Bo jak się cały czas ciśnie i samochód "fajnie" przyspiesza to nie ma nic za darmo. TSI trzeba umieć jeździć. Sam VW to mówi, że jest to połączenie dwóch silników. Jak nie potrzebujemy mocy to muskamy pedał gazu i pali malutko. Jak ciśniemy to osiągi są dużo lepsze ale i spalanie wysokie między inymi dlatego, że to turbo. Dla mnie to super sprawa. W zależności co w danym momencie człowiek potrzebuje.
Zgoda. Dotyczy także 1.8TSI.
Dzisiaj jazda z postojami po Warszawie i wyszło 6.6l/100km z komputera. No, ale są wakacje i miejscami pustki na ulicach.
Od zakupu mam zrobione 1260 km i średnią 5.8 l/100km wg komputera.
Witam mam prośbę czy mógł by ktoś zrobić dokładne zdjęcia kluczyka scyzoryka na dwa przyciski po rozebraniu? I jeszcze jedna prośba czy mógłby ktoś podać wymiary elektronicznej płytki od tego kluczyka i wymiary plastku w którym jest umocowana?
Chodzi mi o to że mam zwykly kluczyk z alarmem w breloczku i chciałbym wszystko przenieść w jendno a widziałem za 55zł na allegro właśnie takie obudowy.
sprawdź czy nie będziesz zawadzał nogą, bo ja klnę na ten scyzoryk codziennie,
jak miałem w Golfie zwykły to nie zawadzałem kolanem i jakbym w Octavi miał zwykły to też bym nie zawadzał, ale mam super fajny scyzoryk i on jest o około 3cm dłuższy i ciągle mnie uwiera w kolano, więc polecam Ci sprawdzić jak to u Ciebie będzie i czy przy Twoich ustawieniach nie będzie Ci przeszkadzał
pozdrawiam
Tak dzięki za link, ale jak bym chciał kupić cały kluczyk z elektroniką to ponad 100zł a obudowe mam za 55zł a płytkę może udało by mi sie dorobić do niego jeśli bym miał wymiary
Komentarz