bardzo prosto
wyciagsz wlacznik swiatel
zanjdujesz przewod we wtycze stały plusrozcinasz
w srodek dajesz przekaznik , z tego co pamietam gruby czerwony
sterowanei przekaznika masa np z brazowego przewodu we wtyczce a plus , bierzesz z plusa po stacyjce z wtyczki, z tego co pamietam czarno czerwony przewód, tez gruby
i dziala tak jak chcesz
jedyna rzecz ktora nei dziala to postojowe , przy wyjetym kluczyku
ale wystarczy wlaczyc kierunek i tak jak przed modyfikacja zapalała sie ta strona postojowych na ktorej byl wlaczony kierunek, to teraz zapalaja sie obydwie strony
15 minut roboty , mialem tak zrobione w skodzie , teraz mam w golfie czworce
wyciagsz wlacznik swiatel
zanjdujesz przewod we wtycze stały plusrozcinasz
w srodek dajesz przekaznik , z tego co pamietam gruby czerwony
sterowanei przekaznika masa np z brazowego przewodu we wtyczce a plus , bierzesz z plusa po stacyjce z wtyczki, z tego co pamietam czarno czerwony przewód, tez gruby
i dziala tak jak chcesz
jedyna rzecz ktora nei dziala to postojowe , przy wyjetym kluczyku
ale wystarczy wlaczyc kierunek i tak jak przed modyfikacja zapalała sie ta strona postojowych na ktorej byl wlaczony kierunek, to teraz zapalaja sie obydwie strony
15 minut roboty , mialem tak zrobione w skodzie , teraz mam w golfie czworce
Komentarz