Stożek

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • krecik-316
    Classic
    • 2010
    • 12

    Stożek

    ejj noo,dobry naciag na fele i można jezdzic :szeroki_usmiech Kombinuj
  • Dachu
    Rider
    • 2008
    • 724
    • Octavia II (1Z3)
    • BGU 1.6 MPI 102 KM

    #2
    Stożek

    Mam pytanie czy jest sens montowania takiego filtra jak tutaj http://www.youtube.com/watch?v=C_1pO...eature=related czy to sie mija z celem?
    Skoda Octavia II 1.9 TDI BJB 105/250 niestety juz nie ma(ale w pamieci pozozstanie

    obecnie Skoda Octavia II 2.0 TDI 187 km i 390 Nm + banan na twarzy

    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...ck+king++dachu

    Komentarz

    • rOBERTO795
      RS
      • 2009
      • 3465
      • Octavia III (5E3)
      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

      #3
      Jeśli to seryjne auto do jazdy na codzień to mija się to z celem. Taki filtr przepuszcza więcej powietrza- jego gestosc jest mniejsza- przedostaje sie wiec do silnika wiecej "syfu". Szybciej wykończysz przepływomierz np.
      Druga strona medalu jest taka że powinien dac przyrost mocy i momentu
      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

      Komentarz

      • pablo_doctor
        Elegance
        S_OCP Member
        • 2007
        • 791

        #4
        "druga strona medalu" - spoko ale pierwsza to pelna kompromitacja :lol:
        pablo_doctor

        Rozdawajmy sobie punkty za rzeczowe informacje

        CB-RADIO MIDLAND 220 modyfikowany - /15W Roger Beep / , odwiercona antena na środku dachu - obecnie LEMM 160

        http://picasaweb.google.com/pablo.doctor.OCP www.zuart.pl

        Komentarz

        • Dachu
          Rider
          • 2008
          • 724
          • Octavia II (1Z3)
          • BGU 1.6 MPI 102 KM

          #5
          robertoauto jest po modzie silnika na 187 ps i 390 Nm,
          Zamieszczone przez pablo_doctor
          to pelna kompromitacja
          mowisz ze to gadzet z typu honda civic 1.4 86 r produkcji?
          Skoda Octavia II 1.9 TDI BJB 105/250 niestety juz nie ma(ale w pamieci pozozstanie

          obecnie Skoda Octavia II 2.0 TDI 187 km i 390 Nm + banan na twarzy

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...ck+king++dachu

          Komentarz

          • rOBERTO795
            RS
            • 2009
            • 3465
            • Octavia III (5E3)
            • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

            #6
            Zamieszczone przez pablo_doctor
            "druga strona medalu" - spoko ale pierwsza to pelna kompromitacja :lol:
            bo?
            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

            Komentarz

            • piramida
              RS
              • 2009
              • 12222
              • Superb III (3V3)

              #7
              Dachu, do tej obecnej modyfikacji nie zakałdaj żadnego stożka, stożek jest głośniejszy, ma ponoć wpływ na przepływkę, jak założysz big turbo to wtedy warto zakładać markowy filtr typu itg czy bmc
              superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

              poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

              Komentarz

              • Dachu
                Rider
                • 2008
                • 724
                • Octavia II (1Z3)
                • BGU 1.6 MPI 102 KM

                #8
                piramida, dzieki za konkretna odpowiedz.

                Do administracji temat mozna usunac.
                Skoda Octavia II 1.9 TDI BJB 105/250 niestety juz nie ma(ale w pamieci pozozstanie

                obecnie Skoda Octavia II 2.0 TDI 187 km i 390 Nm + banan na twarzy

                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...ck+king++dachu

                Komentarz

                • pablo_doctor
                  Elegance
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 791

                  #9
                  Chopy co wy gadacie ??

                  jaki wplyw na przeplywomierz ??

                  Mam zainstalowany od 24 miesiecy K&N, srednio w miesiacu 2000-2500 km 70 %miasto / 30% trasa - zadnych wyzej wymienionych dramatów. Przy skroceniu dolotu i z tym filtrem jest suptelna roznica jesli chodzi moment i krecanie sie na obroty - szalu jakiegos wielkiego niema, jak co niektorzy mowia.



                  Ja w to zainwestowalem glownie z powodu takiego ze prawdopodobnie ten filtr juz bedzie jezdzil do konca zycia obecnego silnika oraz z chceci przekonania sie jak to wlasciwie z tym filtrem jest i czy faktycznie stosujac zestaw do czyszczenia chemicznego tego filtra bedzie jak nowy.

                  Nie sadze rowniez zeby byly jakies wielkie roznice jesli chodzi o rodzaj paliwa - mam na mysli benzyne czy ropa, moze byc jesli chodzi o turbo i jego brak.

                  taki oto filmik znalazlem przypadkiem na naszym forum YT FILM
                  pablo_doctor

                  Rozdawajmy sobie punkty za rzeczowe informacje

                  CB-RADIO MIDLAND 220 modyfikowany - /15W Roger Beep / , odwiercona antena na środku dachu - obecnie LEMM 160

                  http://picasaweb.google.com/pablo.doctor.OCP www.zuart.pl

                  Komentarz

                  • TomekRs
                    RS
                    • 2011
                    • 1670

                    #10
                    Nie ma co kasowac tematu, niech zostanie dla potomnych

                    Komentarz

                    Pracuję...