Maxi Dot w Octavia 1

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Flash
    Classic
    • 2008
    • 18

    Maxi Dot w Octavia 1

    No ja też w KOŃCU może dotrę :wink:
    Flash
  • lesiu
    Ambiente
    • 2007
    • 149

    #2
    Maxi Dot w Octavia 1

    Witam.

    Jestem zainteresowany założeniem Maxi Dot w swojej O1 po FL. Chciałbym się dowiedzieć czy trzeba coś dokładać do posiadanego licznika, ewentualnie co i jakie są tego koszta. Jeżeli jest taka możliwość to poprosiłbym o opis lub zdjęcia co będę i gdzie będę miał wskazywane.

    Pozdrawiam.
    lesiu

    Komentarz

    • ccLot
      Rider
      • 2009
      • 334

      #3
      Re: Maxi Dot w Octavia 1

      Zamieszczone przez lesiu
      Witam.

      Jestem zainteresowany założeniem Maxi Dot w swojej O1 po FL. Chciałbym się dowiedzieć czy trzeba coś dokładać do posiadanego licznika, ewentualnie co i jakie są tego koszta. Jeżeli jest taka możliwość to poprosiłbym o opis lub zdjęcia co będę i gdzie będę miał wskazywane.

      Pozdrawiam.
      Witam


      Najłatwiej jest jak masz wersje z mfa, wtedy wystarczy podmienić zegary i zgrać immo (są 2 sposoby nowe pastylki lub edycja wsadów).
      Jeśli brak mfa to trzeba dołożyć manetkę.
      Zegary pasują z superba (ja mam u siebie) z golfa i passata wtedy trzeba wyedytować wsad z zegarów (potrzeba vag commandera) i przełożyć do starej obudowy (z octy).
      Zegary mogą być z anglika jak również z benzyny do tdi i odwrotnie.
      Jak masz jakieś pytania to czekam.


      Pozdrawiamtutaj mój wątek o wymianie zegarów
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51370

      Komentarz

      • lesiu
        Ambiente
        • 2007
        • 149

        #4
        ccLot, mam wersję z mfa. Podpowiedz mi jakie mam kupić dokładnie zegary i orientacyjnie jakie są tego koszta. Co łatwiej i szybciej jest zrobić nowe pastylki czy edycja wsadów.
        lesiu

        Komentarz

        • ccLot
          Rider
          • 2009
          • 334

          #5
          Jeśli masz mfa to jeden problem mniej.

          Do benzyny najprościej coś takiego

          Jeśli się zgadza skalowanie tarczy prędkościomierza to tylko zgranie immo i ewentualnie ustawienie przebiegu.
          Według mnie łatwiej i taniej za pomocą commandera wszystko zgrać do kupy i chyba warto zainwestować w zakup kabelka (dziewicze pastylki też kosztują kilkanascie zeta), a commander daje dużo większe możliwości.

          Jeśli chciałbyś kupić zegary od innego modelu np


          takie lub takie to wtedy bez commandera ani rusz (oczywiście służę pomocą).

          Tak na marginesie jeśli nie masz navi albo nie marzy ci się vfiz to nie ma chyba sensu inwestować w pełnego maxi dota. 1/2 fis w zupełności starcza.

          Pozdrawiam

          [ Dodano: Sro 28 Gru, 11 18:10 ]
          A tutaj masz w dobrej cenie do TDI.

          uzupełnij profil
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51370

          Komentarz

          • lesiu
            Ambiente
            • 2007
            • 149

            #6
            Interesuje mnie do diesla. Ten z aukcji co pokazałeś wygląda tak jak mój. Czy nie ma opcji żeby z w moim coś uruchomić i też będzie to działało. Jeżeli nie to powiedź mi ccLot, czy jak zakupię taki zegar to dodatkowo jakie koszta mi wyjdą i ile czasu to będzie trwało. Co to jest ten vfiz. Nad nawigacją właśnie myślę i co dodatkowego mi to da.
            lesiu

            Komentarz

            • ccLot
              Rider
              • 2009
              • 334

              #7
              Zamieszczone przez lesiu
              Interesuje mnie do diesla. Ten z aukcji co pokazałeś wygląda tak jak mój. Czy nie ma opcji żeby z w moim coś uruchomić i też będzie to działało. Jeżeli nie to powiedź mi ccLot, czy jak zakupię taki zegar to dodatkowo jakie koszta mi wyjdą i ile czasu to będzie trwało. Co to jest ten vfiz. Nad nawigacją właśnie myślę i co dodatkowego mi to da.
              Jeśli chcesz do TDI to tym brał oczywiście tego .

              Dodatkowo kupić commandera i się cieszyć maxi-dotem.
              Przekładka z edycją wsadu to z piciem piwa trzeba liczyć z 3h.
              Vfiz to taki moduł, jak ma się chipa to warto zainwestować zamiast dodatkowych zegarów z egt, afr, boost czy oil temp.
              Jeśli miałbyś ori navi to na górze fisa wyświetlały by Ci się strzałki nawigujące lub info z RDS.
              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51370

              Komentarz

              • lesiu
                Ambiente
                • 2007
                • 149

                #8
                Dziękuję Ci bardzo. Teraz już chyba wszystko wiem. Szkoda że tak daleko mieszkasz bo bym Ci poprosił o pomoc przy edycji zegarów.
                Mam chipa i dlatego też myślę nad takim bajerem.
                Myślisz że trzeba coś sprawdzać przed zakupem tych zegarów czy brać w ciemno.
                Pozdrawiam.
                lesiu

                Komentarz

                • ccLot
                  Rider
                  • 2009
                  • 334

                  #9
                  Zamieszczone przez lesiu
                  Dziękuję Ci bardzo. Teraz już chyba wszystko wiem. Szkoda że tak daleko mieszkasz bo bym Ci poprosił o pomoc przy edycji zegarów.
                  Mam chipa i dlatego też myślę nad takim bajerem.
                  Myślisz że trzeba coś sprawdzać przed zakupem tych zegarów czy brać w ciemno.
                  Pozdrawiam.
                  Jak podeślesz wsady z dwóch zegarów to mogę oczywiście pomóc w sparowaniu.
                  Sprawdzić czy fis świeci równo i cały, najlepiej jak sprzedający przesłał by zdjęcie z testu z VAG'a.
                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51370

                  Komentarz

                  • lesiu
                    Ambiente
                    • 2007
                    • 149

                    #10
                    To jeszcze jedno i ostatnie mam nadzieje pytanie : po czym poznać (jakieś oznaczenie) wymontowany zegar którego szukam. Rozejrzę się wtedy u siebie bo jak coś to mam reklamację na miejscu.
                    lesiu

                    Komentarz

                    • ccLot
                      Rider
                      • 2009
                      • 334

                      #11
                      Do tdi żeby było prawie p&p musisz szukać z numerem: 1U0 920 840 lub 841 i obrotomierzem od diesla czyli na końcu literka E (ten może mieć inny prędkościomierz, ale jak się trafi dobry w dobrej cenie to bym brał - przełożysz tarcze od swojego i będzie git) oraz F lub G.

                      Pozdrawiam
                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51370

                      Komentarz

                      • Dudekken
                        Drive
                        • 2010
                        • 75

                        #12
                        Widzę że kolega jest dobrze zorientowany, więc mam pytanko odnośnie samego wyświetlacza, bo posiadam u siebie fabrycznie zamontowanego MaxiDot, ale mam z nim taki mały upierdliwy kłopotek, tzn np jak jest b. ciepło to lewy górny narożnik mocno ciemnieje i nie widać co wyświetla, albo mryga taki długi segment od samej góry do samego dołu...
                        I teraz moje pytanie brzmi czy można gdzieś kupić sam wyświetlacz i bez kłopotu go wymienić na zasadzie wyjmij/włóż czy trzeba kupować drugie zegary i robić prze lutowanie ???

                        Komentarz

                        • ccLot
                          Rider
                          • 2009
                          • 334

                          #13
                          Klasyczny przypadek padu wyświetlacza - TTTM.
                          Na alledrogo są zamienniki do kupienia, ale podobno ich jakość nie jest taka sama jak oryginału. Niestety trzeba lutować, ja nigdy tego nie robiłem.
                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51370

                          Komentarz

                          • pablokinah
                            Rider
                            • 2010
                            • 574

                            #14
                            A ja bym chciał założyć takiego FISa do tdi przed liftem z 2000 dało by rade ,mam MFA ?
                            czesto są opisy że się nie da ale w innych klubach są opisy o udanych próbach
                            jakby co posiadam kabel vag

                            Komentarz

                            • pablokinah
                              Rider
                              • 2010
                              • 574

                              #16
                              Dużo osób opisuję wymiane licznika na fis przed liftem ale wymieniają sterowniki abs, airbag , siłowników w dzwiach i wtedy działa . ąle w moim aucie przed liftem jest np. abs na canie koło przekażników jest coś ala bezpiecznik can szafa jest 919 czyli bez can auto jest z niemiec ?Może jak się dokładnie przyłoże to coś wymodze co o tym myślicie ?

                              [ Dodano: Sob 11 Sie, 12 18:18 ]
                              Posiadam licznik 1U1919034 G(czyli bez can) dzisiaj mnie naszła chęć podpiąć licznik o numerach 1U0920810B(czyli na canie) ,podpiołem go tak jak pisało na forum passata odpaliłem auto na starym liczniku wyjołem i założyłem drugi no i działa obrotomierz działa spalanie na MFA działa zasięg pokazuje niemam do niego tarcz bo to dawca ale swiecą dwie pomarańczowe kontrolki jedna to mruga prawdopodobnie immobilajzer na prędkościomierzu a druga na obrotomierzu lewej na dole swieci . ale fakt jest taki że chodzi a auto mam niby bez can przed liftem i obrotomierz nie powinien działać. teraz mam chęć szukać dalej i testować , może ktoś wie coś więcej na temat numerów liczników ?

                              [ Dodano: Pią 18 Sty, 13 11:51 ]
                              Dało rade licznik od passata śmiga
                              jakby co posiadam kabel vag

                              Komentarz

                              Pracuję...