[O1] Jakie TURBO do AHF seria czy wydajniejsze

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • aron55
    Classic
    • 2013
    • 28

    [O1] Jakie TURBO do AHF seria czy wydajniejsze

    Znacznie lepiej kupić 1,8T 150KM i go spokojnie podrasować niż pchać się w VR
  • Emef
    Ambiente
    • 2011
    • 123

    #2
    [O1] Jakie TURBO do AHF seria czy wydajniejsze

    Witam
    Klamka zapadła zmieniam turbawkę (silnik AHF seria) mam pytanie czy jest sens zakładać turbine wieksza czy pozostac przy serii, bede chcial w przyszlosci zawirusować tak do 130 -135 kucy.
    W związku z tym jest pytanie czy turbawka seryjna podoła zadaniu bez zbędnego przeciążanie jej, chodzi o to by jak najdłużej pracowałą :P

    Nadmienię iż nie zamierzam zmieniać układu dolotowego oraz IC :roll:

    Jeżeli jest sens zmieniać na większe proszę o podanie nr typu itp itd i czy po wymianie na większą konieczna jest korekta softu. :twisted: :twisted:
    moja skodzinka : http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

    Komentarz

    • Mihau
      RS
      • 2009
      • 7461
      • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

      #3
      Zamieszczone przez Emef
      bede chcial w przyszlosci zawirusować tak do 130 -135 kucy.
      Jak tak to seria.
      O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

      Komentarz

      • Emef
        Ambiente
        • 2011
        • 123

        #4
        Lepiej po regeneracji czy używane w ładnym stanie ?
        moja skodzinka : http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

        Komentarz

        • duchpl
          Drive
          • 2012
          • 64

          #5
          Emef, odwieczne pytanie. Regeneracja od niepewnej firmy - ryzyko. Uzywka niesprawdzona - jeszcze gozej. Popytaj o dobry w okolicy zaklad zajmujacy sie tuningiem, zanies swoje turbo i dogadaj sie co i jak.

          Komentarz

          • ctv
            Ambiente
            • 2005
            • 127

            #6
            Czemu zmieniasz turbawke ?

            http://fabryka-mocy.com.pl

            Komentarz

            • Emef
              Ambiente
              • 2011
              • 123

              #7
              Czemu zmieniam ? bo za przeproszeniem wysrała się olejem i olej poszedł na tłoki nie będe ryzykował i wkładał jej spowrotem.

              ASZ ? dużo przerabiania ?
              ARL ? dużo przerabiania ?
              moja skodzinka : http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

              Komentarz

              • kabanos
                RS
                • 2011
                • 4544
                • Octavia I combi (1U5)
                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                #8
                Emef, przy seryjnym turbo jeśli zmienisz wtryski na 216 to możesz wyciągnąć około 155 KM. Jeśli będziesz miał kiedyś ochotę na więcej mocy to załóż turbo od ASZ, a przy seryjnych gratach możesz do uzyskać podobną moc co przy wtryskach 216. Idąc wyżej z mocą to już trzeba FMIC, wtryski 216, turbo, sprzęgło i wtedy wynik około 180 kucy jest realny.

                >>>moja srebrna kombi strzała<<<

                Komentarz

                • Tony065
                  RS
                  • 2009
                  • 2497
                  • Octavia I (1U2)
                  • ARX 1.8 20VT 150 KM

                  #9
                  Emef, 130-135KM osiągniesz samym programem na seryjnym turbo, znaczy na GT1749V. większą moc uzyskasz wstawiając wtryski 216 i zmieniając zamach na 1-masę + sprzęgło od G60. mnie wyszło po takim zabiegu 147KM/325Nm. tyle Ci wystarczy :?: przerabianie na inne turbo to koszty, końcówki i kształt rur są inne i przydałby się większy IC, bo u mnie jest tylko tyle, bo jak jest więcej to zaczyna poddymiać.
                  Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                  @ by Tune-up Gdańsk
                  TDI VP++ i jeszcze rośnie
                  Antek

                  Komentarz

                  • Emef
                    Ambiente
                    • 2011
                    • 123

                    #10
                    147KM/325Nm. tyle Ci wystarczy :?:
                    Z pewnościa nie chcę wymieniać połowy silnika i o to tutaj chodzi.

                    A jakie od jakiego oznaczenia pasuje turbo bez żadnych przeróbek do AHF-a ?
                    moja skodzinka : http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                    Komentarz

                    • Tony065
                      RS
                      • 2009
                      • 2497
                      • Octavia I (1U2)
                      • ARX 1.8 20VT 150 KM

                      #11
                      wtryski 216 są po prostu "większe", najlepiej jak to są hybrydy z ASV. mnie na tym wyszło 127KM. jeżeli masz już jakieś problemy z 2-masowym kołem zamachowym, to polecam zmianę na 1-masowe. jest pancerne i nie do zajechania "cywilną" jazdą. do tego zestaw sprzęgła SACHS z G60, które pozwala przenosić moment do ok. 370Nm. jak nie masz zamiaru pakować więcej kasy w auto, to zrób regenerację turbo w dobrym warsztacie i możesz dalej spokojnie śmigać. do silnika AHF suszarka ma oznaczenie GT1749V. w ASZ były VA, w ARL były VB, ale tam są inne kolanka rur itd. no i potrzebny byłby większy IC, a tego nie chcesz robić. zmiana softu jest konieczna zawsze. w TDI najlepiej zaraz po wyjechaniu z fabryki, bo tam dają program ekologiczny. tuner może Ci go zmienić na ekonomiczny lub bardziej wydajny, tzn. przy tych samych obrotach co wcześniej będzie więcej KM/Nm.
                      Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                      @ by Tune-up Gdańsk
                      TDI VP++ i jeszcze rośnie
                      Antek

                      Komentarz

                      Pracuję...