Na golfie ktoś tam zarzucał przelozeniami różnych skrzyń. Nie ma co liczyć ze 6 biegowa to tak jak pięcio tylko jest jeszcze 6 bieg dorzucony
Zmiana skrzyni biegow z 5-cio na 6-cio biegowa
Zwiń
X
-
predkosci maksymalna to raczje od mocy zalezy. Generlanie tak jak ludziska potem pisuja ze po tuningu predkosc max poszla w gore. Zadne przelozenie nie zmieni tego ze auto idzie szybciej jak mocy nie przybedzie. Wlasnie wbrew pozprom to silnik ni ejest obciazanay w 100% nigdzy na 1 czy 2 biegu. Tak jak w tirze pryz ruszaniu nawet jak bedzie mial 30 tona na naczepie to bez problemu i bez wysilku ruszy. Problem bedzie jak bedzi emial zapity wysoki bieg a bedzie musial pokonac jakas górke. Zreszta sporo aut ma w danych producenta tak ze predkosc maksymalna jaet np na 4 biegu a nie na 5. Piaty bieg jest do uzyskania duzej ekonomi z predkoscia taka usrednona czyli jakies 90-120 km/h.G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP
Komentarz
-
-
Właśnie ja o tym pisałem że będzie to samo tylko tyle że będzie krótka jedynka i będzie ogień z jedynki ale na trasie nie zrobi ekonomii bo obroty do prędkości będą te same ja na piątce przy 240km/h mam 6tys obr/min w Leonie było to samo. Także ja czekam na efekty jak to w końcu będzie :-) ale za to co bym wydał na skrzynie to założyłem fmic :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez wesolnie wolales 5 bigowej od diesla?? Kiedys z kolega prownywalismy dluga 6 boegowa od diesla z 5 biegowa skrzynia KBL to ta piatak mozna powiedziec ze taka sama na tym 5 biegu jak ta szóstka w tej szesciobiegowej.
Jedyny plus takiej podmianki jest mniejszy hałas przy 140km/h.
To tyle jeśli chodzi o mój 102 konny silnik. Ja dałem sobie spokój, jednak w twoim przypadku podmiana na skrzynkę z diesla może przynieść pozytywne skutki...
Komentarz
-
-
Z duma informuje iz skrzynia lata juz od 3 dni i jak narazie nie ma zadnego problemu, jest tylko dziwny dzwiek przy pierwszym i drugim biegu ale to chyba cos obciera, bo lapa silnika pozostawia wiele do zyczenia co do osiagow moze to moje dziwne zboczenie ale wydaje sie ze przyspieszenie jest lepsze, dokladniej sprawdze jak bede mogl zlapac trakcje na 1,2,3 biegu bo narazie prawie jej nie ma co do ekonomii i spalania wyszlo okolo 12 gazu przez 140km przy testowaniu skrzyni, autostrada poleciala 190 niestety opony nie pozwalaja na wiecej czeka mnie tylko wymiana oleju w skrzyni
Komentarz
-
-
Tony065, w swoim AHF chcę robić max coś do ok. 200 koni. Jest sens się pchać w skrzynie 6 czy 5 biegowa EWT lub GGU wystarczy ? Ewentualnie półosie z przegubami od PD. Sprzęgło: koło jednomasowe 1Z plus Sachs G60 z tarcza obitą kevlarem.O1 MS-Design TDI AHF+216+G60+chip 140KM 330Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...543723#1543723
Komentarz
-
-
Silak, ja mam w AHF i mapę i wtryski 216. Moc obecnie coś ok 152 koni i 320-330Nm. Mocno ograniczone programowo przez dwumase trzęsie już niemiłosiernie :xO1 MS-Design TDI AHF+216+G60+chip 140KM 330Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...543723#1543723
Komentarz
-
-
Conrado1991, jak założysz skrzynię 6B, najlepiej GGU, to efekt będzie taki że przy tych samych prędkościach będziesz miał o ok 500 mniejsze obroty. Zawsze możesz zostać przy skrzyni 5B, ale zmienić samą zębatkę 5 biegu na dłuższą. BTW, po co chcesz obijać tarczę sprzęgła G60 kewlarem :?: ori wytrzymuje nawet 400Nm :twisted: BTW 2, skrzynie 6B nie lubią 1-masy, ale za to 2-masa no z Szaraka BTB wytrzymuje sporo :wink:Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
Tony065, GGU to chyba 5 biegów, a bliźniacza to EWT o tych samych przełożeniach czy coś pomieszałem ?? ops:
Kewlar tak trochę na zaś może na wyrost, jakby przyszło mi do głowy kiedyś coś więcej niż to co obecnie planuje i żeby nie rozbierać tego dwa razy. A wszystko przez to też, że z ta wytrzymałością G60 różnie ludzie piszą: jeden pisze ze 380 drugi że nawet 430 już sam zgłupiałem z tym :? Wiem że dla VP te 400-420Nm to taka bezpieczna granica. Potem zaczynają się już kosztowne mody, i raczej się na to nie zdecyduje, ale sprzęgło chce mieć mocne, bo drugi raz rozbierać żeby obić tarczę mi się nie widzi :wink:O1 MS-Design TDI AHF+216+G60+chip 140KM 330Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...543723#1543723
Komentarz
-
-
GGU to 5B :wink:
Ja swoją EGS poddałem reanimacji i zmienili mi przełożenia na takie jak w GGU - jest fajnie, bo przełożenia dały mi dodatkowe ~20 km/h, czyli na autostradzie @150 mam ok. 2900 obr/minO2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm
Komentarz
-
-
GGU to 5 biegowa ale jeszcze dluzsza jest KBL tez 5b. Mitem jest też to ze 6b nie lubią jednomasy. Pięknie na tym śmiga. Jednakże osobiście wolałbym 5b długą jak 6b. Dwumas od BTB sarna nic nie jest lepszy bo drogi a ma tylko mocniejsze sprezynki. Na jednomasie się lepiej jeździ.G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP
Komentarz
-
-
4tech, Na GGU przy 3 tysiącach obrotów na 5 biegu jest coś ok 170 km/h ?? Juz zgubilem ta kartke ale kiedys ze wzoru to liczylem dla koła 205/55/16 obecnie mam 140 km/h i jakby właśnie o te ok 30 km/h byłoby więcej to super
Tylko niech mi ktoś powie czy EWT ma napewno te same przełożenia co GGU. Gdzieś na jakimś ang forum widziałem Rozpiske skrzyń i przełożeń i było GGU łamane na EWT. EWT jest bardzo tania bo jakieś 350 zł. Plus rozrusznik.
wesol, no ja za sam zakup nowego kompletu BTB bym miał
Skrzynie EWT, jednomas, śruby, uszczelniacz wału i sprzeglo g60 z tarcza obite kevlarem plus wymiana i jeszcze zostanie parę stowek Sam bym wymienił ale nie posiadam kanału. Jedynie co mogę u siebie zrobić to wyjechać przodem, a następnie całym silnikiem ze skrzynią... :| i zrobić to na palecie :diabelski_usmiechO1 MS-Design TDI AHF+216+G60+chip 140KM 330Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...543723#1543723
Komentarz
-
-
Mój kolega z okolicy szatannnn ma golfa axr i troszkę go dlubnal na 163 km. Sam robi soft ale hamowal się u LEO no miał wycie i myślał że to dwumas. Zmienił na jednomas g60 i potem skrzynia się skończyła bo to wycie to od skrzyni było. Teraz ma skrzynie 6b bo z dm i wszystkim zapłacił 1000 zł. Ja miałem btb dm w swoim sharanie 115 km i mam go cały czas w piwnicy. Tyle wart ile waży. Zapodalem JM i zero problemów i ponad 200 koni i444 nm ogarnia bez problemu. W golfie właśnie zabrałem się za demontaż bo tam też mam JM i 6b tyle ze skończył się wysprzeglik. Dam jeszcze tarcze do radziła ale nie będę wydział z organicznym kevlarem tylko normalne okładziny luka ale sprezynki w tarczy do wymiany. Zdam relacje ale właśnie do chirurga idę i chyba noga w gips będzie więc się opóźni operacja.G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP
Komentarz
-
-
wesol, jaki koszt obicia kewlarem u Ciebie w okolicy ?O1 MS-Design TDI AHF+216+G60+chip 140KM 330Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...543723#1543723
Komentarz
-
-
nie wiem czy w mojej okolicy robia cos takiego w dobrej i cenie i co wazneijsze czy pozadnie. Wole dac do Radzika do Wa-wy bo za zwykle obicie do srednicy 230 mm to koszt 80 zl a 240 mm juz 90 zlotych. kewlar wcale taki dobry nie jest. Ma swoje plusy i minusy. JElsi sie tarcza uslizguje to zaden kevlar tu nie pomoże a jedynie zrobienie docisku.G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP
Komentarz
-
-
Dzisiaj dzwoniłem do Radzikowskiego. Jeśli kupuję G60 cały zestaw od Sachsa to kazali na tym jeździć. Jak zwiększy się moc i skończy się tarcza dopiero obiją na nowo oni, bo że tak nie ma to sensu. Kupiłem koło zamachowe i mechanik już je oglądał i mówi,że mogę je śmiało wkładać. Miałem wieść do Radzikowskiego, żeby je zabielić, ale nie co generować kosztów. Jest ok i można wkładaćO1 MS-Design TDI AHF+216+G60+chip 140KM 330Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...543723#1543723
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez wesolNic nie trzeba zabielac. Do około 200 koni no może deczko mniej powinien taki seryjny JM na g60 wytrzymać. Później mocniejszy docisk i będzie okBlack Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
Nie ma potrzeby. Fiodor mial w swojej ibizie 275 koni i blok z ALH czylo 90 konny VP. Dawalo to rade. Sam sie zdziwil bo rozbierajac motor na czeci pierwsze nie bylo nic niepokojacego ale i tak oczeiwscie zmienil na slupek od ASZ'a bo moce i tak tam wzrosną.
Te okolice 200 koni ogarnie seryjny blok bez problemu. Masters na bloku od 101 konnego PD mial prawie 400 koni i tylko syn jego zdolal ten silnik usmiercic. Po wymianie na slupek tez od PD ale od 130 konnej wersji juz motor nei do zabicia na takiej mocy byl.G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP
Komentarz
-
Komentarz