[O1] Pomysl na lampy O1 przed liftem..

Zwiń
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • zr7
    Classic
    • 2014
    • 10

Cześć
    Mam pytanie do fachowców. Czy moduł sterownika drzwi kierowcy 1U4859801D da się zastąpić innym np. z literką B na końcu. Gdzieś widziałem wpisy o podłączaniu plusa i przekodowywaniu, ale sam nie znam się na tym i nie chcę kupować w ciemno. Gdybym dostał jakieś wskazówki to znam kogoś kto mógłby mi to zrobić.
    Nie mogę znaleźć używanego w sensownej cenie a za nowy chcą 1070 pln
  • Baka
    Drive
    • 2012
    • 49

Witam
    Chcialbym zmodfikowac jakos lampy przednie w mojej o1 przed liftem..wiem ze najlepiej byloby kupic od L&K ale niestety ich cena zwala z nog...Chcialem spytac co wy wymysleliscie w swoich O1?Czy udalo wam sie jakos poprawic jasnosc ich swiecenia bo wg mnie..troche kiepskie swiatlo daja? moze polecicie jakies zarowki ktore daja ladne biale swiatlo zamiast zoltego? czekam na wasze sugestie..pozdrawiam

Komentarz

• str33t
      Rider
      • 2010
      • 625

Baka, temat od żarówek masz tutaj:

Na pewno znajdziesz, coś dla siebie :wink:

W prawdzie mam OI FL, ale może zwyczajnie masz brudne szkła/obłyśniki? Wyjmij lampę, otwórz ją (z tego co wiem, to w twojej wersji nie były klejone, także łatwo można otworzyć), przeczyść delikatnie miękką szmatka obłyśniki i umyj klosze - powinno być lepiej. Od zwykłych lamp to chyba lepiej świecą tylko ksenony :wink:

Komentarz

• trooper
        Rider
        • 2011
        • 525
        • Octavia III combi (5E5)
        • CJSB 1.8 TSI 180 KM

Ja założyłem w tamtym roku Tungsramy +90% i jestem nawet zadowolony. Były dużo lepsze od zwykłych "nie plusów". Temat o żarówkach:

Moja Balbina

Komentarz

• Baka
          Drive
          • 2012
          • 49

str33t, Chcialem wlasnie przeczyscic klosze ale naczytalem sie ze jak zostana jakies smugi lub zacieki to potem tragicznie rozpraszaja swiatlo..i zastanawiam sie czy zrobic to samemu czy oddac do jakis szpecow