Swap na 288/25 w AGR

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • DarW
    Classic
    • 2013
    • 21

    Swap na 288/25 w AGR

    Zamieszczone przez krzygaj
    andrzej1962, hmmm wiesz co ja tak miałem w O1, ale przy małych prędkjościach - np dojeżdzając do skrzyżowania.

    Co może być przyczyną takiego zwichrowania, oraz co można z tym zrobić?
    Tarcze możesz mieć zwichrowane po wjeździe w wodę, kiedy są mocno rozgrzane. Raczej nic się z tym nie zrobi. Nie muszę wspominać, że jazda na takich tarczach nie jest zbyt bezpieczna.
  • foxtrzysta
    Classic
    • 2011
    • 28

    #2
    Swap na 288/25 w AGR

    Witam
    Czy przy zmianie zwrotnic, zacisków itp. pod 288/25 przy ori AGR jest potrzeba wymiany pompy hamulcowej na mocniejszą???

    Komentarz

    • chimek11
      Rider
      • 2007
      • 482

      #3
      ja mam co prawda ASV ale nic nie trzeba było zmieniąć przy pompie, tylko przekodować abs bo mi za wcześnie łapał.

      Komentarz

      • foxtrzysta
        Classic
        • 2011
        • 28

        #4
        chimek11 to z poziomu komputera sie koduje?

        Komentarz

        • kabanos
          RS
          • 2011
          • 4544
          • Octavia I combi (1U5)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

          #5
          foxtrzysta, ja przy zmianie na 288 nie robiłem nic i działa bez zarzutu.

          >>>moja srebrna kombi strzała<<<

          Komentarz

          • foxtrzysta
            Classic
            • 2011
            • 28

            #6
            no i to mnie się podoba ;PP

            Komentarz

            • chimek11
              Rider
              • 2007
              • 482

              #7
              tak, ja robiłem to z poziomu kompa, vag comem.

              Komentarz

              • ulysse
                Rider
                • 2010
                • 496

                #8
                Panowie a powiedzcie czy zmiana z 280 na 288 wymaga wymiany zwrotnic ? Bo czytam czytam i jedni piszą, że wymaga inni, że nie. :roll:

                Komplet kupiłem wraz z zwrotnicami ale w moich mam świeże łożyska i wolałbym z nimi zostać

                Komentarz

                • Maicroft
                  Moderator
                  S_OCP MemberModeratoRS
                  • 2004
                  • 25757
                  • Audi

                  #9
                  Tak wymaga wymiany zwrotnic, bo sa zupelnie inne mocowania zacisku/jarzma do zwrotnicy przy 256-280 a 288-312
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz

                  • ulysse
                    Rider
                    • 2010
                    • 496

                    #10
                    Cóż trzeba będzie wymienić, ale z tego co się orientuję to łożyska są takie same ?
                    Tj. 1J0498625 ??

                    Komentarz

                    • ROBAL_26
                      RS
                      • 2010
                      • 2328
                      • Octavia I combi (1U5)
                      • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

                      #11
                      ulysse, TAK są identyczne
                      Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                      ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                      https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                      Komentarz

                      • ulysse
                        Rider
                        • 2010
                        • 496

                        #12
                        Dzisiaj zawitał do mnie kurier, zamawiając zaciski na allegro wiedziałem tylko, że są to 288 z Octavii I po rozpakowaniu przesyłki okazało się, że dostałem ATE54 288mm :twisted:

                        Teraz rozkręcanie, czyszczenie malowanie....






                        Komentarz

                        • ROBAL_26
                          RS
                          • 2010
                          • 2328
                          • Octavia I combi (1U5)
                          • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

                          #13
                          ulysse, zacisk 288 i 312 jest identyczny jak i piasta a różnica między tymi heblami jest tylko w jarzmach i tarczach .ok
                          Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                          ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                          https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                          Komentarz

                          • ulysse
                            Rider
                            • 2010
                            • 496

                            #14
                            I o to chodziło bo 312 to juz 16" a mam zimówki na stalówkach 15" i nie chcę się z nimi rozstawać.

                            Czy tarczę hamulcową jest sens piaskować ? czy dotrze się sama ?

                            Komentarz

                            • ROBAL_26
                              RS
                              • 2010
                              • 2328
                              • Octavia I combi (1U5)
                              • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

                              #15
                              ulysse, ja swoje przejechałem szczotką na flexie aby tylko zebrać tą warstwę powierzchniową i jest ok
                              Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                              ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                              https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                              Komentarz

                              • Tony065
                                RS
                                • 2009
                                • 2497
                                • Octavia I (1U2)
                                • ARX 1.8 20VT 150 KM

                                #16
                                Ja bym sprawdził ile tej tarczy jeszcze zostało, bo rant już widać konkretny.
                                Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                                @ by Tune-up Gdańsk
                                TDI VP++ i jeszcze rośnie
                                Antek

                                Komentarz

                                • samtech84
                                  Elegance
                                  • 2008
                                  • 988
                                  • Octavia I (1U2)
                                  • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

                                  #17
                                  Ode mnie małe porównanie:

                                  Na górze klocek od 280 mm na dole 288 mm:



                                  Po prawej tarcza 280 mm po lewej 288 mm


                                  Komentarz

                                  • ulysse
                                    Rider
                                    • 2010
                                    • 496

                                    #18
                                    Zamieszczone przez Tony065
                                    Ja bym sprawdził ile tej tarczy jeszcze zostało, bo rant już widać konkretny.
                                    Trochę go jest ale myślę, że tarcze spokojnie jeszcze te 10 tyś u mnie przejeżdżą.
                                    Czy takie nacinane tarcze można oddać do przetoczenia ? Czy tylko przeszlifować jak sugerował ROBAL_26

                                    Komentarz

                                    • yunior81
                                      RS
                                      • 2010
                                      • 1657
                                      • Octavia I (1U2)
                                      • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                                      #19
                                      Czyli do wymiany hamulców na 288 oprócz zacisków trzeba wymienić jeszcze zwrotnice ?

                                      Komentarz

                                      • ulysse
                                        Rider
                                        • 2010
                                        • 496

                                        #20
                                        Przewiń sobie do góry jest już odpowiedź na to pytanie.

                                        Komentarz

                                        • kabanos
                                          RS
                                          • 2011
                                          • 4544
                                          • Octavia I combi (1U5)
                                          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                          #21
                                          ulysse, zmierz jaka jest grubość tarczy. Jeśli więcej jak 22 mm to zakładaj bez zastanowienia.
                                          Ja też kupiłem komplet zwrotnica, tarcza, klocek. Wymieniłem łożyska, wyczyściłem, pomalowałem i już 3 rok śmiga.

                                          >>>moja srebrna kombi strzała<<<

                                          Komentarz

                                          • ulysse
                                            Rider
                                            • 2010
                                            • 496

                                            #22
                                            kabanos, jutro je zmierzę, macie jakiś dobry sposób na wykręcenie tłoczka przedniego ? chciałbym wyjąć tłoczek co by spokojnie ocenić jego stan, a przy okazji wymienić uszczelnienia. Jak już robić to porządnie

                                            Komentarz

                                            • ROBAL_26
                                              RS
                                              • 2010
                                              • 2328
                                              • Octavia I combi (1U5)
                                              • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

                                              #23
                                              ulysse, przednie tłoczki są tylko wciskane ,ja u siebie to wypchałem je sprężonym powietrzem ze sprężarki ,tylko włóż sobie chociaż jeden klocek abyś się nie wystraszył jak strzeli :diabelski_usmiech
                                              Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                                              ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                                              https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                                              Komentarz

                                              • kabanos
                                                RS
                                                • 2011
                                                • 4544
                                                • Octavia I combi (1U5)
                                                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                                #24
                                                ulysse, tłoczki też wymieniłem. Stare były w dosyć dobrym stanie, ale kupiłem zestaw naprawczy razem z tłoczkiem za kilkadziesiąt złotych i wymieniłem wszystko.

                                                >>>moja srebrna kombi strzała<<<

                                                Komentarz

                                                • ulysse
                                                  Rider
                                                  • 2010
                                                  • 496

                                                  #25
                                                  Zamieszczone przez ROBAL_26
                                                  ulysse, przednie tłoczki są tylko wciskane ,ja u siebie to wypchałem je sprężonym powietrzem ze sprężarki ,tylko włóż sobie chociaż jeden klocek abyś się nie wystraszył jak strzeli
                                                  Zamieszczone przez kabanos
                                                  ulysse, tłoczki też wymieniłem. Stare były w dosyć dobrym stanie, ale kupiłem zestaw naprawczy razem z tłoczkiem za kilkadziesiąt złotych i wymieniłem wszystko.

                                                  Panowie czyli w zasadzie jak "złapię" szczypcami tłoczki to powinno mi się udać je wyciągnąć ?
                                                  W przednich nie ma gwintu jak w tylnych ?
                                                  Wczoraj zmierzyłem i tarcze mają po 24 mm także jeszcze wystarcza na jakiś czas

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...