[O2 FL] Chipowanie nowych TDi - pytanie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Rgibon
    Classic
    • 2013
    • 6

    [O2 FL] Chipowanie nowych TDi - pytanie

    ja już zakładam
  • comcio75
    Classic
    • 2011
    • 9

    #2
    [O2 FL] Chipowanie nowych TDi - pytanie

    Mam pytanie o nowe TDi montowane w Skodach - otoz przegladalem cennik i zwrocilem uwage na to, ze oferowane sa 2 silniki TDi o pojemnosci 2.0, ale roznia sie moca (110KM i 140KM) w zwiazku z czym zapytuje, czy mozna dokonac modyfikacji 110 konna jednostke tak jak 140 ? Chodzi mi tu o to, ze 140KM mozna zrobic cos w poblizu 170KM, a wychodze z zalozenia, ze sa to w duzej mierze te same silniki tylko jeden jest zduszony do 110KM. Zastanawiam sie czy modyfikacja 110KM moze dac w efekcie okolice 170KM?

    Ps. Nie jestem specjalista w tej dziedzinie dlatego zapytuje
    Pozdrawiam
    Comcio75

    Komentarz

    • Ayu
      RS
      • 2009
      • 4154

      #3
      comcio75, To są te same silniki, różniące się mapą, 110 na 140 KM spokojnie, tak jak i mod 140 - tki jest możliwy, sterownik MED 17 z tuning protection. 110 na 170 też da się pewnie zrobić ale nie wiem jakim kosztem zagrożeń.

      Komentarz

      • comcio75
        Classic
        • 2011
        • 9

        #4
        hotrain czyli nie sa te same silniki, poniewaz wg ciebie 110 na 140 mozna, ale juz zrobic tak 110 jak 140 nie mozna
        Pozdrawiam
        Comcio75

        Komentarz

        • Ayu
          RS
          • 2009
          • 4154

          #5
          comcio75, to nie tak, podjedź do ECUPROJEKT to Ci to wytłumaczą dokładnie.
          Gdyby było można bez innych zagrożeń zrobić 110 na 170 tak po prostu to ludzie nie kupowaliby 140KM.
          Poszperaj w wykresach z firm tuningowych, zobaczysz efekty.

          Komentarz

          • Mihau
            RS
            • 2009
            • 7460
            • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

            #6
            Zamieszczone przez hotrain
            110 na 170 też da się pewnie zrobić ale nie wiem jakim kosztem zagrożeń.
            Zero zagrożeń, Silnik 2.0 TDI CR o mocy 140KM (CFHC) i 110KM (CFHF) to są te same jednostki jedynie różnią się mapami silnika. I jedną i drugą można spokojnie robić na 170KM.
            O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

            Komentarz

            • Ayu
              RS
              • 2009
              • 4154

              #7
              O, no to pięknie, czyli nie trzeba przepłacać przy zakupie :szeroki_usmiech

              Komentarz

              • Mihau
                RS
                • 2009
                • 7460
                • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                #8
                hotrain, ale masz słabszy hebel i pewnie coś masz jeszcze mniej.
                O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                Komentarz

                • Ayu
                  RS
                  • 2009
                  • 4154

                  #9
                  Mihau, ale wiesz, że jak się dobrze zakręcić to ktoś kto miałby taki dylemat ma szansę zaoszczędzić i zrobić wszystko lepiej niż fabryka :szeroki_usmiech

                  Komentarz

                  • loru
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 4286
                    • Octavia II (1Z3)
                    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                    #10
                    tak się zastanawiam jaką skrzynie ma ta 110 ?
                    O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                    Komentarz

                    • Maicroft
                      Moderator
                      S_OCP MemberModeratorr
                      • 2004
                      • 25757
                      • Audi

                      #11
                      Skrzynia ponoc 6, przynajmniej tak ktos kto kupil to auto napisal.

                      To jest wersja tzw. bida, bo nie mozna tego auta doposazyc w DSG (bo kto kupilby 140KM wtedy :lol: )
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz

                      • loru
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2007
                        • 4286
                        • Octavia II (1Z3)
                        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                        #12
                        Zamieszczone przez Maicroft
                        To jest wersja tzw. bida, bo nie mozna tego auta doposazyc w DSG (bo kto kupilby 140KM wtedy :lol: )
                        tak się zastanawiam gdzie jeszcze przyoszczędzili oprócz hamulców
                        O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                        Komentarz

                        • Mihau
                          RS
                          • 2009
                          • 7460
                          • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                          #13
                          Zaoszczędzili na braku dodatków pewno. Bo te wersje Family/Family Plus ogołocili z paru dodatków, dołożyli ogołocone z koni silniki i już

                          A co do skrzyni to w Skodzie ponoć 6, w Golfie 5 skrzynia.
                          O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                          Komentarz

                          • comcio75
                            Classic
                            • 2011
                            • 9

                            #14
                            Co wy piszecie, ze bida - nie kumam - czy Elegance dla 110 rozni sie od tego dla 170?
                            A czy DSG to takie wazne - dla mnie nie, z wielu wzgledow preferuje manual'a.

                            Reasumujac, 2.0 TDI 110KM mozna zatruc na 170KM bez wiekszego ryzyka anizeli przy 140 na 170KM, jezeli 110 ma symbol odpowiadajacy 140

                            Swoja droga bede dzwonil do ECU w poniedzialek.
                            Pozdrawiam
                            Comcio75

                            Komentarz

                            • Dzida
                              RS
                              • 2006
                              • 2253

                              #15
                              Zamieszczone przez comcio75
                              Reasumujac, 2.0 TDI 110KM mozna zatruc na 170KM bez wiekszego ryzyka
                              No i co z tego? Heble masz pewnie inne, zawiechę raczej też. . .

                              Komentarz

                              • Ura
                                Drive
                                • 2008
                                • 64
                                • Volkswagen
                                • CFHF 2.0 TDI CR 110 KM
                                • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                                #16
                                Na własnym przykładzie mogę powiedzieć co następuje:

                                Dla nowych silników nie ma nawet konkretnych danych technicznych w książce/instrukcji obsługi. Jak dla mnie żenua.
                                Skrzynia przy silniku CFHF to M6, opisem technicznym nie powalę. Wiem tylko że na 6 biegu przy 90 km/h ma 1500 RPM. Przy dużym przyroście mocy po chiptuningu prędkość maksymalna może sporo wzrosnąć (obecnie utrzymuje licznikowe 205) przy ~3100 RPM. We wrześniu wrzucę update po remapie - sam jestem ciekaw co to będzie.

                                Hamulce: szczerze mówiąc nie wiem jaki konkretnie mają rozmiar - mam koła 15', dość szczelnie wypełnione z przodu i z tyłu. Może ktoś z Was pomoże mi się dowiedzieć co tam siedzi?

                                Z dodatków - Radio Blues i czujniki cofania. Nie ma nawet schowka na okulary, klap w bagażniku (na apteczkę i drobiazgi trzeba włożyć skrzynkę), lampek do czytania mapy. Brak komputera.

                                Silnik i skrzynia jest tutaj mega zaletą i za to najbardziej cenię to auto.
                                SC 1.1 -> SC 0.9 -> SC 1.1 -> Punto II 3D -> O1 Combi ALH (2007-2011) -> O2 FL Combi CFHF (2011 - 2016) -> Leon 5F ST FR CRLB (2016 - ...)

                                Komentarz

                                • Mihau
                                  RS
                                  • 2009
                                  • 7460
                                  • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                                  #17
                                  Zamieszczone przez Ura
                                  mam koła 15', dość szczelnie wypełnione z przodu i z tyłu. Może ktoś z Was pomoże mi się dowiedzieć co tam siedzi?
                                  W Golfie mk6 siedzi przy 2.0 TDI CR 110KM 280mm więc i u Ciebie może tak być. Ale np. w Golfie jest skrzynia M5, a u Ciebie M6 więc może i hebel masz większy czyli 288mm.
                                  O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                                  Komentarz

                                  Pracuję...