok 50zł/m. Kolanka, albo sylikonowe, albo metal. Ja wykorzystałem kolanka hamburskie.
          W Polsce nie ma kryzysu.
          Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

          Komentarz

          • Krzylu
            Rider
            • 2008
            • 256

            #6
            chyba lepszym rozwiązaniem byłby ic od vivarro tylko nie wiem czy wpusty nie są za wysoko i nie będą kolidować z belką zderzaka no i cena jak za darmo do 100 idzie dostać 8)

            Komentarz

            • eros662
              Ambiente
              • 2011
              • 147
              • Octavia II combi (1Z5)
              • BKD 2.0 TDI 140 KM

              #7
              Krzylu,
              A możesz sie dowiedzieć od kogoś kto to już zastosował w swojej octavii ???
              SKODA OCTAVIA TOUR
              1,9 TDI 130PS 295Nm SLX ELEGANCE
              BLACK COMBII
              SOFT by BRK -TUNING + JEDNOMAS G60

              Komentarz

              • Udesky
                RS
                • 2007
                • 1692
                • Octavia I (1U2)
                • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

                #8
                Po pierwsze odpowiedz sobie na pytanie do ilu (moc) ma ci starczyć? Bo jeśli celujesz w Max 160KM to i taki z Grande Punto czy Forda TDDI ci wystarczy.
                W Polsce nie ma kryzysu.
                Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

                Komentarz

                • eros662
                  Ambiente
                  • 2011
                  • 147
                  • Octavia II combi (1Z5)
                  • BKD 2.0 TDI 140 KM

                  #9
                  Udesky,

                  Nom tak jak powiedziałe bede wymieniał wtryski na 216stki i do tego jak powiedzieli mi fachowcy najlepiej zmienic intercooler i powinno byc zadowalająco z osiągami i mocą którą chcę mieć w aucie. Także dlatego pytam was o to koledzy. A jesli nie trzeba tak dużego FMICA od Ducato do tej mocy to fajnie jesli ktoś z was podpowie mi jak maksymalny wystarczy do ów mocy przeze mnie podanej
                  SKODA OCTAVIA TOUR
                  1,9 TDI 130PS 295Nm SLX ELEGANCE
                  BLACK COMBII
                  SOFT by BRK -TUNING + JEDNOMAS G60

                  Komentarz

                  Pracuję...