klamka zapadla

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • MichalK
    Drive
    • 2004
    • 64

    klamka zapadla

    ok.. dzieki... jutro zobacze jak to wyglada.....
    tak ogolnie to na kilku forach pisza ze po zatkaniu egr zminiejsza sie "dziura turbo"... i tu pytanie do fachowcow czy to rzeczywiscie mozliwe? tak na chlopski rozum chyba takkkk
    no bo jadac spokojnie np na 5 biegu 100km/h przy stalych obrotach egr sie otwiera...
    dajemu mu butal i...... egr sie zamyka (szybko ale jednak to trw) dodatkowo zanim silnik dostanie czyste powietrze to musi wypalic wszystko to co ma w dolocie....
    dopiero teraz w cylindrach jest pelna mieszanka i rosnie cisnienie spalin co za tym idzie ... napedza sie turbine.... wywod nie jest moj ale sie z nim logicznie rozumujac zgadzam.....
  • leff
    Elegance
    • 2004
    • 862

    #2
    klamka zapadla

    jestem umowiony z kolega Markiem na wtorek kole 18, bedziemy wirusowac moje 1.4 :diabelski_usmiech aaa i przy okazji okazalo sie, ze chyba bede mial wreszcie upragniony znaczek na klape k

    czlowiek na ziemi jest tylko sekunde, nie zmieni nic a zostawi burdel

    Komentarz

    • EŁ
      L&K
      • 2004
      • 1168
      • Octavia III (5E3)
      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
      • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

      #3
      a to ty jeszcze seryjny? :shock: ...no jak mozna takim 1.4 :wink: jeżdzić seryjnie :diabelski_usmiech .....ciekawe ile na ile Ci turbinka wyda........u mnie po przebiegu 140 tys km wydało tylko na 170 KM i 250 NM...dlatego w przyszłym tygodniu zmieniam turbinke :szeroki_usmiech

      Komentarz

      • leff
        Elegance
        • 2004
        • 862

        #4
        250 Nm? 260 to ja mam bez chipa :diabelski_usmiech

        czlowiek na ziemi jest tylko sekunde, nie zmieni nic a zostawi burdel

        Komentarz

        • EŁ
          L&K
          • 2004
          • 1168
          • Octavia III (5E3)
          • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
          • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

          #5
          a niby skąd? :shock: nie 210 ? ..własnie widziałem twój wykres i sie zastanawiałem skad to...było tam chyba 147 KM i 260 NM...myslałem ze to bład.... :?:


          hehe własnie zobaczyłem ze u Ciebie przy danych na wykresie jest napisane TEST......ciekawe co to znaczy........ :wink:

          Komentarz

          • BaPit
            Rider
            S_OCP Member
            • 2004
            • 630

            #6
            Zamieszczone przez
            a niby skąd? :shock: nie 210 ? ..własnie widziałem twój wykres i sie zastanawiałem skad to...było tam chyba 147 KM i 260 NM...myslałem ze to bład.... :?:

            trochę tam pogrzebaliśmy k k :los bo nie chciał jechać :tunning
            była mocna Octa, a jest konik
            Greckie Delikatesy

            Komentarz

            • EŁ
              L&K
              • 2004
              • 1168
              • Octavia III (5E3)
              • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
              • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

              #7
              i tak sam niuton sobie poleciał...... k :szeroki_usmiech


              no ale w sumie jak na 1.4 16v to całkiem niezły wynik...... :szeroki_usmiech

              Komentarz

              • BaPit
                Rider
                S_OCP Member
                • 2004
                • 630

                #8
                Zamieszczone przez
                i tak sam niuton sobie poleciał...... k :szeroki_usmiech
                no ale w sumie jak na 1.4 16v to całkiem niezły wynik...... :szeroki_usmiech

                w/g mnie też niezły, jak na to, co zrobiliśmy. szkoda, że leff nie hamował serii. myślę, że wyszłoby koło 130-135KM @ 200-220Nm. Samochód po prostu zamiast jechać zachowywał się, jak 2.0 wrzuciliśmy go do mnie na warsztat, trochę wyregulowaliśmy, potem leff przerobił moją "przyturbinową" rurkę i udało się nieco poprawić serię k :diabelski_usmiech

                Pozdr!
                BP
                była mocna Octa, a jest konik
                Greckie Delikatesy

                Komentarz

                • EŁ
                  L&K
                  • 2004
                  • 1168
                  • Octavia III (5E3)
                  • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
                  • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                  #9
                  rurka....no to juz wiem o co chodzi.......

                  Komentarz

                  • lamina
                    Ambiente
                    • 2004
                    • 112

                    #10
                    no wlasnie o co idzie z ta rurka? czym ona sie rozni od oryginalnej?
                    1,9TDi ASV/VP - było - 117HP/252Nm, teraz jest ??? ALIGATOR

                    Komentarz

                    • leff
                      Elegance
                      • 2004
                      • 862

                      #11
                      nie ma przewezenia na zgieciu, caly czas idzie jedna srednica

                      czlowiek na ziemi jest tylko sekunde, nie zmieni nic a zostawi burdel

                      Komentarz

                      • EŁ
                        L&K
                        • 2004
                        • 1168
                        • Octavia III (5E3)
                        • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
                        • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                        #12
                        tzw rurka szczescia :lol: ..wystepuje tylko w poprzecznych 1.8 T

                        Komentarz

                        • leff
                          Elegance
                          • 2004
                          • 862

                          #13
                          chyba nieszczescia :diabelski_usmiech

                          czlowiek na ziemi jest tylko sekunde, nie zmieni nic a zostawi burdel

                          Komentarz

                          Pracuję...