Ile stopni w dolocie?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Brzoskwiniowy
    Classic
    • 2007
    • 25

    Ile stopni w dolocie?

    nico21, tak
  • DGW
    RS
    S_OCP Member
    • 2006
    • 2330

    #2
    Ile stopni w dolocie?

    Było już ciśnienie doładowania i kilka innych wątków a tu proszę Was o podanie jaką macie MAX temperature zmierzoną w dolocie. Kolegów z przerobionym dolotem proszę o podanie jaki IC-ek teraz pracuje w ich szkodnikach. Może żeby to było czytelne to piszcie według schematu:
    silnik: ALH 134KM/303Nm
    IC: seria
    temp.: 103'

    ps.jeśli temat był to proszę ten usunąć
    NFPNorth-West
    2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
    WARSZTAT www.dsize.pl
    ->
    CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
    spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

    Komentarz

    • MiKruS
      RS
      S_OCP Member
      • 2004
      • 7976

      #3
      temp.: 103'
      W jakich warunkach?

      U mnie na starym IC w 40 stopniowym upale najbardziej zagrzalem dolot do 80 stopni, ale jakbym sie uparl to pewnie byloby jeszcze wiecej.
      TDI 205PS

      Komentarz

      • DGW
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 2330

        #4
        Zamieszczone przez MiKruS
        W jakich warunkach?
        No właśnie :!: zapomniałem dodać w jakich warunkach ops: dzięki MiKruS,
        to jeszcze raz:
        silnik: ALH 134KM/303Nm
        IC: seria
        pogoda: 27,3'C na dworze, sucho 42,1% wilgotności
        temp.w dolocie: 103'C
        NFPNorth-West
        2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
        WARSZTAT www.dsize.pl
        ->
        CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
        spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

        Komentarz

        • Dzida
          RS
          • 2006
          • 2253

          #5
          Sorki za OT, ale czy na wydruku od Mastersa jest gdzies podana temp. w dolocie?

          Jakos nie moge znalezc..... ops:

          Podczas hamowania usłyszałem ze jest troche za wysoka, ale na zewnatrz było prawie 34 st C.

          Komentarz

          • MiKruS
            RS
            S_OCP Member
            • 2004
            • 7976

            #6
            Zamieszczone przez Dzida
            Sorki za OT, ale czy na wydruku od Mastersa jest gdzies podana temp. w dolocie?

            Jakos nie moge znalezc..... ops:

            Podczas hamowania usłyszałem ze jest troche za wysoka, ale na zewnatrz było prawie 34 st C.
            Standardowo tego nie ma na wykresie. Jest to jedna z opcji hamowni, gdzie po podpieciu do zlacza diagnostycznego odczytywany jest ten parametr. Mozna go tez opcjonalnie umiescic na wykresie.

            silnik: ALH 134KM/303Nm
            IC: seria
            pogoda: 27,3'C na dworze, sucho 42,1% wilgotności
            temp.w dolocie: 103'C
            To niezle Ci sie zagotowal! :shock:
            Rozumiem, ze to nie bylo na hamowni tylko na trasie, tak?????
            TDI 205PS

            Komentarz

            • Dzida
              RS
              • 2006
              • 2253

              #7
              Zamieszczone przez MiKruS
              Standardowo tego nie ma na wykresie. Jest to jedna z opcji hamowni, gdzie po podpieciu do zlacza diagnostycznego odczytywany jest ten parametr. Mozna go tez opcjonalnie umiescic na wykresie.
              Dzięki za info MiKruS

              Komentarz

              • Garret
                L&K
                S_OCP Member
                • 2006
                • 1196
                • Octavia II combi (1Z5)
                • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                #8
                Uff.. ciepło masz Grześ, ciepło
                u mnie:
                silnik: AXR 144KM/306,9Nm
                IC: seria
                pogoda: 36C na dworze - upały lipcowe (różnica miedzy mocą na silniku a teoret. była ok 4KM)
                temp.w dolocie: ok. 90'C
                i jak Ali powiedział, by myśleć dalej o mocy trzeba myśleć o wymianie IC na wydajniejszy

                pzdr
                Garret

                -----------
                Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)

                Komentarz

                • DGW
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 2330

                  #9
                  Zamieszczone przez MiKruS
                  To niezle Ci sie zagotowal! :shock:
                  Rozumiem, ze to nie bylo na hamowni tylko na trasie, tak?????
                  Te 103' było na hamowni, na trasie nie badane
                  NFPNorth-West
                  2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                  WARSZTAT www.dsize.pl
                  ->
                  CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                  spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                  Komentarz

                  • MiKruS
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2004
                    • 7976

                    #10
                    Te 103' było na hamowni, na trasie nie badane
                    Eee - to spoko - na trasie bedzie sporo mniej.
                    TDI 205PS

                    Komentarz

                    • Tymon
                      RS
                      • 2004
                      • 2970

                      #11
                      silnik: AHF jakieś 200Km/NM??
                      IC: BIG IC Iveco przerobiony by Aligator
                      pogoda: jakieś 25 stp na zewnątrz
                      temp.w dolocie: 35-40stpC jeśli dobrze pamiętam

                      Dokładnie podam jak zestroimy bestie :twisted:
                      Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
                      Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
                      BMW serii 3... Radość z jazdy.

                      Komentarz

                      • Dzida
                        RS
                        • 2006
                        • 2253

                        #12
                        ZTCP podczas pomiaru u Mastersa:

                        silnik: AXR 121KM/285Nm (seria)
                        IC: seria
                        pogoda: 34'C na dworze(lipiec br), sucho ok. 40-42% wilgotności
                        temp.w dolocie: 84-86'C.

                        Komentarz

                        • karolz
                          Elegance
                          S_OCP Member
                          • 2004
                          • 823

                          #13
                          silnik ASV 146/300
                          IC seria 100
                          IC Aligatro max 60 (60 to juz byl szczyt przy ostrym palowaniu) - przy normalnej jezdzie 40 - 50 st
                          temp otoczenia ok 30 st
                          NajtFukinPatrol North-West

                          Komentarz

                          • Masmo
                            L&K
                            • 2005
                            • 1145

                            #14
                            Na serii przy 24st C przy bucie stabilizowała mi się temp na poziomie 69 st C
                            Po wirusie (1,35 bara) przy jakiś 26 st C przy bucie przebijałem 80 st C.
                            Pomiar na hamowi jest niemiarodajny bo IC ma znikome chłodznie.
                            Po założeniu SMIC-a by Ali nie sprawdzałęm bo na zewnątrz dość zimno...
                            Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

                            Komentarz


                            • #15
                              u mnie na CSMIC'u przy zewnetrznej 8C mialem 18C przy otrym palowaniu na Autobanie do gliwic, przy spokojniejszej jezdzie miastem jakies 4 stopnie wiecej niz otoczenie.

                              Komentarz

                              Pracuję...