nico21, tak
Ile stopni w dolocie?
Zwiń
X
-
Ile stopni w dolocie?
Było już ciśnienie doładowania i kilka innych wątków a tu proszę Was o podanie jaką macie MAX temperature zmierzoną w dolocie. Kolegów z przerobionym dolotem proszę o podanie jaki IC-ek teraz pracuje w ich szkodnikach. Może żeby to było czytelne to piszcie według schematu:
silnik: ALH 134KM/303Nm
IC: seria
temp.: 103'
ps.jeśli temat był to proszę ten usunąćNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
-
-
Zamieszczone przez MiKruSW jakich warunkach?ops: dzięki MiKruS,
to jeszcze raz:
silnik: ALH 134KM/303Nm
IC: seria
pogoda: 27,3'C na dworze, sucho 42,1% wilgotności
temp.w dolocie: 103'CNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez DzidaSorki za OT, ale czy na wydruku od Mastersa jest gdzies podana temp. w dolocie?
Jakos nie moge znalezc.....ops:
Podczas hamowania usłyszałem ze jest troche za wysoka, ale na zewnatrz było prawie 34 st C.
silnik: ALH 134KM/303Nm
IC: seria
pogoda: 27,3'C na dworze, sucho 42,1% wilgotności
temp.w dolocie: 103'C
Rozumiem, ze to nie bylo na hamowni tylko na trasie, tak?????TDI 205PS
Komentarz
-
-
Uff.. ciepło masz Grześ, ciepło
u mnie:
silnik: AXR 144KM/306,9Nm
IC: seria
pogoda: 36C na dworze - upały lipcowe (różnica miedzy mocą na silniku a teoret. była ok 4KM)
temp.w dolocie: ok. 90'C
i jak Ali powiedział, by myśleć dalej o mocy trzeba myśleć o wymianie IC na wydajniejszy
pzdrGarret
-----------
Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MiKruSTo niezle Ci sie zagotowal! :shock:
Rozumiem, ze to nie bylo na hamowni tylko na trasie, tak?????NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
silnik: AHF jakieś 200Km/NM??
IC: BIG IC Iveco przerobiony by Aligator
pogoda: jakieś 25 stp na zewnątrz
temp.w dolocie: 35-40stpC jeśli dobrze pamiętam
Dokładnie podam jak zestroimy bestie :twisted:Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
BMW serii 3... Radość z jazdy.
Komentarz
-
-
Na serii przy 24st C przy bucie stabilizowała mi się temp na poziomie 69 st C
Po wirusie (1,35 bara) przy jakiś 26 st C przy bucie przebijałem 80 st C.
Pomiar na hamowi jest niemiarodajny bo IC ma znikome chłodznie.
Po założeniu SMIC-a by Ali nie sprawdzałęm bo na zewnątrz dość zimno...Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
lec
u mnie na CSMIC'u przy zewnetrznej 8C mialem 18C przy otrym palowaniu na Autobanie do gliwic, przy spokojniejszej jezdzie miastem jakies 4 stopnie wiecej niz otoczenie.
Komentarz
Komentarz