Cześć
Znalazłem gdzieś informację, że wiele rurek w 1,8T jest zbędnych i można się ich pozbyć.
Czy ktoś to robił? Macie może jakiś tutorial?
Tak to wygląda w serii:
Pozdrawiam
Bartek
Radio:C90r+XDP210EQ Kable:Opt,Skyline,50 mm Wzm:XES M1+FP 1.800 Glosniki:SUPREMO,CDM54,SQ6,Aliante
Ten silnik totalnie odchudzono z wszystkiego. Ciekawi mnie motyw rozwiązania tych wszystkich wężyków podciśnienia. Mi są one niepotrzebne w ogóle. Pytanie tylko, czy ma to jakikolwiek wpływ na pracę silnika...?
cytat z innego forum:
1. kable w podluznice
2. aku, komputer do kabiny trzeba przeniesc, tak samo wszystkie bezpieczniki
3. wiazke dzielimy na kabinowa i silnikowa. silnikowa trzeba wciagnac do srodka
4. ja wywalilem nagrzewnice
5. spryskiwacz tez wywalilem
6. wszystkie niepotrzebne otwory po wiazce zaspawac i wiazk puscic 1 otworem tylko i podluznica (nie wiem jak tam w vw podluznica jest zbudowana)
7. mozna byc hardkorem i wywalicz zbiorniczek wyrownawczy
no i oczywiscie wszystko wyczyszczone pomalowane/pochromowane to juz wg uznania.
jak najmniej kabli ja nawet pozbylem sie kabla ktory odpowiada za wlaczenie swiatla wstecznego i klaksonu pod maska
Komentarz