ciekawe jak by Oktavia w tyakiej okleinie wygladala, nie daleko nie (kilka ulic dalej stoi podobne BMW bede musiał sie popytac a Wy co myslicie o takim tuningu ?
Pozdrawiam
likoss, zawsze można vt zrobić, choć generalnie jestem za oklejaniem, plus ten że jak się znudzi zawsze można zerwać
O ile element na którym jest folia nie był wcześniej lakierowano-szpachlowany, bo jak był to na 90% folia zejdzie razem z lakierem ( z tego co się orientuję).
Nabízíme prémiové služby v oblasti polepů automobilů, komerčních instalací, tónování oken, protislunečních fólií, fólií na ochranu laku a keramické ochrany interiéru a exteriéru vozu.
With age comes wisdom, but sometimes age comes alone
bo jak był to na 90% folia zejdzie razem z lakierem ( z tego co się orientuję).
Zdecydowane w to wątpię. Ale aby ją zerwać musi być ciepło, a najlepiej jak pomożemy sobie opalarką - uwaga na lakier, kiedyś tak go zagotowałem. :szeroki_usmiech Na szczęście na dostawczaku mało kto to zauważy. Lakier zejść nie powinien. To po prostu lepsza folia, którą kupicie w każdej agencji reklamy.
W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Ma ktoś jakiś praktyczny poradnik jak kleic itd itp ?
Bo ja zbieram info i zbieram jak dziewica, chciałbym, ale się boje, a wydac 1500 by zrobic samemu lub 4000 aby zrobila firma - to roznica kolosalna
Dobrze oczyścić powierzchnie, zaopatrzyć się w suszarkę albo coś co podgrzeje folie i jedziesz, przydała by Ci się jedna osoba do pomocy bo samemu to bardzo ciężko się okleja
zaopatrzyć się w suszarkę albo coś co podgrzeje folie i jedziesz
mam to i to + bede mial miernik temp odleglosciowy, czy jak to sie tam zwie fachowo.
Wiem ze trzeba miec rakle, primer na zagiecia aby folia na zakonczeniach sie nie odklejała.
Jednak ciągle nie mam pojęcia jak uciągać tj strategicznie planować klejenie na elemencie, tak aby nie robiły się zmarszczki i inne - robie to analizując na bieżąco sytuację, ale wiem że fachowcy widząc element wiedzą jak zacząć, w którą stronę ściągać itd.
[ Dodano: Pią 16 Mar, 12 09:37 ] lukas_jg, trust me, ogladalem ponad 5 godzin filmików z YT
Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
likoss, zawsze można vt zrobić, choć generalnie jestem za oklejaniem, plus ten że jak się znudzi zawsze można zerwać
O ile element na którym jest folia nie był wcześniej lakierowano-szpachlowany, bo jak był to na 90% folia zejdzie razem z lakierem ( z tego co się orientuję).
sesik, przecież mówiłem ci żebyś nie umieszczał zdjęć mojej fury w internecie :szeroki_usmiech
[ Dodano: Pią 16 Mar, 12 11:10 ]
Myslę że za około 2500zł mozna skode już okleić, samemu będzie troche kulawo to oklejać, trzeba wziąć troche foli rezerwowej :wink:
piramida, Jeśli chodzi o ceny to oklejenie całego auta (zmiana koloru) to ok 3000 zł - takie ceny są w moim regionie. Wszystko zajmuje 2 dni (demontowane są niektóre elementy). Trwałość folii ok 5 lat. Kiedyś zajmowałem się oklejaniem aut, jednak oklejenia całego, tak aby zmienić kolor nigdy się nie podjąłem. Trzeba dwóch osób, a filmiki na YT to nie wszystko. Tu na prawdę trzeba mieć trochę wprawy.
Gdy wszyscy myślą, że się czegoś nie da zrobić, wtedy pojawia się ten który nie wie, że się nie da i to robi.
Komentarz