1.9 tdi arg dlubniety na 130hp vs 1.9tdi 130hp seria

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • 1.9 tdi arg dlubniety na 130hp vs 1.9tdi 130hp seria

    Zamieszczone przez Maicroft
    A Lec-a jak pytam ile mam mu doplacic to nie dostaje odpowiedzi, bo doszedl koszt przesylki i jednego polara extra. Chyba bede musial sam mu wyslac i powiedziec, ze to jest ostateczne rozliczenie.
    Ty, mundrala :szeroki_usmiech Miałes mi napisać czyjego polara mam w bagażniku :zlosnik:

  • #2
    1.9 tdi arg dlubniety na 130hp vs 1.9tdi 130hp seria

    mam pytanko czy ktos scigal sie takimi 2 autkami czy oba chodza tak samo czy moze ktores idzie lepiej ma lepsze przelozenie na ktoryms biegu itp itd?
    aha i niemoge znalezdz elastycznosci do to tych octavi 130 hp
    jak czasy maja od 40 do 80 na 2 3 i 4biegu
    od 60km\h do 100km\h na 3 i 4
    dzieki

    Komentarz

    • Nexus6
      RS
      S_OCP Member
      • 2004
      • 4847
      • Volkswagen

      #3
      Blanko, nieporównywalne chociażby ze względu na różne skrzynie biegów:
      - w AGR jest 5-biegowa,
      - w ASZ - 6-biegowa
      With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

      Komentarz

      • Bond
        Ambiente
        • 2004
        • 136

        #4
        Koleżka miał dłubniętą 110 i dawał rady dla 130 seria
        dużo KM/i jeszcze więcej Nm

        Komentarz

        • Masmo
          L&K
          • 2005
          • 1145

          #5
          Zamieszczone przez Bond
          Koleżka miał dłubniętą 110 i dawał rady dla 130 seria
          To niechwaląć sie jam też zkilował ASZ-ta seryjnego :szeroki_usmiech

          [ Dodano: Wto 10 Paź, 06 11:44 ]
          Zamieszczone przez Blanko
          mam pytanko czy ktos scigal sie takimi 2 autkami czy oba chodza tak samo czy moze ktores idzie lepiej ma lepsze przelozenie na ktoryms biegu itp itd?
          aha i niemoge znalezdz elastycznosci do to tych octavi 130 hp
          jak czasy maja od 40 do 80 na 2 3 i 4biegu
          od 60km\h do 100km\h na 3 i 4
          dzieki
          AGR nie ma turbiny VGT więc charakterystyka momentu jest mniej płynna i turbo-dziura bardziej uciążliwa. Chyba że zmienisz na turbo ASZ lub ARL ale wymaga to niezłej rzeźby.
          Generalnie lepiej mieć ASZ-ta bo bez rzeźby i bezpiecznie można ładnie go podkręcić na 160 KM, a taka moc nawet z 110-ki wymaga sporo zmian i nakłądów...
          Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

          Komentarz

          • Bond
            Ambiente
            • 2004
            • 136

            #6
            Dlatego najlepiej jezeli jest taka okazja startować z jak najwyższego pułapu, szkoda ze nie było skody arl, zapewne tuningi by poszły duzo szybciej.
            Chociaż są tacy co 200 km wyciskają z 90ki :shock:
            Ale co tam, i tak jestem najlepszy :P bo z SDI(68km) jeszcze nikt 200 nie zrobił :lol:
            dużo KM/i jeszcze więcej Nm

            Komentarz

            Pracuję...