Czy Bilstein B8 nie obniży mi bardziej autka?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Marek Tempe
    Drive
    • 2005
    • 76

    Czy Bilstein B8 nie obniży mi bardziej autka?

    Skoda octavia 1.9 TDI przekroczyłem 40kkm , sam wymieniłem filtr paliwa ,filtr jest suchy .Radziłbym aby zalać go paliwem przed założeniem ,założyć wszystkie rurki ,potem odpiąć rurkę powrotu paliwa z pompy (odpinamy przy filtrze )i poprzez dużą szczykawkę zasysamy paliwo odpowietrzając tym samym pompę .Pali za pierwszym razem.
  • EŁ
    L&K
    • 2004
    • 1168
    • Octavia III (5E3)
    • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
    • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

    #2
    Czy Bilstein B8 nie obniży mi bardziej autka?

    dojrzałem juz do wymiany amorków na nowe...firme wybrałem...tylko sie zastanawiam czy brać b6 czy b8....w tym momencie mam zestaw weiteca (amory + springi -35mm)....bilsteiny chce zestawić z tymi sprezynami z zestawu weiteca -35mm.....myslałem o b8 ale tak sie zastanawiam, że jezeli bedzie on krótszy od amorka weiteca który mam teraz to moze spowodować niepotrzebne dalsze obizenie przodu...mam racje?..z drugiej strony jeździłem w poprzednim aucie na b6 + springi -40mm i było ok........bardziej jestem w stanie zaakceptować to że autko po wymianie mi pójdzie lekko w góre niz w dół....bo nie wjadę wtedy na parking :lol:

    Komentarz

    • Nexus6
      RS
      S_OCP Member
      • 2004
      • 4847
      • Volkswagen

      #3
      , B8 nie będzie krótszy od Weitec'a
      "teoretycznie" zakres jesgo zastosowań to sprężyny obniżone w zakresie -15 do -40 mm
      u mnie przez 3 m iesiące przód jeżdził na +15 mm w stosunku do STANDARDU i też było prawie OK
      With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

      Komentarz

      • EŁ
        L&K
        • 2004
        • 1168
        • Octavia III (5E3)
        • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
        • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

        #4
        rozumiem...ale pytam dlatego bo kiedyś zgłębiałem ten temat w Zerkopolu i wytłumaczyli mi tam róznice pomiedzy b6 i b8 ..twierdzili ze tak naprawdę te drugie zostały zrobione w celu mozliwoci uzyskiwania bardziej ekstremalnych obinzeń...wtedy kiedy sprezyna jest na tyle niska że założona na zwykłą kolumne może mieć luz....czyli wynika z tego ze b8 maja wyżej ten dolny talerzyk...i odległosc pomiedzy podstawą na której jest sprezyna a górnym talerzykiem trzymającym sprezyne jest mniejsza ....to tak mysle ze to moze bardziej scisnać moją sprezyne i tym samym bardziej obnizyć mi autko co było by katastrofą

        i chyba dla swietego spokoju wezme jednak b6....a własnie nexus dostałeś odemnie PW? :wink:

        Komentarz

        • Nexus6
          RS
          S_OCP Member
          • 2004
          • 4847
          • Volkswagen

          #5
          , PW dotarło, odpowiem jak tylko bede miał aktualne info
          With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

          Komentarz

          Pracuję...