fabryczny hak - czy wtedy układ chłodzenia jest wydajniejszy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • spaniel
    Drive
    • 2011
    • 66

    fabryczny hak - czy wtedy układ chłodzenia jest wydajniejszy

    Beskid jeszcze ze 2-3 lata temu jezdzil po Bielsku. Miejsca z przodu w tym to bylo wiecej niz Octavii :twisted: No i sylwetka samochodu wyprzedzala troche inne zachodnie konstrukcje
    Spaniel
  • Coke
    Elegance
    • 2010
    • 771
    • Octavia II (1Z3)
    • AUM 1.8 20VT 150 KM
    • BWA 2.0 TSI RS 200 KM

    #2
    fabryczny hak - czy wtedy układ chłodzenia jest wydajniejszy

    Według specyfikacji mojego Leona 1.9 tdi 110 asv mam na wyposażeniu "AHV = preparation for towing attachment with heavy-duty cooling system.

    Czy to znaczy że jest przygotowanie pod hak i w związku z tym wydajniejszy układ chłodzenia silnika? Na czym to może polegać? jakiś większy IC? większy wiatrak?
    Skoda Octavia I 1.8T 20V 209 KM & 329 Nm 2007r by TuneUp Gdańsk

    Komentarz

    • zepter00
      RS
      • 2008
      • 2304

      #3
      O większym IC zapomnij :?
      Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]

      "Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx

      Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401

      Komentarz

      • deviltomek
        Ambiente
        • 2010
        • 246

        #4
        nie wiem jak w tdi ale w AEE wersje z hakiem miały 2 prędkości wentylatora (bez haka jest tylko jedna)

        Komentarz

        Pracuję...