regenerowana turbina -> trauma

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • leszekmw
    RS
    • 2005
    • 5356

    #26
    Zamieszczone przez rob555
    Bo dobra regeneracja typowej turbiny do np 1.9 tdi na zmiennej geometrii to ponizej 1100zl bedzie malo oplacalna.
    no ale za takie pieniądze można regenerowć np. w Turbotechu :?: czy oni też pierniczą robotę :?:
    O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
    GVI 1.4TSI
    LANCIA YPSILON 1.2 MPI
    tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

    Komentarz

    • McGan
      RS
      • 2010
      • 3574
      • Superb III (3V3)

      #27
      leszekmw, moze lepiej jakas uzywke...? Ja mam uzywke i w koncu bez problemow jest (odpukac).
      Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
      Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm,​ Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratoRS
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #28
        McGan, A kupilbys mi uzywke do BKD za 1600pln z gwarancja ze nie pierdyknie przy pierwszym rozpedzeniu do 200, jak tam kazda wyje, huczy itd po max 50kkm :twisted: Do tego skad uzywke z niskim przebiegiem jak BKD przestali robic dawno
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • leszekmw
          RS
          • 2005
          • 5356

          #29
          Zamieszczone przez McGan
          eszekmw, moze lepiej jakas uzywke...? Ja mam uzywke i w koncu bez problemow jest (odpukac).
          Ale ja pytam czysto teoretycznie. mam założoną nową turbinę która kiedyś kupiłem w dobrej kasie , a starą mam w garażu . też jest ok tylko wyła małe co nieco.. :diabelski_usmiech
          O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
          GVI 1.4TSI
          LANCIA YPSILON 1.2 MPI
          tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

          Komentarz

          • McGan
            RS
            • 2010
            • 3574
            • Superb III (3V3)

            #30
            No to tylko nowke zakupic zostaje tak naprawde. Z reszta, jak Robert pisze - gwarancja na turbosprezarke jest tylko teoretyczna, wiec spokojnie regenerowane buble moga sprzedawac bez strachu. No ale to nie moje auto, nie moja kaska. Ja tylko wiem, ze za oszczedzanie placi sie dwa razy wiecej. A fabrycznie nowe turbo ma szanse pociagnac dluzej.

            Swoja droga jak w BKD sa takie jaja z turbo, to mozna zawsze inny model turbinki wstawic i pozegnac sie z klopotem
            Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
            Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm,​ Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6

            Komentarz

            • natash
              RS
              • 2011
              • 2599

              #31
              Moja nowa ma ok 10 miesięcy, zrobiłem na niej ok. 16k km, kosztowała mnie dokładnie 1900 złotych, 2300 nówka minus 400 bujnąłem na allegro używkę, która gwizdała, pewnie już ktoś ja zregenerował... jakby moją dał do regeneracji to wydałbym ok 1000, czyli oszczędność jest x2, pytanie czy regenerowana pojeździłaby mi 5 lat, tak jak mam zamiar pojeździć z tą nówką... Fakt jest taki, że jak auto ma iść na sprzedaż, to każdy kto się tu zaklina nad nówkami, dałby regenerować po kosztach i do żyda :diabelski_usmiech

              Komentarz

              Pracuję...