We środę spot, a Gdańsk sie opi...la z lista :box co to ma być!!!! wrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Octavia I -Dobór zawieszenia sportowego
Zwiń
X
-
Octavia I -Dobór zawieszenia sportowego
Więc tak.
Wiem, że temat był wałkowany wiele razy, ale w każdym wątku nie było wystarczających informacji, albo nie dotyczyły do końca tego, o co mi chodzi
Od razu zaznaczę, że Octavię traktuje bardziej użytkowo, niż hobbystycznie.
Auto 08r. wersja tour, w rodzinie praktycznie od nowości, kupione od ojca.
Po przejechanych kilku tyś. km doszedłem do wniosku, że seryjne amorki i sprężyny mimo, że w dobrym stanie są zbyt miękkie, auto pływa itp.
Kupiłem uzywany zestaw od RS-a, efekt wizualny- bardzo pozytywny, ładnie usiadła, ok 2cm,
zaś jeżeli chodzi o jazdę-lipa, auto jedynie minimalnie twardsze, nadal pływa, przy obciążeniu w postaci 3 chłopów na tylnej kanapie+trochę pierdół w bagażniku wyższe garby trą o połowę auta, zjeżdżanie tyłem z krawężnika to samo.
Oczywiste jest to, że muszę to jak najszybciej zmienić, zbliża się wakacyjny wyjazd za granice i wszystko musi banglać.
Mam kilka pytań:
1.Czy jeżeli założe do sprężyn od RS-a amorki o zacięciu sportowym(np. kayaba ultra sr) zawieszenie pod ciężarem będzie się uginać tak samo jak teraz, tylko tłumienie będzie lepsze, dobrze rozmiem?
2.Testował ktoś z forum zestaw
- kayaba ultra sr+oryginalne sprężyny
-kayaba ultra sr+nowki sztuki sprezyny od RS-a?
-Kayaba ultra sr+eibach, or something else -30mm
3.Co sądzicie o kitach MTS-a do Octyavii, warte to wogóle zachodu?
4.Może macie przejeżdzone jakieś inne zestawy, które możecie polecic?
Osobiście każda opcja mi pasuje, warunkiem jest zwiększona sztywność auta i normalnie, że na delikatniej glebie wygląda dużo lepiej, lecz bardzo ważne aby zestaw wytrzymał zwiększone obciążenie na tylnej kanapie, w bagażniku, a w zimę także trumne na narty na dachu
Mam nadzieję, że mimo tego, że pisałem na szybko, da sie to jakoś czytać i z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam 8)
EDIT:
Wszystko będzie jeździło na feldze 16 cali, z rozsądku albo na 17-kach jak się trafią
Jeśli możliwe proszę o szybkie odpowiedzi, chciałem autem pojechać na VW manie
A jeszcze jedno jeżeli chodzi o kase to przyjme na klatę większe wydatki ale im taniej tym lepiej, tymbardziej, że pompuje kasę w drugie auto
-
-
Jeśli auto ma być na codzień to tylko zawieszenie tuningowe typu- K&W lub FK + Amortyzator Gazowo- olejowy. ewentualnie gwint z w/w firm
Jeśli chcesz sztywno i sprężyście to polecam Eibach + amortyzator gazowo-olejowy.
Jeśli extremalnie sportowo to Eibach + Bilstein B6 lub B8- nie pamiętam.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Koni FSD + ori "sportowe" sprężyny (-20) zapodałem do S2 i sobie chwalę. Poprawiło się bardzo, komfort ucierpiał niezabardzo. Wracam za tydzień, mogę przewieźć. Nie wiem jak z tempem zakładania, na moje musiałem czekać 2 tyg.
Długie dyskusje na alt forum były i do zacięcia sportowego nic lepszego / trwalszego od bilstein nie ma. W razie co służę namiarami, w wwa da się założyć i dostosować dokładnie pod siebie.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ccLotWitam
ja mam u siebie standardowe sprężyny i regulowane amory KYB AGX. Mogę z czystym sumieniem polecić taki zestaw. Ze sprężynami od RS może być tylko lepiej. :
Jak chcesz to za 3 tygodnie żona wraca z nad morza to zapraszam na testy.
Myślałem o AGX-ach na tył a tych złotych(chwilowo zapomniałem nazwę) na przód
AGX na przód kosztują 480zł/szt, a te drugie kayaby złote 275zł/szt także jest różnica, a na tył różnica znikoma
Jakiej firmy polecicie mi zamienniki sprężyn od RS-a?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez RALFJa mialem springi jamexa i nie narzekalem. Zawias zmienilem na gwint springi zostaly na handel
BArdzo przelatane są? Generalnie jutro odbieram od kumpla auto na przodzie zostały spręzyny od RS-a a tył oryginał i powoli będe szukał spreżyn na tył albo tak jeździł jak jest
Komentarz
-
Komentarz