Z czystej ciekawości, chciałbym poznać Wasze zdanie na temat wykresów z czipowania.
Odwiedzając stronę www.kreatormocy.pl znalazłem wykres audi 1.8T, gdzie pokazano wykres dokonanej modyfikacji z 150kM na 230kM.
Zaintrygował mnie przebieg tego wykresu i jego wzloty i upadki.
Porównałem ze swoim, którym co prawda nie ma co się chwalić, ale stwierdziłem, iż moje to niemal ideał.
Może ma indolencja w temacie jest tak wielka, że wzbudzi Wasze politowanie, nie mniej ciekaw jestem Panów opinni.
nie, miałem na myśli tego z mahy czyli skody, różne hamownie różnie "rysują" kreski, nie które hamownie specjalnie "wygładzają" kreski co by klienta nie drażnić :wink:
P.S. Przy wykresie audicy coś pod koniec faluje, wcześniej nie ma tragedii
[ Dodano: Czw 12 Lip, 12 19:38 ] Le-Ce, kreator podaje wykresy z hamowni inercyjnej i obciążeniowej, zauważ że przy obciążeniowej są idealne kreski bez pofalowań :wink:
Przy swojej byłem przy malowaniu kresek.
Wydaje mi się, że przebiegają przyzwoicie, pomijając oczywiście wartości.
Wątpliwości mam co do audicy i jej kresek, jak piła do rżnięcia.
To musi dać się czuć w czasie jazdy na wyższych obrotach, ale może się mylę :?:
Komentarz