co to jest IC?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    fajnie to wygląda ale...
    chciałbym aby rury były jak najkrótsze i dlatego chce ic z wyjściami z jednej strony.
    rura odpada taka długa bo to powoduje duże drgania i wkoncu jakiś przewód sie przerwie.wolałbym rure co kilka cm przeciac i połaczyc guma zeby to luzno pracowało.
    czy nikt nie myślał zeby nie spawac kolanek tylko kupić gotowe i łaczyć nimi proste odcinki?

    Komentarz


    • #27
      mozesz poszukac rur giętkich , sa takie przewody w chłodnictwie stosowane, sa to odporne na drgania bo są gietkie, nie trzeba przecinac i się bawic.

      Komentarz

      • BioBogon
        Elegance
        • 2005
        • 921

        #28
        Zamieszczone przez gizio
        fajnie to wygląda ale...
        chciałbym aby rury były jak najkrótsze i dlatego chce ic z wyjściami z jednej strony.
        To jest bradzo dobry pomysł tylko chyba ciężko będzie to zmieścić odsuwając chłodnice. Ten cooler, który tam u Dawida jest świetnie się do tego nada tylko trzeba by go trochę zmniejszyć. IMO straszna rzeźba. BTW są gotowe coolery na jedną stronę np. tzw. BPX z Ibizy Cupry no, ale to kosztuje już dużo kasy.

        Zamieszczone przez gizio
        rura odpada taka długa bo to powoduje duże drgania i wkoncu jakiś przewód sie przerwie.wolałbym rure co kilka cm przeciac i połaczyc guma zeby to luzno pracowało.
        Jak tak zrobisz to się z czasem wszystko rozklekoce i rozpierdzieli. Trzeba podejść do tematu z rozsądkiem tzn. wzorować się na działających rozwiązaniach. Ważne jest, żeby łączyć elementami gumowymi rury podzielone międy elementy drgające, czyli silnik i karoserię. W innych miejscach gumę się daje sporadycznie, bo jest słabsza i czasem i droższa. Rure można skrócić dając kolektor od AWX tak jak pisał Tymon.

        Zamieszczone przez gizio
        czy nikt nie myślał zeby nie spawac kolanek tylko kupić gotowe i łaczyć nimi proste odcinki?
        Są takie kity np. na ebay.de, ale to wychodzi strasznie drogo. IMO kolanka gumowe, żeby były odpowiedniej jakości (wytrzymałości) będą droższe od pospawanej rury. Poza tym połączenie tego też musi być konkretne.

        [ Dodano: Pią 25 Sie, 06 13:21 ]
        Zamieszczone przez Sigma_74
        mozesz poszukac rur giętkich , sa takie przewody w chłodnictwie stosowane, sa to odporne na drgania bo są gietkie, nie trzeba przecinac i się bawic.
        Przypominam, że tą rurą napierdziela powietrze pod ciśnieniem i to nie może się giąć, puchnąć itp itd To ma być ciągle takie same o stałej pojemności, ma nie pracować, żeby się nie wyrobiło. To jest tuning, czyli podciąganie parametrów silnika, elementy mają być wytrzymałe i dobrej jakości. IMO w innych przypakach jest to druciarstwo i kombinowanie na siłę.
        Leon FR 2.0TDI 170KM

        Komentarz


        • #29
          Przypominam, że tą rurą napierdziela powietrze pod ciśnieniem i to nie może się giąć, puchnąć
          ale one są do tego przygotowane nazywają sie "anakondy" i pracują pod znacznie mocniejszym ciśnieniu.

          Komentarz

          • BioBogon
            Elegance
            • 2005
            • 921

            #30
            Ciekawe ile kosztuje taka anakonda
            Leon FR 2.0TDI 170KM

            Komentarz


            • #31
              w zalezności od srednicy
              dowiedzieć sięmozna w kazdym chłodniczym sklepie lub hurtowni.

              Komentarz

              Pracuję...