Dzisiaj miałem przyjemność dłubnać nowa Octę II z silnikiem 2.0 TDi. Przebieg furaka 2tyś km. Na uwage zasługuje duży gift od fabryki. Poraz pierwszy sie spotkałem any fabryka tak chojnie dodała dodatkowych koni w prezencie. Oto wykresik :twisted: :twisted: :twisted:
Program delikatniutki...absolutnie zadnego koksu. Skrzynia 6 manual. Autko przyspiesza rewelacyjnie
Już poprawiłem. Cholerka to chyba ze zmęczenia przegapiłem ten numer rejestracyjny. Widzę że sie co u niektórych z miejsca obudziły uśpione instynkty :twisted: :diabelski_usmiech
Wracając do moda. W skodach tych jest juz całkiem nowa generacja ECU pozbawiona flascha zewnetrznego. Cały program sterujacy procek ma u siebie na pokładzie tak jak to ma miejsce w sterownikach Delphi. Nie ma mowy aby w inny sposób przeprogramowac procka jak tylko wprowadzajac go w stan servisowy. Komp umieszczony jest na podszybiu. Do jego demontarzu konieczna jest rozbiórka calego podszybia. Do tego trzeba sforsowac dwie zrywalne śróby którymi zabezpieczony jest komputer przed złodziejami. Trochę z tym jest zabawy i jeśli sie dysponuje oryginalnymi śróbami mozna to zrobić bezśladowo
Wlasnie nastapil pogrzeb silnika 1,9 TDI. :twisted:
Taka ilosc giftow to juz raczej nie przypadek. Biorac pod uwage, ze ta Octa byla świeżynka, mozna miec nadzieje, ze proces produkcji tego silnika zostal juz dopieszczony.
2.0 rulez. :twisted: Tym bardziej, ze w przyszlym roku ma podobno wejsc juz wersja 2.0TDI 170PS.
Jesli chodzi o modyfikacje, to uwazam, ze jest ona zaj...ta. :twisted: W zakresie od 2000rpm do prawie 4000rpm robi taki sam przeciag majac moment obrotowy w zakresie 360-385Nm. To MUSI rzucac na kolana prawie wszystkich konkurentow na drodze. :twisted:
Mozna sie przyczepic, ze moc konczy sie przed 4krpm, ale diesla i tak nie ma sensu krecic wyzej. Do jazdy na codzien to jest potwor.
bardzo mi sie to podoba :twisted:
... chyba pojawie sie z podobna octa na wiosne w wiadomym miejscu i w wiadomym celu ;-)
mam tylko nadzieje zeby sie tez zalapac na jakies ladne gifty od fabryki 8)
jestem troche zaskoczony ze mod tak wczesnie wykonany (po 2000km)... rozumiem ze to w zupelnosci wystarcza zebys sie wszystko w motorze rozjezdzilo jak trzeba ?
A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971
Autko mlode km to sofcik lajtowy, jak sie dotrze i bedzie mialo np ok 10 tys user jak bedzie chcial Master's dokona malej korekty i pojawi sie 200KM/400Nm :diabelski_usmiech
Master's Czy ta Octa miala DSG, bo sadzac po tym ze zostala jednak shamowana to raczej nie :cry: A szkoda bo zobaczylibysmy jak z takim setupem jezdzi ta skrzynia :twisted:
:szeroki_usmiech kossssssssa :szeroki_usmiech
Marek będzie miał na wiosne ręce pełne roboty...
Ja sie nadal wacham, czy 1.9 tdi elegance, czy 2.0 tdi ambiente :?
No i mój francuz nadal nie sprzedany
Ciekawe czy ktoś się nim w koncu zaopiekuje :evil:
zeb, Franuza to szybko z mostu zrzucic jak nie zaczal sie psuc i psuje Swojemu wlascicielowi nerwy i portfel. Na gwarancji to pierwsze a potem obie te rzeczy naraz :|
Co się miało zepsuć to już dawno się zepsuło i zostało wymienione... teraz to prawie nówka sztuka :wink:
troszkę się robi OT, więc wrzucę numerek aukcji na forum kupię/sprzedam, co byście mogli pomóc koledze w sprzedaży francuskiego potwora :wink:
A co poradzilibyscie zrobic z moja OI?
Te 101 km troszke za malo.
Autko nowe,przebieg 5 tys km.
Czesto w Wawie jestem,wiec moze do Master'sa zajechac czas?
Pzdrawiam
Lashlo
Komentarz