nico21, tak
Ile stopni w dolocie?
Zwiń
X
-
Ile stopni w dolocie?
Było już ciśnienie doładowania i kilka innych wątków a tu proszę Was o podanie jaką macie MAX temperature zmierzoną w dolocie. Kolegów z przerobionym dolotem proszę o podanie jaki IC-ek teraz pracuje w ich szkodnikach. Może żeby to było czytelne to piszcie według schematu:
silnik: ALH 134KM/303Nm
IC: seria
temp.: 103'
ps.jeśli temat był to proszę ten usunąćNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
-
-
No właśnie :!: zapomniałem dodać w jakich warunkachZamieszczone przez MiKruSW jakich warunkach?
ops: dzięki MiKruS,
to jeszcze raz:
silnik: ALH 134KM/303Nm
IC: seria
pogoda: 27,3'C na dworze, sucho 42,1% wilgotności
temp.w dolocie: 103'CNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Standardowo tego nie ma na wykresie. Jest to jedna z opcji hamowni, gdzie po podpieciu do zlacza diagnostycznego odczytywany jest ten parametr. Mozna go tez opcjonalnie umiescic na wykresie.Zamieszczone przez DzidaSorki za OT, ale czy na wydruku od Mastersa jest gdzies podana temp. w dolocie?
Jakos nie moge znalezc.....
ops:
Podczas hamowania usłyszałem ze jest troche za wysoka, ale na zewnatrz było prawie 34 st C.
To niezle Ci sie zagotowal! :shock:silnik: ALH 134KM/303Nm
IC: seria
pogoda: 27,3'C na dworze, sucho 42,1% wilgotności
temp.w dolocie: 103'C
Rozumiem, ze to nie bylo na hamowni tylko na trasie, tak?????
TDI 205PS
Komentarz
-
-
Uff.. ciepło masz Grześ, ciepło
u mnie:
silnik: AXR 144KM/306,9Nm
IC: seria
pogoda: 36C na dworze - upały lipcowe (różnica miedzy mocą na silniku a teoret. była ok 4KM)
temp.w dolocie: ok. 90'C
i jak Ali powiedział, by myśleć dalej o mocy trzeba myśleć o wymianie IC na wydajniejszy
pzdrGarret
-----------
Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)
Komentarz
-
-
Te 103' było na hamowni, na trasie nie badaneZamieszczone przez MiKruSTo niezle Ci sie zagotowal! :shock:
Rozumiem, ze to nie bylo na hamowni tylko na trasie, tak?????
NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
silnik: AHF jakieś 200Km/NM??
IC: BIG IC Iveco przerobiony by Aligator
pogoda: jakieś 25 stp na zewnątrz
temp.w dolocie: 35-40stpC jeśli dobrze pamiętam
Dokładnie podam jak zestroimy bestie :twisted:Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
BMW serii 3... Radość z jazdy.
Komentarz
-
-
Na serii przy 24st C przy bucie stabilizowała mi się temp na poziomie 69 st C
Po wirusie (1,35 bara) przy jakiś 26 st C przy bucie przebijałem 80 st C.
Pomiar na hamowi jest niemiarodajny bo IC ma znikome chłodznie.
Po założeniu SMIC-a by Ali nie sprawdzałęm bo na zewnątrz dość zimno...Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
lec
u mnie na CSMIC'u przy zewnetrznej 8C mialem 18C przy otrym palowaniu na Autobanie do gliwic, przy spokojniejszej jezdzie miastem jakies 4 stopnie wiecej niz otoczenie.
Komentarz
Komentarz