Rzeczowy cytat , same plusy ale mimo wszystko miedzi z aluminium czy żelazem łączył na aucie nie będę :aniolek . Do tego celu lepszy będzie smar z pyłem szklanym czy inny ceramiczny.
Jakiś cytat, ważna przedostatnia kropeczka :idea: :
Właściwości
•nadaje się bez problemu na duże i małe powierzchnie
•optymalny efekt smarowania nawet w bardzo trudnych warunkach
•konsystencja NLGI: 2
•odporny na temperaturę 1200˚C
•odporny na nacisk 235 kg (wg IP 239)
•chroni przed korozją (B, wg SKF Emcor)
•odporny na działanie wody i kwasów
•zapobiega zapiekaniu się elementów ze stali nierdzewnej
•działa jak izolator antykorozyjny przy połączeniu różnych metali
•nie zawiera związków metali, dlatego bezpieczny dla systemów ABS, ASR i ESP
Jakiś cytat, ważna przedostatnia kropeczka :idea: :
Właściwości
•nadaje się bez problemu na duże i małe powierzchnie
•optymalny efekt smarowania nawet w bardzo trudnych warunkach
•konsystencja NLGI: 2
•odporny na temperaturę 1200˚C
•odporny na nacisk 235 kg (wg IP 239)
•chroni przed korozją (B, wg SKF Emcor)
•odporny na działanie wody i kwasów
•zapobiega zapiekaniu się elementów ze stali nierdzewnej
•działa jak izolator antykorozyjny przy połączeniu różnych metali
•nie zawiera związków metali, dlatego bezpieczny dla systemów ABS, ASR i ESP
Komentarz