Mocny tuning słabej serii, czy słaby tuning mocnej serii?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Mocny tuning słabej serii, czy słaby tuning mocnej serii?

    Jadąc 60km/h na 4 biegu po wciśnięciu gazu do oporu następuje wzrost obrotów silnka w sposób gwałtowny do wielkości ok. 3000 obr.min po czym obroty spadają do ok. 2200 obr/min i następnie powoli rosną. Dodam że gaz jest cały czas wciśnięty. Czy to jest tzw. ślizganie się sprzęgła? Umówiłem się na wizytę w serwisie, ale mam wątpliwości czy nie będą próbowali się wykręcić sianem. Samochód jest jeszcze na gwarancji. Po czym poznać że sprzęgło się ślizga?

  • #2
    Mocny tuning słabej serii, czy słaby tuning mocnej serii?

    przeczytałem całeforum temat po temabie i postanowiłem wprowadzic pare zmian w moim szkodniku,po chipie i wtryskach planuje turbo od arl i ic albo od arl lub od iveco.
    natomiast znaiomy stwierdził ze mój silnik tego nie zniesie i po samym chipie już ma dosyc.i ze taniej wyjdzie kupić nowy kompletny silnik od ASZ i zachipowac go na 170KM.nic nie padnie i mam pewna moc a dłubanie w moim to żeżbienie w g...
    ile kosztuje taki silnik i czy żeczywiście to taniej i pewniej wyjdzie czy robić dalej swoja robote z ALH.
    jak ustawić moment i moc po zmianie wtrysków żeby turbo i sprzegło wytrzymało przynajmniej z 50k km?i czy 100k km przebiegu to już dużo na silnik i lepiej nic w nim nie robić?

    [ Dodano: Sob 12 Sie, 06 14:39 ]



    silnik po 2500zł
    czy warto?

    Komentarz

    • rob555
      Rider
      • 2006
      • 748

      #3
      Czekaj...jakie masz obecnie wtryski? Jakie mody docelowo chcesz miec?
      Wtryski od ASV dadza ok 150KM pozniej moze byc ciezko
      Jak nie masz wiekszych to kupowanie turbiny ARL mija sie z celem. W zupelnosci wystarczy t130 ona do 160-170KM obsluguje.
      Jak chcesz pod 170KM to musisz miec:
      - turbo 130 lub ARL
      - wtryski 230
      - FMICA
      -raczej pompke 11 chociaz czasem dobra 10 tez tyle pociagnie.
      Koszty sa spore. Same wtryski i pompa to 3500zl razem lekko liczac.
      W takim wypadku chyba lepiej o swapie pomyslec.
      pozdrawiam

      Diagnostyka i tuning
      hybrydowe wtryski i turbiny
      programy na ulice jak i do sportu

      Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
      www.tune-up.pl

      HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

      Komentarz


      • #4
        tak kupić silnik z 200k km przebiegu który dostał w dupe albo po wypadku czołowym i jeszcze skrzynia biegów i sprzęgło i kupe roboty i srania jak zacznie sie jebac
        a ty wiem czym jeżdze i jak mam serie 90 alh i chip od 10k km przebieg 100k km a zakładam normalne wtryski od asv i korekta czyli 140KM i 320Nm mi wystarczy na około 2 lata
        przy 200k km zacznie sie już pare zeczy kruszyć wiec wtedy pomyśle o nastepnych modach.
        chce przejechac kolejne 3 lata i 100k km na tej mocy bez wizyt w aso częćciej niż 15k km.pewna moc bez awarii.

        Komentarz

        • paf
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 3140

          #5
          gizio, skoro wiesz to po co pytasz (niekonkretnie) a potem odpowiadasz z bluzgami? :evil:
          modyfikuj swój pewny silnik i tyle

          Komentarz

          • Tymon
            RS
            • 2004
            • 2970

            #6
            Wtryski 216stki i pompa 10tka też dadzą rade :wink:
            Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
            Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
            BMW serii 3... Radość z jazdy.

            Komentarz


            • #7
              co znaczy wtryski 216? i pompa 10?to wtryski od asv i pompa do alh
              moje zdanie znam a pytam bo może macie inne zdanie a ja sie myle.

              Komentarz

              • huwe
                Elegance
                S_OCP Member
                • 2005
                • 976

                #8
                Zamieszczone przez gizio
                moje zdanie znam a pytam bo może macie inne zdanie a ja sie myle.
                po Twojej pierwszej odpowiedzi sądzę, że zdania i tak nie zmienisz , wię tak jak kolega paf zauważył : po co pytać. jak kupujesz coś używanego to nigdy nie wiesz co trafisz. dłub przy tym co masz.
                Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc

                Komentarz

                • KruPin
                  Rider
                  S_OCP Member
                  • 2004
                  • 517

                  #9
                  Zamieszczone przez gizio
                  co znaczy wtryski 216? i pompa 10?....
                  Wiec raczej nie przeczytales calego forum, jak zapewniales w pierwszym poscie :roll: :?

                  Twoj kolega jest w bledzie. Do 17xKM mozna dlubac VP bez obaw, ze cos poplynie, a nawet i wiecej, tylko potem to sie wiaze z wieksza iloscia PLN do wydania, a efekty IMHO nie beda wspolmierne do wydanych pieniedzy. Pomijam jeszcze takie rzeczy, jak czas poswiecony na znalezienie odpowiednich i sprawnych technicznie czesci...

                  A co do kupna jakiegos ASZ-ta, to nie martwilbym sie o to, czy ma przejechane 100, 200, czy 300kkm, bo motorownie zawsze sie da doprowadzic do porzadnego stanu, tylko trzeba sie liczyc z kosztami, jakie sie poniesie...

                  Co do modow, jakie i kto Ci to potem wystroi, to juz bylo na forum pare razy i musiales to przeoczyc :roll:
                  Forum Leasing.pl

                  Komentarz

                  • rob555
                    Rider
                    • 2006
                    • 748

                    #10
                    Zamieszczone przez gizio
                    co znaczy wtryski 216? i pompa 10?to wtryski od asv i pompa do alh
                    moje zdanie znam a pytam bo może macie inne zdanie a ja sie myle.
                    Chyba kolego przeczytales tylko tytuly i nie wglebiales sie w tematy bo pojecie masz mizerne.
                    Mylisz sie i to grubo w kwesti tuningu. Co chcesz uzyskac? Jednoznaczna odpowiedz co masz robic?? I jeszcze bluzgasz jak cos nie po Twojej mysli. :roll:
                    Kazdy ma inne drogi do sukcesu i kazde z ww. rozwiazan to kasa kasa kasa i sporo pracy.
                    Jak myslisz ze swap to taki lajcik to gratuluje samopoczucia. Tak samo budowa 170KM VP to tez nie jest godzina roboty. Wszystko zalezy co chcesz osiagnac. Jak atakujesz 200KM to rob swapa bo w sumie taniej wyjdzie i bedzie pewniej. Jak 150KM wystarczy to Twoje obecny silnik da rade. Wez pod uwage jeszcze jedno: nie jestesmy tutaj by prowadzic Cie za raczke. Musisz sam wytezyc mozgownice i policzyc co sie oplaca a co nie.
                    pozdrawiam

                    Diagnostyka i tuning
                    hybrydowe wtryski i turbiny
                    programy na ulice jak i do sportu

                    Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                    www.tune-up.pl

                    HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                    Komentarz

                    • KruPin
                      Rider
                      S_OCP Member
                      • 2004
                      • 517

                      #11


                      Jesli wszystko by poszlo bez wiekszych problemow, to swap by sie zmiescil w 10kpln :roll:
                      Forum Leasing.pl

                      Komentarz

                      Pracuję...