NuTiiiiii, najprawdopodobniej masz rozrząd przestawiony o ząb albo uszkodzony czujnik położenia wałka rozrządu .Koniecznie podłącz kompa pod auto
Pod kompem nic nie pokazało. Okazało się, że walnęło sprzęgło od klimy, wymieniałem je z pół roku temu. Jedno z zabezpieczeń walnęło, rozwaliło sprzęgło i co gorsza sprężarkę klimy ;///
Teraz używka 350zł, plus nabicie i robota mnie czeka ;///
Od dość dawna noszę się z zamiarem poprawienia spowalniaczy w mojej dryndzie,
jakiś czas temu na p.m.s jeden osobnik napisał tako:
"Zobacz, czy Ci zacisk wielotłoczkowy od porsche nie przypasuje. W
golfach IV, Borach, Leonach itd aplikują takie zaciski ze specjalnie
dorobionym adapterem i do tego solidne tarcze rzędu 330mm 345mm, klocki
i oczywiście odpowiednie koło. Wówczas masz już naprawdę hamulec a nie
spowalniacz."
Szperałem w szukaczce pod tym kątem ale nic nie znalazłem, czy ktoś może kojarzy ten temat?
szykuje sie kolejny przerost formy nad treścią :diabelski_usmiech
Oj tam, najwyżej koła się zatrzymają a buda pojedzie dalej :diabelski_usmiech
W końcu to diabelskie 1.9 tdi, tego potwora trzeba jakoś zatrzymać :diabelski_usmiech
Zamieszczone przez Nexus6
odpalam popcorn i czekam jak sie wątek rozwinie
Jak to jak się rozwinie, po 20 stronach gadania nic nie wnoszącego do tematu, autor stwierdzi, że to za droga impreza i nic z tego nie wyjdzie
Wróciłem z kolejnego wyjazdu przelotowego przez Niemcy i drażni mnie fakt, że przy 140-150 km/h jak jakiś germański debil mi zajedzie drogę, moje hample nie bardzo sobie radzą. Nie chcę przebudowywać połowy samochodu i wydać góry siana bo się nie ścigam, a do pajacowania mam motocykl, chcę w miarę sensownie polepszyć te hamulce :>
Wróciłem z kolejnego wyjazdu przelotowego przez Niemcy i drażni mnie fakt, że przy 140-150 km/h jak jakiś germański debil mi zajedzie drogę, moje hample nie bardzo sobie radzą. Nie chcę przebudowywać połowy samochodu i wydać góry siana bo się nie ścigam a od pajacowania mam motocykl, chcę w miarę sensownie polepszyć te hamulce :>
Tarcze mam ATE, klocki też ponoć jakieś niezgorsze ale nie wiem dokładnie. Hamulcami się nie interesowałem do tej pory i mam braki w tej dziedzinie. Felgi mam oryginalne 15" i wolałbym ich nie zmieniać...
Felgi mam oryginalne 15" i wolałbym ich nie zmieniać...
to wsadź sobie to co ja, czyli hamulce z BKD + dobre tarcze i klocki i powinieneś byc zadowolony.
ja jestem a na ori kurwiłem niemiłosiernie bo jest to straszne gówno.
opis takiej "modyfikacji" znajdziesz na forum.
[ Dodano: Pią 29 Cze, 12 11:04 ]
tu jest mój topik
ale też powinieneś znaleźć coś bardziej technicznego, biorąc pod uwagę hamulce z Porsche i późniejszy ich serwis, cena za zmianę 280-288 nie powinna byc powalająca.
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Lisciasty,
z przodu wsadź zimmerman sport z tyłu ATE gładkie do tego klocki ferodo ds performce na przód i tył i będziesz zadowolony, mam taki zastaw i w porównaniu z serią jest zajebiście, a tez mam do zatrzymania potwora z 1,9 TDI pod maską.
Komentarz