[O1] Licznik 1U2919034G

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • zawieja
    Classic
    • 2009
    • 17

    [O1] Licznik 1U2919034G

    ernestowski, LOL

    Toś mnie rozbawił Myślałem, że któryś ze sposobów to pomyłka :szeroki_usmiech

    Luz blues, spoko loko - Michu, ten sposób z farbą jest niezły - zgłebiłbym tajniki tej sztuki
  • gamblerpl
    Drive
    • 2008
    • 56

    #2
    [O1] Licznik 1U2919034G

    Witam koledzym

    Obecnie mam licznik 1U2919034G (standartowy komputer z spalaniem,temp,itp.) .. musze wyminic licznik ..czy moge go zaminic na pelny komputer z funkcja ile jeszcze przejade na danym baku itp?

    Skoda Octavia 1,9TDI 2000r.

    Dziekuje za pomoc

    Komentarz

    • Buli.31
      Drive
      • 2010
      • 82

      #3
      Raczej nie.

      Komentarz

      • gamblerpl
        Drive
        • 2008
        • 56

        #4
        A szukajac nowego licznika musze dokladnie z tym samym nr. ? (zeby pozniej programowac IMO.. itp?

        Dziekuje

        Komentarz

        • ccLot
          Rider
          • 2009
          • 334

          #5
          Witam

          polecam lekturę
          powinno troche rozjasnic.
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51370

          Komentarz

          • gamblerpl
            Drive
            • 2008
            • 56

            #6
            Dzieki ccLot
            Czyli rozumiem ze jesli da sie to zrobic w Passacie to w OCTavce rowniez ?


            Jaki wiec mam licznik szukac? (Rozumiem ze teraz mam MFA a mam szukac FIS lub 1/2Fis

            Znacie kogos w okolicach Konin/Poznan/Kalisz ..Wielkopolska kto takie rzeczy robi?
            Ewentualnie z okolic Krakowa -wybieram sie w bliskim czasie na pare dni wiec moze tez by sie udalo

            Pozdrawiam

            Komentarz

            • ccLot
              Rider
              • 2009
              • 334

              #7
              Zamieszczone przez gamblerpl
              Dzieki ccLot
              Czyli rozumiem ze jesli da sie to zrobic w Passacie to w OCTavce rowniez ?
              Wg mnie da się powinieneś szukać licznika z numerem w środku 919.
              Może być od passata lub golfa.
              A tutaj przykład ze sie da.
              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51370

              Komentarz

              • gamblerpl
                Drive
                • 2008
                • 56

                #8
                Dzieki ...ale powiedz mi jeszcze czy oznaczenie U1 U2 ma tutaj znaczenie? (Jak pozniej bedzie z przekodowaniem imo... <zebym nie kupil licznika ktory pozniej nikt mi nie zakoduje :/)
                Pozdrawiam

                Komentarz

                • ccLot
                  Rider
                  • 2009
                  • 334

                  #9
                  Zamieszczone przez gamblerpl
                  Dzieki ...ale powiedz mi jeszcze czy oznaczenie U1 U2 ma tutaj znaczenie? (Jak pozniej bedzie z przekodowaniem imo... <zebym nie kupil licznika ktory pozniej nikt mi nie zakoduje :/)
                  Pozdrawiam
                  Witam

                  nie mam pojecia czym się różnią 1u1 od 1u2.
                  Etka mówi że są to te same. Może chodzić o kolor podświetlenia, bo chyba przed liftowe O1 wychodziło w dwóch wersjach.
                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51370

                  Komentarz

                  • gamblerpl
                    Drive
                    • 2008
                    • 56

                    #10
                    wiem ze roznica jest taka:

                    1U1 -Wersja z km/h -europejska
                    1U2 -Wersja mph -Angielska

                    Komentarz

                    • ccLot
                      Rider
                      • 2009
                      • 334

                      #11
                      No fakt.
                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51370

                      Komentarz

                      • gamblerpl
                        Drive
                        • 2008
                        • 56

                        #12
                        Udalo mi sie zakupic licznik z 1/2 FIS
                        Wszystko fajnie ale mam problemy narazie z zakodowaniem go na immo

                        Za licznik dalem 250,-pln wiec nie tak zle .. w cenie koles wprowadzil mi VIN, zmienil mph na km, i przemienil tarcze obrotomierza z Pb na ON (licznik byl z benzyniaka ..a tarcze teraz planuje zmienic sobie z sterego licznika zeby poprawnie wskazywal)

                        Problem zostaje teraz tylko z tym zakodowaniem immo, i z kontrolkami o ktorej ccLot pisal ....
                        Czyli czujnik cisnienia oleju, itp ....

                        No dobra... poddaje sie .. znacie moze kogos w krakowie kto może mi to zrobic ? ... bede teraz pare dni to moze uda mi sie to zrobic

                        Dzieki raz jeszcze
                        Bede opisywal moje boje z przejsciem z MFA na 1/2 fis ... w mk1

                        Komentarz

                        • ccLot
                          Rider
                          • 2009
                          • 334

                          #13
                          Czy gościu wprowadził ci tylko VIN do nowego licznika, czy sczytał najpierw twój stary licznik i przepisał dane do nowego 1/2 fisa?
                          Jeśli najpierw sczytał twój to powinieneś mieć już kluczyki zakodowane i wystarczy tylko podmienić zegary i powinno wszystko śmigać, nawet przebieg powinien być dobry.

                          Jeśli wprowadził Ci tylko VIN który mu podesłałeś to faktycznie trzeba dokodować kluczyki.
                          Masz PIN do nowych zegarów?
                          Jeśli nie to Commander albo vag tacho.
                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51370

                          Komentarz

                          • gamblerpl
                            Drive
                            • 2008
                            • 56

                            #14
                            tak mam pin .. robie zgodnie z instrukcja VAG:

                            Kod:
                            Dopasowanie nowego licznika :
                            Funkcja 17-zestaw wskaznikow
                            funkcja 10 - dopasowanie
                            kanal 21-
                            VALUE 1
                            Testuj/ Zapisz
                            Wyciagam kluczyk ,..na nowo wkladam ..i .... nic ... immo dalej mruga


                            Wiecie moze jak tez mozna pozbyc sie kontrolek ABS,AirBag, Olej, Plyn spryskiwacza, ?

                            Licznik ktory teraz kupilem: 1U0 920 820 B 47 H

                            Komentarz

                            • ccLot
                              Rider
                              • 2009
                              • 334

                              #15
                              Zamieszczone przez gamblerpl
                              Licznik ktory teraz kupilem: 1U0 920 820 B 47 H
                              No to delikatnie mówiąc nic z tego nie będzie, kupiłeś zegary od wersji poliftowej czyli z bramką CAN i immo3.
                              Pisałem żebyś szukał zegarów z 919 w środku.
                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51370

                              Komentarz

                              • gamblerpl
                                Drive
                                • 2008
                                • 56

                                #16
                                Ten licznik ponoc wlasnie nie ma CAN'a .. dowiedzialem sie rowniez ze CAN mozna pominać

                                Teraz tez przegladajac fora znalazlem takie cos

                                Witam Z powodu braku zegarów 919 z fis-em ,postanowiłem powalczyć z zegarami 920 Can. Temat dotyczy Diesla AFN rocznik 12/97 czyli już z podświetlaniem czerwono-niebieskim (IMMO 2). W internecie jest wiele opisów takiej przeróbki poprzez zastosowanie konwertera CAN-bus ,który sprawia sporo proble...

                                Komentarz

                                • ccLot
                                  Rider
                                  • 2009
                                  • 334

                                  #17
                                  Można spróbować z podmianką ecu silnika jak ma się w rozsądnej cenie.
                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51370

                                  Komentarz

                                  • gamblerpl
                                    Drive
                                    • 2008
                                    • 56

                                    #18
                                    jakiego ecu wiec musial bym szukac?

                                    Komentarz

                                    • ccLot
                                      Rider
                                      • 2009
                                      • 334

                                      #19
                                      Myślę, że łatwiej poszukać odpowiedniego licznika niż podmieniać ECU.
                                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51370

                                      Komentarz

                                      • pablokinah
                                        Rider
                                        • 2010
                                        • 574

                                        #20
                                        Posiadam taki sam licznik jak w temacie ale dzisiaj mnie naszła chęć podpiąć licznik o numerach 1U0920810B ,podpiołem go tak jak pisało na forum passata odpaliłem auto na starym liczniku wyjołem i założyłem drugi no i działa obrotomierz działa spalanie na MFA działa zasięg pokazuje niemam do niego tarcz bo to dawca ale swiecą dwie pomarańczowe kontrolki jedna to mruga prawdopodobnie immobilajzer na prędkościomierzu a druga na obrotomierzu lewej na dole swieci . ale fakt jest taki że chodzi a auto mam niby bez can przed liftem i obrotomierz nie powinien działać. teraz mam chęć szukać dalej i testować , może ktoś wie coś więcej na temat numerów liczników
                                        jakby co posiadam kabel vag

                                        Komentarz

                                        • Buli.31
                                          Drive
                                          • 2010
                                          • 82

                                          #21
                                          Ja zamontowałem licznik 3B0 920 922 A (anglik) z passata z analogowa kontrolką poduszki z wsadem z golfa 1j0 920 822c wszysko chodzi prawidłowo, prucz błedu czujnika poziomu oleju w silniku (czujnik w misce na dole)

                                          Komentarz

                                          • pablokinah
                                            Rider
                                            • 2010
                                            • 574

                                            #22
                                            W oplu jak zakładałem komputerek to wystarczyło kabelek od czujnika podpiąć do masy i nie było już problemu może tu będzie podobnie lub w wsadzie licznika trzeba coś podmienić .

                                            [ Dodano: Wto 11 Gru, 12 19:52 ]
                                            3B0 920 922 A też taki niedawno kupiłem i zamierzam go wstawić tylko czekam na kabelek vag tacho .
                                            a może masz dostępny wsad od tego golfa ?
                                            jakby co posiadam kabel vag

                                            Komentarz

                                            • Buli.31
                                              Drive
                                              • 2010
                                              • 82

                                              #23
                                              Wgrałem wsad o nr 1j0 920 820 b z zmodyfikowaną skalą predkosci do 260 km/h pomógł mi w tym kolega grg 474 z forum golfa i wszystko jest ok . Z wsadu 1j0920822C trzeba zkopiowac komórki od 1C4 do 233 i zamienic w wsadzie 1j0920820 b i masz licznik wyskalowany do 260 Na wsadzie 1j0 920 822c nie mogłem wyłączyc informacji o braku czujnika stanu oleju http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=140&t=429239

                                              Komentarz

                                              • pablokinah
                                                Rider
                                                • 2010
                                                • 574

                                                #24
                                                Mam dwa liczniki ale aby zacząć coś robić muszę zaczytać piny z auta i tego kupionego nowego ja mam tylko vag , czy ktoś w okolicy ma odpowiedni program i kabelek trchę czasu i chęci pomocy ?
                                                jakby co posiadam kabel vag

                                                Komentarz

                                                • Krzych
                                                  Rider
                                                  • 2005
                                                  • 671

                                                  #25
                                                  VAG nie odczytu PINu z licznika, mam sprzęt do odczytu, zapraszam do Katowic
                                                  DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                                                  www.chiptuning.katowice.pl
                                                  DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...