Filtr powietrza

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • bartek_pulawy
    Ambiente
    • 2010
    • 122

    Filtr powietrza

    Zamieszczone przez neoXs
    Zamieszczone przez r2r
    to nie są silniki dla takich jak ja - Kowalskich, którzy szukają czegoś co przeleci 200-300kkm bez większych awarii (nie wspominam już o półmilionowych przebiegach).
    Obawiam się, że takich nowych samochodów nawet z silnikami 1.6 mpi już nie uświadczysz. Niestety tak działa dzisiaj rynek :/
    No niezupelnie... niestety to VAG tak pcha na sile te wysilone silniki z turbodoladowaniem, natomiast np. w Kia/Hyundai ciagle sa zwykle benzynowki... Mam gdzies test albo Golfa albo O2 vs Kia Ceed. W tym aucie z VAGa jest 1.2 tsi a u Koreancow zwykly 1.4 mpi... i sie okazuje ze spalanie praktycznie bez roznicy... a nawet przyspieszenia to roznica zaledwie sekundy z kawalkiem czyli dla normalnego czlowieka - nieodczuwalna. Za to ewentualne problemy w mpi teoretycznie sporo mniejsze niz w tsi...

    Ale widac VAG postanowil zaaplikowac wszystkim tsi ... i co? I widac zdecydowal dobrze bo wszyscy kupuja... :-) Na Zachodzie sobie pojezdza te 3-6 lat i nastepny, a ten uzywany na Wschod - czyli do nas... gdzie Pan Kazik bedzie potem sie w warsztacie biedzil co tam powymieniac zeby sie nie sypalo... No chyba ze w koncu zrobia to tak skomplikowane elektronicznie, ze i Pan Kazik sobie poradzi i wtedy to albo ASO i naprawa za 10.000 zl albo na ... zlom :-)

    Taki jest cel tego wszystkiego - samochod - produkt na 5 lat jednorazowego uzytku :-) Zobaczycie :-)

    ps. zawsze mozna jeszcze panstwowo dolozyc pseudo-eko-podatek na "stare" wiecej niz 5 letnie samochody... i szafa gra... Niestety :-(
  • strazakp
    Elegance
    • 2008
    • 819
    • Octavia II (1Z3)
    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

    #2
    Filtr powietrza

    Czy takie filtry są coś warte: ???



    Czy przy wymianie na tego rodzaju filtr ze zwykłego, jest zauważalna zmiana w jeździe samochodem?
    strazakp

    Była O1 1.9 tdi 110KM ASV 2001r. - służyła mi dzielnie 6 lat.
    Jest O2 1.4 tsi, 156KM/260Nm (podobno), CAXA, 2009r.

    Komentarz

    • halpor
      Ambiente
      • 2011
      • 103

      #3
      Zamieszczone przez strazakp
      Czy przy wymianie na tego rodzaju filtr ze zwykłego, jest zauważalna zmiana w jeździe samochodem?
      Nie, ich zaletą jest to, że można je myć i zawsze mieć czysty filtr
      www.brakeparts.pl
      Facebook

      Komentarz

      • Walus
        Ambiente
        • 2009
        • 172

        #4
        kupiłem ten filt.

        I wróciłem do zwykłego filtronu.

        popierwsze przepusza pył i inny syf. Na dolocie miałem piasek.
        Pomimo że dbałem i oliwiłem.

        Komentarz

        • halpor
          Ambiente
          • 2011
          • 103

          #5
          Zamieszczone przez Walus
          popierwsze przepusza pył i inny syf
          Który? Pipercross czy ten chinol bawełniany?
          www.brakeparts.pl
          Facebook

          Komentarz

          • Walus
            Ambiente
            • 2009
            • 172

            #6
            Pipercross - jak chcesz mogę sprzedać za 50zł. stan nienaganny.

            Komentarz

            • halpor
              Ambiente
              • 2011
              • 103

              #7
              Zamieszczone przez Walus
              Pipercross - jak chcesz mogę sprzedać za 50zł. stan nienaganny.
              Dzięki ale mam Ja jestem zadowolony, żadnego syfu nie puszcza...
              www.brakeparts.pl
              Facebook

              Komentarz


              • #8
                dla mnie te filtry nie zabardzo sie sprawdzaja, moze w sportowym aucie jakis filtr sportowy by zdal egzamin, ale tu nie widze potrzeby. Mialem K&N, nie chcialem sie bawic w mycie i pryskanie go olejem (pozatym naczytalem sie negatywnych opinii o tym) kupilem zwykly Filtron, potem Mann ostatnio jakis inny jeszcze i roznicy zadnej nie widze.

                Komentarz

                • piramida
                  RS
                  • 2009
                  • 12222
                  • Superb III (3V3)

                  #9
                  strazakp, nie zmieniaj seryjnego filtra, seryjny wystarcza na wiele więcej koni niż masz obecnie :wink:

                  u mnie wymiana filtra na airbox wraz z dolotem dała około 8koni ale to było na dużym turbo i mocy w granicach 230koni
                  superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                  poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                  Komentarz

                  • CC_Bartek
                    Classic
                    • 2012
                    • 8

                    #10
                    Witam.

                    Jak zmieniać filtr to tylko na KN

                    Komentarz

                    • Tony065
                      RS
                      • 2009
                      • 2487
                      • Octavia I (1U2)
                      • ARX 1.8 20VT 150 KM

                      #11
                      CC_Bartek, a może coś więcej na temat.
                      Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                      @ by Tune-up Gdańsk
                      TDI VP++ i jeszcze rośnie
                      Antek

                      Komentarz

                      • piramida
                        RS
                        • 2009
                        • 12222
                        • Superb III (3V3)

                        #12
                        Zamieszczone przez CC_Bartek
                        Witam.

                        Jak zmieniać filtr to tylko na KN
                        ciekawe :lol:
                        superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                        poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                        Komentarz

                        • soszek81
                          L&K
                          • 2010
                          • 1245

                          #13
                          Zamieszczone przez CC_Bartek
                          Jak zmieniać filtr to tylko na KN
                          Ja tam zmieniam na Knechta lub Man/Mahle.

                          Robię tak przy każdej wymianie oleju i każdemu polecam taką praktykę.
                          Była O1 kombi ALH++ 150/340
                          Obecnie Pyzio 206 1.4HDi+ ~90/200

                          Komentarz

                          Pracuję...