Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] Octavia 2.0 BKD zywotnosc turbo po programie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2] Octavia 2.0 BKD zywotnosc turbo po programie

    sazad, El Zygmunto, a bo kutas jakiś, instruktorzyna z Lki, co to wszystko może, mi wyjechał, baran jeden - następny uparty, żeby mi lifta zrobić, fiut :lol:

    Również dzięki za spota! Nawet nie wiecie, jaka to jest ogromna frajda móc po trzech miesiącach w końcu wpaść i wrócić ze spota własnym furakiem, ach poezja :szeroki_usmiech

  • #2
    [O2] Octavia 2.0 BKD zywotnosc turbo po programie

    Moze sie ktos wypowiedziec z posiadaczy oc2 2.0 BKD odnosie zywotnosci turbo po programie
    Cupra 2.0 TFSI 305KM/420Nm

    https://www.youtube.com/watch?v=_SAtv9muPcE

    Komentarz


    • #3
      hubi2000, mi pierwsza padła po 54 tyś , program miałem zrobiony po 3tyś km w nowym aucie. dbałem jak opętany o turbinę /zresztą w poprzedniej O1 też / a i tak odleciała.
      od tamtego przebiegu używam następnej turbiny , dalej dbam tak samo /no może ciutkę mniej :wink: / , jeżdżę cały czas w zasadzie tylko po trasie a aktualny przebieg 94tyś. turbina /ta nowa / po przebiegu 3 tyś km zaczęła dość mocno gwizdać i tak jest do tej pory , choć ostatnio jakby troszkę głośniej , znajomy się oglądał za karetką jak ze mną jechał
      /Twój tata Tomek :wink: /
      tak więc z turbinami różnie bywa , ja w każdym bądź razie mam następną nówkę w garażu na wyminę w razie niemca.. :twisted: . jak na razie zwiedziła ze mną chorwację w tamte wakacje i austrię na nartach w tym roku :diabelski_usmiech . ciekawe czy w tym roku gdzieś pojedzie.. , ale troszkę się spłukałem na nowe żelazo dla Krysi..
      O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
      GVI 1.4TSI
      LANCIA YPSILON 1.2 MPI
      tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

      Komentarz


      • #4
        Wlasnie sie zastanawiam czy bawic sie w program jak te turbiny sa takie slabe

        prosze osoby ktore maja zrobionego wirusa w oc 2.0 BKD
        (Z Warszawy o kontakt na prv)
        Cupra 2.0 TFSI 305KM/420Nm

        https://www.youtube.com/watch?v=_SAtv9muPcE

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez hubi2000
          Wlasnie sie zastanawiam czy bawic sie w program jak te turbiny sa takie slabe

          prosze osoby ktore maja zrobionego wirusa w oc 2.0 BKD
          (Z Warszawy o kontakt na prv)
          ładuj wirusa i się nie martw, te 170 koni i 380-390 momentu krzywdy turbinie nie zrobi :wink:
          superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

          poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

          Komentarz


          • #6
            mi turbo padło po 3500km :shock: bez programu :P autko nówka sztuka . Teraz mam program i na nim jakieś 10tyś i jeszcze żyje
            Daniel

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez lilo
              mi turbo padło po 3500km :shock: bez programu :P autko nówka sztuka . Teraz mam program i na nim jakieś 10tyś i jeszcze żyje
              dlatego jeszcze przed wyjazdem z salonu, każde BKD powinno mieć poprawiony soft w "profi firmie" 8) zapobiega to włąśnie takim sytuacjom. Niech ktoś zrobi sobie log 11 kanału i porówna wartości wymagane z rzeczywistymi to będzie wiedział o czym piszę...
              wskazówka:
              - 2560 mbar to wartość, która jest wartością ciśnienia maxymalną, którą mapsensor widzi więc jeśli przez jakiś czas w logu widizsz taką wartość to tylko wróżka Ci powie ile turbo wtedy pompuje

              W 50% przypadków potrzebna jest ingerencja mechaniczna w ustawienia turbosprężarki
              a najlepiej przeprowadzić remap+ regulacja w tym samym czasie 8)
              NFPNorth-West
              2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
              WARSZTAT www.dsize.pl
              ->
              CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
              spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

              Komentarz


              • #8
                Zgazdam się z moim przedmówcą w pełnej rozciągłości sprawy

                Komentarz


                • #9
                  Temat bedzie do przemyslenia
                  Cupra 2.0 TFSI 305KM/420Nm

                  https://www.youtube.com/watch?v=_SAtv9muPcE

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez hubi2000
                    Temat bedzie do przemyslenia
                    nie ma co myśleć tylko chipować
                    superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                    poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                    Komentarz


                    • #11
                      Zrob regeneracje turbo, potem program i jak sadze do konca jak bedziesz jezdzil tym autem zapomnisz o problemie z turbina.
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz


                      • #12
                        Turbine kupilem jakis czas temu od Maru123 po regeneracji myslalem ze pozbede sie efektu karetki ostatnio bylem u dobrygrzeswawa na regulacji sztangi bo jak podlaczyl kompa to totalny chaos na turbo
                        Cupra 2.0 TFSI 305KM/420Nm

                        https://www.youtube.com/watch?v=_SAtv9muPcE

                        Komentarz


                        • #13
                          dobrygrzeswawa, ale lilo ma bxe, a nie bkd

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez hubi2000
                            Turbine kupilem jakis czas temu od Maru123 po regeneracji myslalem ze pozbede sie efektu karetki ostatnio bylem u dobrygrzeswawa na regulacji sztangi bo jak podlaczyl kompa to totalny chaos na turbo
                            ja na każdej turbinie mam karetkę a teraz dodatkowy efekt dzwiękowy w postaci zasysanego powierza przez odkurzacz więc sie nie stresuj, jeżeli turbo nie puszcza oleju i karetka nie jest zbyt uciążliwa to jezdzij normalnie
                            superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                            poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez sew1981
                              dobrygrzeswawa, ale lilo ma bxe, a nie bkd
                              rzeczywiście, mój błąd. w takim razie w przypadku lilo może to była wada sprężarki
                              NFPNorth-West
                              2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                              WARSZTAT www.dsize.pl
                              ->
                              CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                              spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez piramida
                                dodatkowy efekt dzwiękowy w postaci zasysanego powierza przez odkurzacz
                                nie masz notlaufów ? może sprawdź sobie dolot/wylot. ja tak miałem i okazało się że mam dziurkę w przewodzie gumowym wychodzącym z turbiny.
                                a od jakiegoś czasu , z 5-7tyś km mam takie świergolenie po prawej stronie komory silnika jak daję gazu , a tam właśnie jest turbo chyba.. . wiem że to trudne na odległość ale może się spotkałeś z czymś takim Grzesiu :?:
                                a tak wogóle to w sobote złapałem notlaufa podczas dawania w palnik /ale takiego na 2.3 mocy/ :? . dzisiaj rano mi się nie chciało ale jak będę wracał z zakładu to porobię parę testów z ostrym pałowaniem , zobaczymy.. .
                                pytanie do Grzegorza - czy lepiej wymienić turbinę wcześniej czy jeździć aż do jakiś poważniejszych objawów :?: czy jeżeli turbina jest jeszcze sprawna to sama wymiana polega tylko na podmianie turbin i podpięciu kompa dla sprawdzenia parametrów , czy też jeszcze coś należy zrobić :?:
                                O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                                GVI 1.4TSI
                                LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                                tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez leszekmw
                                  a od jakiegoś czasu , z 5-7tyś km mam takie świergolenie po prawej stronie komory silnika jak daję gazu , a tam właśnie jest turbo chyba.. . wiem że to trudne na odległość ale może się spotkałeś z czymś takim Grzesiu :?:
                                  świergolenie zawsze pojawiało się gdy montowałem jakiś filtr o dużej przepustowości.
                                  Z tego co się wywiedziałem to może być to spowodowane tym, że turbina pompuje więcej niż silnik jest w stanie przyjąć. Na seryjnym filtrze nie przypominam sobie aby coś takiego miało miejsce więc nie bardzo mogę pomóc. Przy świergoleniu zawsze doładowanie gwałtownie zaczyna skakać mniej więcej w zakresie +-0.2bar.
                                  Zamieszczone przez leszekmw
                                  czy lepiej wymienić turbinę wcześniej czy jeździć aż do jakiś poważniejszych objawów :?:
                                  wydaje mi się że zawsze lepiej wcześniej ją wymienić niż jeździć z duszą na ramieniu...
                                  Zamieszczone przez leszekmw
                                  czy jeżeli turbina jest jeszcze sprawna to sama wymiana polega tylko na podmianie turbin i podpięciu kompa dla sprawdzenia parametrów , czy też jeszcze coś należy zrobić :?:
                                  należy sprawdzić jak pompuje i ewentualnie regulacja mechaniczna. Jeśli regulacja mechaniczna nie daje oczekiwanego efektu należy zrobić korektę softu.
                                  NFPNorth-West
                                  2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                                  WARSZTAT www.dsize.pl
                                  ->
                                  CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                                  spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    dobrygrzeswawa, wydaje mi się ze to świergolenie pojawiło mi się jak wpieprzyłem się w taki uskok na asfalcie jak wracałem z wakacji w tamtym roku... :? auto załadownae ,uderzenie było dość mocne , otworzył się schowek na górze deski :szeroki_usmiech ,ale opony felgi wytrzymały.
                                    O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                                    GVI 1.4TSI
                                    LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                                    tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      leszekmw, nie ma notlaufów poniewaz filt powietrza mam wielkosci małego wiaderka do piasku :szeroki_usmiech
                                      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        leszekmw, obejrzałbym dokładnie wszystko począwszy od filtra powietrza, rurę dolotową, obudowę zimną turbo i żeliwo czy nie ma pęknięcia aż do kolektora dolotowego
                                        NFPNorth-West
                                        2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                                        WARSZTAT www.dsize.pl
                                        ->
                                        CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                                        spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          dobrygrzeswawa, dziękuję za poradę. zastosuję się.
                                          O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                                          GVI 1.4TSI
                                          LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                                          tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                                          Komentarz

                                          POWRÓT NA GÓRĘ
                                          Pracuję...
                                          X