[O1] przeplywka

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • hamann
    Classic
    • 2012
    • 1

    [O1] przeplywka

    Ja już zgłupiałem po przeczytaniu kilku wątków na ten temat.
    Jeśli mam O2 przed FL i zamontowane Stream mp3 na którym wyświetlają mi się dane z klimy i parktronica, mam też blutooth oraz sterowanie z kierownicy, to wymiana na Bolero będzie problemowa aby zachować wszystkie te funkcje działające?

    Czyli z tego:

    na to?
  • zbyszektdi
    Classic
    • 2011
    • 2

    #2
    [O1] przeplywka

    jak sprawdzic przeplywke

    Komentarz

    • trooper
      Rider
      • 2011
      • 525
      • Octavia III combi (5E5)
      • CJSB 1.8 TSI 180 KM

      #3
      Chyba jedynie logi dynamiczne
      Moja Balbina

      Komentarz

      • Deco
        Rider
        • 2008
        • 612

        #4
        zbyszektdi, bez logów można, odłącz przepływkę i się przejedz, jeśli to wina przepływki to samochód powinien się zachowywać lepiej bez podłączonej przepływki.

        Komentarz

        • trooper
          Rider
          • 2011
          • 525
          • Octavia III combi (5E5)
          • CJSB 1.8 TSI 180 KM

          #5
          Mój się zachowywał dużo gorzej Nie chciał w ogóle powyżej pewnych prędkości iść do przodu.
          Moja Balbina

          Komentarz

          • parasite
            L&K
            • 2011
            • 1368

            #6
            Zamieszczone przez Deco
            zbyszektdi, bez logów można, odłącz przepływkę i się przejedz, jeśli to wina przepływki to samochód powinien się zachowywać lepiej.
            Miałem padniętą przepływkę. Auto jeździło właściwie normalnie. Nie dymiło, szło ponad 160 spokojnie tylko czasem szarpnęło przy przyspieszaniu.
            Mechanik przy wymianie filtra powietrza zapomniał podpiąć wtyczkę od przepływomierza. Efekt: nie mogłem się rozpędzić powyżej 120 i praktycznie brak przyspieszenia na 5. Dopiero na hamowni wyszło, że przepływka kaput, więc chyba jedyny sposób to logi dynamiczne.
            AGR 112KM, 232Nm
            Subaru Impreza GH 2.0 150KM

            Komentarz

            • trooper
              Rider
              • 2011
              • 525
              • Octavia III combi (5E5)
              • CJSB 1.8 TSI 180 KM

              #7
              Zamieszczone przez trooper
              Mój się zachowywał dużo gorzej Nie chciał w ogóle powyżej pewnych prędkości iść do przodu.
              Zamieszczone przez parasite
              nie mogłem się rozpędzić powyżej 120 i praktycznie brak przyspieszenia na 5
              Dokładnie o tym pisałem
              Moja Balbina

              Komentarz

              • parasite
                L&K
                • 2011
                • 1368

                #8
                Zamieszczone przez trooper
                Zamieszczone przez trooper
                Mój się zachowywał dużo gorzej Nie chciał w ogóle powyżej pewnych prędkości iść do przodu.
                Zamieszczone przez parasite
                nie mogłem się rozpędzić powyżej 120 i praktycznie brak przyspieszenia na 5
                Dokładnie o tym pisałem
                hehe napisaliśmy w tym samym momencie :P

                Tak przy okazji może ktoś wie w jaki sposób tunerzy obchodzą przepływomierz? U mnie auto przyspiesza bez problemów, spalanie praktycznie się nie zmieniło jeśli chodzi o trasę ( w mieście jeszcze nie wiem :P), a tuner powiedział, że przepływomierza już nie muszę wymieniać.
                AGR 112KM, 232Nm
                Subaru Impreza GH 2.0 150KM

                Komentarz

                Pracuję...