Nowa TOUR II 1.6 BSE CHIP TUNING - Czy warto ??

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • majkel1994
    Classic
    • 2013
    • 2

    Nowa TOUR II 1.6 BSE CHIP TUNING - Czy warto ??

    powtarzam: żaden material telewizyjny (w tym oczywiście również Ojciec MAteusz, o którym piszesz) nie jest nadawany w FullHD (1080p) więc nie ma różnicy kiedy oglądasz w telewizorze HDready czy w telewizorze FullHD.
    Co za tym idzie nie ma co przepłacać za FullHD.
  • buya18
    Classic
    • 2012
    • 4

    #2
    Nowa TOUR II 1.6 BSE CHIP TUNING - Czy warto ??

    Witam wszystkich !!
    Na dniach jadę po nową Tour z silnikiem 1.6 102 KM + LPG ( czarna perła ). Już teraz w rodzinie jest Skoda Tour II z tego rocznika z tym samym silnikiem 1.6 i wiem że moc tego auta jest zbyt mała do jego wagi. Dlatego moje auto chcę jakoś podkręcić na większe obroty - o 10 / 15 KM . Nie znam się na tuningach i chipach, znalazłem na Allegro jakieś BoxY do tego modelu ale wydaje mi się że za 300 zł BOX-Tuning to mało.


    Pytanko takie : Czy jeśli nowe autko dam na taki tuning to tracę gwarancję producenta ? i czy w ogóle warto tuningować auto teraz ?


    Plany na niedaleką przyszłość - zakup navi :


    dzięki za odpowiedzi

    Komentarz

    • kabanos
      RS
      • 2011
      • 4544
      • Octavia I combi (1U5)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

      #3
      Nie opłaca się chipować tego silnika. Przyrost mocy zbyt mały do poniesionych nakładów. Realnie do wyciśnięcia jest 6-7 KM z tego silnika.
      Tu masz tabelę przyrostów: http://www.chiptuningkoszalin.pl/tabele

      >>>moja srebrna kombi strzała<<<

      Komentarz

      • zwolin
        Rider
        • 2010
        • 656

        #4
        Co wy chcecie cipować? Wolnossącą benzynę?
        Równie dobrze możecie się pooklejać naklejkami tuning, efekt będzie ten sam, a przynajmniej samochodu nie popsujecie.
        Zobacz stronę mojego dziecka - podziel się 1% - http://piotrzwolinski.pl/
        O II Tour Combi 1.6
        Mitsu Carisma 4G93 GDI

        Komentarz

        • kapi
          L&K
          • 2009
          • 1174
          • Fabia combi

          #5
          Zamieszczone przez kabanos
          Nie opłaca się chipować tego silnika.
          ale zakres momentu warto poprawić
          przykład : > klik <
          > klik 2 <
          OII sprzedana


          Następca dużej czarnej - Mała czarna MC 1Z1Z

          Komentarz

          • piramida
            RS
            • 2009
            • 12222
            • Superb III (3V3)

            #6
            buya18, nie wiem czy jakikolwiek tuner w Polsce chwyci się za chipowanie tego silnika a nawet jak sie tego ktoś podejmie to wyskoczysz pewnie z 1500zł i przybędzie ci kilka koni :wink:
            superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

            poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

            Komentarz

            • Ayu
              RS
              • 2009
              • 4154

              #7
              Przepraszam autora, ale chip do tego silnika jest jak maść na powiększenie fiuta, zedrzesz skórę przy wcieraniu a efektów nie będzie lub rozciągnie się o 3 mm :szeroki_usmiech

              Komentarz

              • Biszczu
                RS
                • 2011
                • 5567

                #8
                buya18, te boxy to można sobie wsadzić w otwór z tyły ciała poniżej pasa, tak one poprawiają moc - równie dobrze te 250 plnów możesz przelać na moje konto

                Po za tym 1,6 MPI z LPG to nie jest rajdówka a zwiększenie mocy w niej będzie jak koledzy wyżej pisali
                "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

                Komentarz

                • piotrek_os
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 8162
                  • Octavia II (1Z3)
                  • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez Biszczu

                  Po za tym 1,6 MPI z LPG to nie jest rajdówka a zwiększenie mocy w niej będzie jak koledzy wyżej pisali
                  to jest auto do ekonomicznej jazdy. Było kupic tsi - to bys miał drozej i szybciej :diabelski_usmiech
                  Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

                  Komentarz

                  • buya18
                    Classic
                    • 2012
                    • 4

                    #10
                    Po to jest forum żeby się pytać No cóż, ale warto wiedzieć żeby później nie wydawać kasy.
                    Tour II z pakietem optimum kosztuje mnie akurat 37,8 tys - od znajomego dealera , a octavia tsi 1,4 już o dychę więcej. Czekałem na Tour ponad 3 miesiące ale za taką myślę warto . Rocznik 2012 to koszt już 53 tys :x

                    Komentarz

                    • Biszczu
                      RS
                      • 2011
                      • 5567

                      #11
                      buya18, to ciesz się jazdą a nie wydawaniem kasy na bezsensowne wydatki. Za nowe auto 38 tys - też bym tak chciał
                      "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

                      Komentarz

                      • baca10
                        RS
                        • 2009
                        • 6225

                        #12
                        buya18, bedziesz mosial nauczyc sie zalet i wad 1.6 Mpi

                        Komentarz

                        • arturo_freestyl
                          Rider
                          • 2010
                          • 704

                          #13
                          Re: Nowa TOUR II 1.6 BSE CHIP TUNING - Czy warto ??

                          nic nie rób z silnikiem bo wybuchnie

                          w 1.6 nawet jakbys zmodził +20km to nawet tego nie odczujesz przy tej masie auta
                          Octavia FWD 370KM/460Nm + NX
                          ET 14,607 - Bemowo 2011
                          ET 13,482 - Ryki 2012
                          ET 13,014 - Ełk 2013
                          ET 12,939 - Ryki 2015
                          0-200km/h - 13,2s
                          2 v-ce Mistrz Polski FWD TURBO PROFI 2015 1/4Mili

                          Komentarz

                          • Tippo
                            L&K
                            • 2009
                            • 1349
                            • Octavia III (5E3)
                            • CJSB 1.8 TSI 180 KM

                            #14
                            Zamieszczone przez hotrain
                            maść na powiększenie fiuta, zedrzesz skórę przy wcieraniu a efektów nie będzie lub rozciągnie się o 3 mm
                            Czy kolega chce sie z nami podzielic jakims traumatycznym przezyciem??

                            Tak na serio, odpusc se chipa.

                            Komentarz

                            • hizoku
                              Ambiente
                              • 2011
                              • 186

                              #15
                              Przy tym modelu warto było by zoptymalizować pracę silnika na 5 biegu. Przy 120km/h ma już ok 3500 obr/min, a 140 km/h to grubo ponad 4000 obr/min. Dokładnie nie pamiętam wartości bo przestałem na to zwracać uwagę, ale na pewno przy prędkościach autostradowych (140km/h) jest głośny i mało ekonomiczny. Zmiana momentu obrotowego i inne zestrojenie 5 tego biegu warte było by rozsądnej inwestycji.
                              Octavia2 Tour

                              Komentarz

                              • kapi
                                L&K
                                • 2009
                                • 1174
                                • Fabia combi

                                #16
                                Zamieszczone przez hizoku
                                Zmiana momentu obrotowego i inne zestrojenie 5 tego biegu warte było by rozsądnej inwestycji.
                                OII sprzedana


                                Następca dużej czarnej - Mała czarna MC 1Z1Z

                                Komentarz

                                • szkoda
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2005
                                  • 22543

                                  #17
                                  nazwijmy rzeczy po imieniu, robienie czegolkolwiek z tym silnikiem to krańcowa głupota i wyrzucanie pieniędzy w błoto

                                  było juz o tym milion razy.
                                  saport techniczny baj DGW
                                  była BKD+DSG '05 120kkm
                                  była BXE '08 190kkm
                                  no i nie ma :-)

                                  Komentarz

                                  Pracuję...