Zamieszczone przez rob555
regenerowana turbina -> trauma
Zwiń
X
-
leszekmw, moze lepiej jakas uzywke...? Ja mam uzywke i w koncu bez problemow jest (odpukac).Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm, Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez McGaneszekmw, moze lepiej jakas uzywke...? Ja mam uzywke i w koncu bez problemow jest (odpukac).O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
No to tylko nowke zakupic zostaje tak naprawde. Z reszta, jak Robert pisze - gwarancja na turbosprezarke jest tylko teoretyczna, wiec spokojnie regenerowane buble moga sprzedawac bez strachu. No ale to nie moje auto, nie moja kaska. Ja tylko wiem, ze za oszczedzanie placi sie dwa razy wiecej. A fabrycznie nowe turbo ma szanse pociagnac dluzej.
Swoja droga jak w BKD sa takie jaja z turbo, to mozna zawsze inny model turbinki wstawic i pozegnac sie z klopotemJest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm, Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6
Komentarz
-
-
Moja nowa ma ok 10 miesięcy, zrobiłem na niej ok. 16k km, kosztowała mnie dokładnie 1900 złotych, 2300 nówka minus 400 bujnąłem na allegro używkę, która gwizdała, pewnie już ktoś ja zregenerował... jakby moją dał do regeneracji to wydałbym ok 1000, czyli oszczędność jest x2, pytanie czy regenerowana pojeździłaby mi 5 lat, tak jak mam zamiar pojeździć z tą nówką... Fakt jest taki, że jak auto ma iść na sprzedaż, to każdy kto się tu zaklina nad nówkami, dałby regenerować po kosztach i do żyda :diabelski_usmiech
Komentarz
-
Komentarz