witam, użytkuję Octavię II silnik BKC, ma już nalatane 230kk, od jakiegoś czasu podczas ruszania autko szarpie, pedał sprzęgła zbiera bardzo nisko (na przeglądzie powiedzieli mi, że to dwumas się kończy), generalnie przy zmianie biegów można również odczuć lekkie szarpnięcia.
Tak więc...praktycznie stoję przed koniecznością wymiany dwumasa (przy okazji sprzęgło), w niedalekiej przyszłości auto zawita do Aligatora na zmianę softu (mój cel ~140KM, 350Nm),
I teraz pytanie do Was drodzy Klubowicze... 8)
czy jest sens pakować się w nową dwumasę+sprzęgło (jak wiadomo koszt nieciekawy)
czy może od razu skierować uwagę na jednomasowe koło zamachowe?
czytałem wiele opini (również na tym forum), jedni polecają, drudzy nie, różnie z tym bywa.
Proszę o doradzenie czy będzie z tego więcej korzyści, czy komfort, drgania/telepanie będzie znacznie gorszy etc. Jaki najlepiej zastosować zestaw, do tego auta.
P.S uprzedzam Osoby nadgorliwe :wink: , wiem wiem, jest sporo tematów na ten temat, ale zależy mi na uzyskaniu szczegółowych informacji tutaj , w moim topicu :wink: będę wdzięczny za pomoc
dzięki Abstinent za info, rzeczywiście żadna różnica tylko zastanawiam się czy warto pakować się w dwumasa, jak zamierzam chipować auto, a wtedy dwumas dostanie porząnie po tyłku, i jego żywotność zostanie zachwiana :wink:
przy 140 wystarczy jeździć z głową :idea:
zresztą jak przy każdej mocy
jak już to jakiegoś moda lepszego robić i wtedy mocniejsze sprzęgło itp
ale do 140 nie ma sensu
no to koniecznie muszę poszukać, przyznam że jeszcze nadrabiam zaległości w czytaniu forum jako nowy User :wink: mam tylko nadzieję, że nie Made in China :lol: :wink:
okazało się, że mam walniętą tylną posuszkę silnika stąd drgania "budy" podczas ruszania.
Wszystko na szczęście wskazuje na to, że jednak póki co temat wymiany dwumasy się odwlecze
Komentarz