Chip w OII 2.0 TDI DSG

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • vernix
    Ambiente
    • 2007
    • 135

    Chip w OII 2.0 TDI DSG

    To pierwsza próba mikrofonu!
    Moja bierze 4,4 komputer zaniża najwyżej o 0,1 (średnia z ost. 5 tkm.). Na Autobanie jadąc za Autokarem (110 km/h na tempomacie) 2,9 no i myślałem że zasnę. Poprzednia 110 KM TDI '99 SLX + Klima brała śr. 4,8.
    Pozdrowionka dla wszystkich.

    [ Dodano: Nie 04 Lut, 07 13:56 ]
    A i Golfa miałem 100KM TDI PD, Octavie (110KM) do pięt nie dorasta. Odejście to ma nieco lepsze ale kosztem większych wibracji (podczas przyspieszania) i spalanie o 0,5 l wyższe przy tym samym stylu jazdy. Miasta to z zasady nie lubił. Octa jak sie rozgrzeje i płynie z innymi to i w miastku 4,0 potrafi.
    BIA 4XXX
  • olejek
    Ambiente
    • 2006
    • 121

    #2
    Chip w OII 2.0 TDI DSG

    Witam wszystkich,

    Mam małe pytanko, po przejażdżce RS-em moje 140 KM wydaje się troszkę mało i myślę aby coś z tym zrobić. Mam kilka pomysłów i ale jeszcze o nich za mało wiem. Wiem, że koledzy mają więcej doświadczenia i mogą doradzić za co z góry dziękuję.

    Pomysł 1: Mój dealer Skoda we Włocławku zaproponował mi wirusa załatwionego przez nich prawdopodobnie w EcuSoft. Widziałem na forum niepochlebne opinie o tej firmie. Zaproponowali mi charakterystykę z momentem przyciętym ma 350 Nm(DSG).

    Pomysł 2: Nie jestem na 100% pewny, ale 2.0 TDI w RS-ie i Passacie 170 KM to fizycznie to samo, tylko inny soft. Zastanawiam się, czyjest możliwość wgrania takiego softu do mojej Octy; w Passatach 170 KM biega z DSG, więc to jest bezpieczne dla skrzyni (powinno być).

    Pomysł 3: Zrobić chipa w jakiejś dobrej firmie po uprzednim dogadaniu się z dealerem. Szkoda, że w Polsce nie ma firmy ABT, są oni certyfikowani przez VW i nie ma to wpływu na gwarancję.

    Cały problem polega na gwarancji - nie chciałbym jej stracić, również chodzi o niewysilenie autka za bardzo aby nie skrócić jego żywotności.

    Z góry dziękuję za opinie.

    Pozdrawiam

    Olejek
    http://keeprockin.art.pl/‎

    Komentarz

    • szkoda
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 22543

      #3
      jezeli upierasz sie na "full legal" to musisz zrobic to przez dilera (jest to IMHO kompletna pomylka) - w takim razie, sprobuj przynajmniej znalezc dilera, ktoremu programy robi jakis dobry tuner.
      przy okazji warto wiedziec, ze ASO te swoje programy robi rowniez nielegalnie wobec SAP i gwarancje zachowujesz tylko w ASO, ktore ci ten program zrobilo.

      "pomysl 2" - tutaj pomylka, to nie jest fizycznie to samo, poza tym w ogole bez sensu

      "pomysl 3" - posrednio odpowiedzialem ci wyzej
      saport techniczny baj DGW
      była BKD+DSG '05 120kkm
      była BXE '08 190kkm
      no i nie ma :-)

      Komentarz

      • Purchawa
        Admin
        S_OCP Member
        • 2004
        • 8007

        #4
        szkoda, czemu nie powiesz koledze, ze sam na gwarancji jezdzisz z programem tylko, ze zrobionym u dobrego tunera?
        I to jest tak naprawde jedyne sensowne rozwiazanie.
        "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
        Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

        STOP ECO-TERRORISM!

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratoRS
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #5
          Ecusoft - mowimy nie, sa inne alternatywy w okolicy 5km oraz 100km od BB, a to ze on robi przez serwisy, to co - taka 'gwarancje' ja tez moge wypisac. Po dlubnieciu auta obojetne przez kogo tracimy gwarancje i tyle, a to ze ASO umawia sie kasujac odpowiednia ilosc pieniazkow, ze oni to zrobia i nie beda widziec problemu to inna sprawa.

          2.0TDI 140 a 170KM to dwa inne silniki, a DSG z moich informacji jest tez inne.

          A czemu nie Ecusoft, bo auto na pewno nie pojedzie do BB na hamownie, tylko dostanie gotowca, ktory potem bedzie dziwnie reagowal z silnikiem, typu drgawki itd
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • Tymon
            RS
            • 2004
            • 2970

            #6
            Maicroft, ma rację, całkiem inaczej wygląda sprawa jak dobry tuner wgra Ci indywidualny program. Dogadaj się z ASO a może ECUSOFT wgra Ci w miarę Lightowy i indywidualny program, z którego też będziesz zadowolony.

            Pozdrawiam
            Tymek
            Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
            Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
            BMW serii 3... Radość z jazdy.

            Komentarz

            • szkoda
              RS
              S_OCP Member
              • 2005
              • 22543

              #7
              Zamieszczone przez Purchawa
              szkoda, czemu nie powiesz koledze, ze sam na gwarancji jezdzisz z programem tylko, ze zrobionym u dobrego tunera?
              I to jest tak naprawde jedyne sensowne rozwiazanie.
              oj, nie mialem czasu sie rozwodzic, no ale tak wlasnie jest
              saport techniczny baj DGW
              była BKD+DSG '05 120kkm
              była BXE '08 190kkm
              no i nie ma :-)

              Komentarz

              • olejek
                Ambiente
                • 2006
                • 121

                #8
                OK, THX za odpowiedz. Sorry za brak polskich fontow, ale nie mam ich w mobilu.

                Mam nastepne pytanie: czy znacie kogos, kto moze dobrze to zrobic jak najblizej Wloclawka? Chodzi mi o zhamowanie przed, wgranie softu dopasowanego do warunkow i zhamowanie po. Mysle, ze daloby sie to zalatwic przez dealera, ale wtym ukladzie pojechalbym do tunera sam z autkiem, mysle ze jest to do zlatwienia w jeden dzien.

                Dzieki jeszcze raz.
                Pozdrawiam

                Olejek
                http://keeprockin.art.pl/‎

                Komentarz

                • Purchawa
                  Admin
                  S_OCP Member
                  • 2004
                  • 8007

                  #9
                  olejek, DSG da sie zhamowac praktycznie tylko na hamowni obciazeniowej, np. MAHA. Tak wiec najblizej masz do Wawy.
                  "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                  Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                  STOP ECO-TERRORISM!

                  Komentarz


                  • #10
                    Re: Chip w OII 2.0 TDI DSG

                    [quote="olejek

                    Pomysł 3: Zrobić chipa w jakiejś dobrej firmie po uprzednim dogadaniu się z dealerem. Szkoda, że w Polsce nie ma firmy ABT, są oni certyfikowani przez VW i nie ma to wpływu na gwarancję.

                    Trochę zbaczam z głównego tematu, ale jako ciekawostkę podam, że w Warszawie był
                    oficjalny przedstawiciel ABT - a ( sam niemiecki ABT podawał to na swojej stronie
                    internetowej ). Ale ich kariera trwała bardzo krótko. W końcu 1999 roku albo na początku
                    2000 ( nie pamiętam już dokładnie ) pojechałem do nich z Octavią 1,8 T. Po ponad
                    11 godzinach prób i już rzekomym wgraniu programu ze 150 KM fabrycznych zostało
                    może 30. Trafił mnie w końcu szlag i podziękowałem. Tak zakończyła się moja przygoda
                    z tuningiem.
                    Pamiętam, że w Bielsku B. w tym czasie działała jakaś firma pod szyldem MTM ( właściciel
                    nazywał się chyba Chrapusta czy jakoś tak podobnie ).

                    [size=2][ Dodano: Sro 01 Lis, 06 22:48 ][/size]
                    Coś mi się kojarzy, że chyba właśnie Ecusoft był kiedyś przedstawicielem MTM.

                    Komentarz

                    • rob555
                      Rider
                      • 2006
                      • 748

                      #11
                      A ja ostatnio poprawialem dwie fury po ABT i powiem tak:
                      W tej dziedzine jestesmy od nich o wiele lepsi
                      pozdrawiam

                      Diagnostyka i tuning
                      hybrydowe wtryski i turbiny
                      programy na ulice jak i do sportu

                      Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                      www.tune-up.pl

                      HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                      Komentarz

                      • Maicroft
                        Moderator
                        S_OCP MemberModeratoRS
                        • 2004
                        • 25757
                        • Audi

                        #12
                        Kaszana, Nie mylisz sie po MTM Bielsko-Biała pozostala juz tylko stara strona internetowa, teraz to hamownia Bosha(inercja) oraz wlasnie pan Adas :szeroki_usmiech
                        Spritmonitor.de

                        Komentarz

                        Pracuję...