Zamieszczone przez Octavianos
O1 tryb skandynawski
Zwiń
X
-
O1 tryb skandynawski
witam
czy komuś się udało wymusić tryb skandynawski w O1?
Chciałbym, żeby po wyłączeniu zapłonu i włączonych światłach mijania nie zostawały zapalone pozycje i podświetlenie deski.
Da się?
Wiem, że da się bo:
1. O1 jeździło przecież na dalekiej północy;
2. W instrukcji mam opcję świateł dziennych.
Pomóżcie i napiszcie co zmienić, zmostkować, przelutować....może zmienić vagiem choć tu mam wątpliwości czy się da.
-
-
Re: O1 tryb skandynawski
Zamieszczone przez ccLotwitam
czy komuś się udało wymusić tryb skandynawski w O1?
Chciałbym, żeby po wyłączeniu zapłonu i włączonych światłach mijania nie zostawały zapalone pozycje i podświetlenie deski.
Da się?
Wiem, że da się bo:
1. O1 jeździło przecież na dalekiej północy;
2. W instrukcji mam opcję świateł dziennych.
Pomóżcie i napiszcie co zmienić, zmostkować, przelutować....może zmienić vagiem choć tu mam wątpliwości czy się da.
Ja mam OI z 2010 roku i mi to VAG'iem w ASO zrobili ... na stale palą mi sie mijania (tylko przednie) i nic więcej sie nie pali (OK ... kontrolka świateł mijania). Radio nie podświetlone, w środku ciemno, tył ciemny.Pozdrawiam,
yellow_car
Komentarz
-
-
W O1 mostku się 2 piny na włączniku świateł.http://chomikuj.pl/lusob/VCDS
Trochę plików do VCDS, zapraszam
Komentarz
-
-
Pin 3 z pinem 4, wtedy na zapłonie świecą tylko mijania na zerze ustawionym. Na pozostałych pozycjach wszystko jest jak wcześniej.http://chomikuj.pl/lusob/VCDS
Trochę plików do VCDS, zapraszam
Komentarz
-
-
No to teraz pytanie z innej beczki :roll: żeby nie robić drugiego osobnego tematu :lol:
Czy można to ustawić tak żeby zamiast H4 (mijania) odpalały się H3 (halogen)
tak, aby po załączeniu mijania h3 gasło :roll:
wiem kombinuję, ale kto nie pyta błądzi :twisted: będę wdzięczna za wszelkie informacje:twisted: mała czarna :twisted:
Komentarz
-
-
By BESTperformance:
2.0 TDI 16v BMR 170 @ 200 KM/410 Nm
2.0 TDI 8v BMM 140 @ 170 KM/410 Nm
Corsa C Z12XE 75 @ 80 KM/120 Nm
www.polskie-menu.pl - Tel. 790 533 228
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez vw2008Ciekawe jak by w OI/O2 wyglądało takie rozwiązanie jak ma kolega z forum passata
Obrazek
Długie po przez moduł ze zmniejszana mocą [ok 40-35% jak kolega z forum pisal] , cos ale nowe VW [CC/GOLF VI/CADDY]
Pozdrohttp://chomikuj.pl/lusob/VCDS
Trochę plików do VCDS, zapraszam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Arti_r1te nowe vw nie mają tego tak załączone
Ale widzialem kilka starszych BMW z takimi swiatłami takze ludzie jezdza
A według mnie to jest ciekawa alternatywa jak ktoś np nie ma Halogenów :P
PozdroBy BESTperformance:
2.0 TDI 16v BMR 170 @ 200 KM/410 Nm
2.0 TDI 8v BMM 140 @ 170 KM/410 Nm
Corsa C Z12XE 75 @ 80 KM/120 Nm
www.polskie-menu.pl - Tel. 790 533 228
Komentarz
-
-
Golfy 6 mają dwuwłóknowe żarówki od długich i zarazem dziennych.http://chomikuj.pl/lusob/VCDS
Trochę plików do VCDS, zapraszam
Komentarz
-
-
Panowie, mam problem calkiem odwrotny nizeli autor tematu-chce sie pozbyc trybu skandynawskiegow mojej O1. Dzis odcialem kabel z 3 pina i juz na 0 swieca sie tylko postojowe ktorych tez chce sie pozbyc. Czy tutaj tez jest ktorys pin zmostkowany z innym?
EDIT temat ogarniety musialem uciac jeszcze jeden kabel idacy z kostki i wszystko gra.Fiat Bravo GT 1.6
Skoda Octavia RS 1.8T
Komentarz
-
-
Ciekawy temat ale
Zamieszczone przez ccLotJakby ktoś szukał pinu w miejsce nr 3 to
proszę oto numer VAG : 000 979 225
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez gzymsNo właśnie, tak szukam i nr włącznika świateł to 3b0941531b, a nr podany przez Ciebie to wg etki "komplet przewodów kazdy z dwoma zlaczkami". Czy zatem mam rozumieć, że wyciągam włącznik, mostkuję podane piny (a właściwie konektory 3 i 4 we wtyczce wiązki - z drugiej strony, bo nr do tego chyba podałeś, jak i jest zdjęcie tego w wątku), wkładam wtyczkę i to wszytko?
W kostce, która wchodzi we włącznik brakuje konektora, którego właśnie numer podałem. Bierzesz kabelek ze złączką wkładasz do kostki i dalej lutujesz to do przewodu nr 4, przynajmniej ja tak zrobiłem.
Komentarz
-
-
Witam
A podpowiedzcie panowie jak zrobić taki myk, żeby światła zapalały się same po uruchomieniu silnika ale na pozycji świateł mijania, natomiast żeby była możliwość wyłączenia świateł pozycją zero bez gaszenia silnika. Np. stoję sobie zimą na parkingu, silnik pracuje, ale światła wyłączone.
Komentarz
-
Komentarz