Koledzy poradzcie mi co wybrac. Zamowilem juz Octavie 3 1.4 tsi elegance na dosc duzym wypasie. Niby zaliczka wplacona ale jest do zwrotu wiec nie byloby z tym problemu. Problem w tym ze zaczynam sie zastanawiac czy nie pokusic sie na RS ktora bylaby w podobnej cenie w nieco tylko gorszym wyposazeniu. Na co Wy byscie sie zdecydowali?Pozdro
[O1] BiXenony Hit :)
Zwiń
X
-
[O1] BiXenony Hit
Witam
Mam takowe zapytanko chodzi mi o montaz takowego zestawu a mowiac prosciej o jedna wtyczke która nie wiem gdzie wpiąć, zaznaczyłem ją w kułku.
Wiem że zaraz ktoś napisze że nie warto ale miałem we 2 poprzednich autach innych marek i dobrze się to sprawdzało dlatego chcę zamontować i w skodzie.
Może ktoś montował w swojej i ma jakieś propozycje gdzie najlepiej zamontować przetwornice (slim5x6x1,5cm)
PozdrawiamZałączone pliki
-
-
Jeden impuls musi byc od mijania drugi od dlugich, jak to ma byc zestaw bi-xenona, wiec trzeba sie dolutowac do oryginalnej wtyczki przy lampie.
Problem jest tylko taki, ze w ori bi, mijania i dlugie sa w jednej soczewce, a impuls dlugich jest na zarowce obok. Tu jak wlaczymy dlugi, soczewka przestawi sie do swiecenia dla dlugich i beda nam swiecic fabryczne dlugie.
No chyba ze dlugi tu sa rozwiazane inaczej
Komentarz
-
-
Problemu nie ma z długimi bo są na jednej żarówce dla tego pisze o Bi soczewka to przeciwmgielne wiec problemu nie ma.
Pozostaje tylko jak ugryźć tą wtyczkę żeby nie wiercić dużej dziury bo wiadomo że potem będzie dostawać się wilgoć.
Chyba że tak jak pisze kolega wpiąć się w główną wtyczkę która wchodzi do kości lampy.
Komentarz
-
-
Re: BiXenony Hit
Zamieszczone przez sierars1Może ktoś montował w swojej i ma jakieś propozycje gdzie najlepiej zamontować przetwornice (slim5x6x1,5cm)
Pozdrawiam
Ty chcesz tam wsadzic biksenon? jak tak to odradzam.Leasing bez BIK
http://www.doradcaleasingpolski.pl tel. 693 784 723
Moja czeszka http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37149
Komentarz
-
-
czy awaryjne... zalezy od klasy zarnika i przetwornic - mi swiecą juz ponad 2 lata bezusterkowo (odpukać)
a czemu nie polecam... bo to nie bedzie swiecić tak jak byś tego oczekiwał bo:
1. soczewki w O1 sa ustawione bardzo nisko - wkoncu to przeciwmgielne. Ja w nocy na hidach to jedynie po miescie jeżdze, pozamiastem sa niewystarczające, za krótko świecą.
Oczywiscie mozesz je podnieść na srubie mocującej ale wtedy bedziesz oślepiał innych.
2. soczewka p. mgielnych w O1 ma poziomą przesłone ____ a normalne soczewki do ksenonów maja przesłony asymetryczne ___/
3. kolejna sprawa to materiał - były przypadki ze w O1 klienci jeździli cały dzień na zarówkach halogenowych H3 a pozniej mieli potopione elementy w poblizu soczewki, wada materiału - skoda pozniej juz poprawiła ten feler - ale akcji serwisowej na wypuszczone juz buble nie robiła (nie wiem ktore to był rocznik) gdzies na forum o tym było
Ja chętnie CI pokibicuje i zrobisz jak uważasz, moze wymyslisz cos ciekawego, to my podpatrzymy i zastosujemy albo usprawnimy u siebie.
np - przesłone zawsze mozesz podpiłowaćLeasing bez BIK
http://www.doradcaleasingpolski.pl tel. 693 784 723
Moja czeszka http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37149
Komentarz
-
-
ale wkladasz w soczewke ?Leasing bez BIK
http://www.doradcaleasingpolski.pl tel. 693 784 723
Moja czeszka http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37149
Komentarz
-
-
sierars1, możesz mieć problemy z niebieskimi ,a z technicznej strony to te zaznaczone kostki to jedna jest z instalacji HID a ta druga z auta a dokładnie z żarówki H4 to jest ta kostka, pytanie jeszcze ,to czy jak robisz zmianę z krótkich na długie to mijania pewnie gasną i tu może być problem, bo wówczas będziesz musiał zrobić mostek przy manetce.ok
pozdroBył ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sierars1Problemu nie ma z długimi bo są na jednej żarówce dla tego pisze o Bi soczewka to przeciwmgielne wiec problemu nie ma.
Pozostaje tylko jak ugryźć tą wtyczkę żeby nie wiercić dużej dziury bo wiadomo że potem będzie dostawać się wilgoć.
Chyba że tak jak pisze kolega wpiąć się w główną wtyczkę która wchodzi do kości lampy.
cały zestaw masz "plug&play" z tego co widze, ale dziure w przykrywce plastikowej bedziesz musiał wiercic, w zestawie powinna być uszczelka, jak nie ma, to musisz odwiedzic jakis sklep elektryczny.
Nie wiem jak duzych rozmiarów jest przetwornica u Ciebie - moze slima by dało sie upchnąć w samej lampie. To by bylo idealne rozwiązanie
Jak nasiejesz kabli poza reflektorem, to juz widze mine diagnosty przy badaniu technicznym :diabelski_usmiech
Zamieszczone przez ROBAL_26sierars1, możesz mieć problemy z niebieskimi ,a z technicznej strony to te zaznaczone kostki to jedna jest z instalacji HID a ta druga z auta a dokładnie z żarówki H4 to jest ta kostka, pytanie jeszcze ,to czy jak robisz zmianę z krótkich na długie to mijania pewnie gasną i tu może być problem, bo wówczas będziesz musiał zrobić mostek przy manetce.ok
pozdroLeasing bez BIK
http://www.doradcaleasingpolski.pl tel. 693 784 723
Moja czeszka http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37149
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ROBAL_26sierars1, to czy jak robisz zmianę z krótkich na długie to mijania pewnie gasną i tu może być problem
pozdro
We wcześniejszym samochodzie miałem osobno na mijania i długich zamontowane xenony i z niebieskimi nie miałem żadnych problemów to samo tyczy się golfa bo w bejcy E46 już miałem oryginalne z samo poziomowaniem i to wielki nie wypał na naszych drogach.
Komentarz
-
-
rims.net.pl, fakt nie zauważyłem tego kontrolera,jedno wiem że soczewka w miejscu H4 będzie wyglądać jak MEGA DRUT i na pewno będą problemy z policją chyba że zrobisz wszystko jak w ori xenonach czyli spryski +samopoziomowanie to wówczas miśkom kopary opadną ,a tak to będziesz kolegosierars1, do odstrzału także musisz się z tym liczyć.
pozdro
[ Dodano: Wto 13 Lis, 12 16:28 ]
sierars1, tylko pamiętaj że przy zmianie krótkie długie w H4 pali się tylko jedno włókno w żarówce a nie oba, ja zmieniałem lampy na xenonowe i musiałem zrobić mostek przy manetce aby po zmianie xenon nie gasł, możesz sobie wyobrazić co się wówczas dzieje prze dobre kilka sekund masz ciemność.okBył ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ROBAL_26rims.net.pl, fakt nie zauważyłem tego kontrolera,jedno wiem że soczewka w miejscu H4 będzie wyglądać jak MEGA DRUT i na pewno będą problemy z policją chyba że zrobisz wszystko jak w ori xenonach czyli spryski +samopoziomowanie to wówczas miśkom kopary opadną ,a tak to będziesz kolegosierars1, do odstrzału także musisz się z tym liczyć.
pozdro
[ Dodano: Wto 13 Lis, 12 16:28 ]
sierars1, tylko pamiętaj że przy zmianie krótkie długie w H4 pali się tylko jedno włókno w żarówce a nie oba, ja zmieniałem lampy na xenonowe i musiałem zrobić mostek przy manetce aby po zmianie xenon nie gasł, możesz sobie wyobrazić co się wówczas dzieje prze dobre kilka sekund masz ciemność.ok
Samochód idzie do znajomego elektromechanika który ma pojęcie co z czym połączyć, nie takie rzeczy już mi robił w samochodach.
Komentarz
-
-
sierars1, spoko ,wiadomo że jest ryzyko jest zabawa
miłego użytkowaniaBył ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MickulZamieszczone przez sierars1Nie pierwszy moj samochod z xenonami i zadnych problemów wiec puki co martwic sie nie mam o co.
Tyle jeżdżę i jakoś większość osób wali po oczach zwykłymi światłami które są źle ustawione, oczywiście zdarzają się też i samochody które mają podróbki i oryginalne xenony ale tak jak napisałem przeważają kierowcy ze zwykłymi światłami.
Komentarz
-
-
sierars1, a jak ty chcesz niby ustawić te światła jak będzie napier...ać po całym odbłyśniku ? Może napiszesz że obniżysz na maxa na dół, żeby oświetlać metr asfaltu przed zderzakiem? Nie kompromituj się. Zwykła żarówka nie zrobi ci takiej sieczki w oczach jak żarnik, który jak jebnie to widzisz biały obraz i przez chwilę jesteś ślepy jak kret.
Spotykam codziennie rano takich mądrych z ksenonami dla ubogich i wspomagam się wtedy drogowymi, żeby widzieć krawędź jezdni i nie wpieprzyć się do rowu.
Masz już kolego trochę lat na karku to pomyśl, że ktoś przez ciebie może się rozpieprzyć albo zabić innych bo oślepiony nie dostrzeże rowerzysty albo pieszego.
I nie wmawiaj, że hida da się dobrze ustwić w zwykłym odbłyśniku bo miałem to gówno w cherokee i wyleciało to w pierwszym dniu po kupnie. Jak jedziesz po prostej to snop światła może jeszcze ustawisz tak, żeby nie oślepiać, ale wtedy ty nic nie widzisz bo zasięg jest tuż przed zderzakiem, a więc pewne że tak jeździć nie będziesz i podniesiesz do góry. Wtedy wystarczy że podjeżdżasz pod wzniesienie i jak jesteś na górze to wszyscy z naprzeciwka jadą na ślepo bo dostają piękną wiązką flesza 6000K.
Pomyśl o innych.
Komentarz
-
-
Ja musze potwierdzic to co pisze cysterniarz...
Miałem założone Hidy w H4 u siebie - 2 dni... tego nie da sie ustawic w odbłysniku.
Na rynku motoryzacyjnym znam dwa modele samochodów ktore maja fabryczne ksenony w odbłysniku - stara laguna i outlander II - wszystkie inne maja soczewki.
Aczkolwiek kolega prosił o prade jak to załozyć a nie zeby mu prawić morały, czy uświadamiać o konsekwencjach, wiec tego robić nie bede, założysz sam zdecydujesz co i jak.Leasing bez BIK
http://www.doradcaleasingpolski.pl tel. 693 784 723
Moja czeszka http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37149
Komentarz
-
-
cysterniarz nie wiem czy wiesz co to przesłona bo chyba nigdy nie miałeś styczności z Bi-Xenonami bo to co piszesz to o zwyklych xenonach moge mniewać.
Zastanawia mnie twoja teoria pisania o wzniesienu a jak masz nie oslepiać samochodu który jedzie z naprzeciwka i jest ponizej twoich swiateł.
Co do ranka nie będe pisał bo na światłach jeżdzi się cały dzień więc nie wiem co miałeś na myśli.
Napisałeś coś takiego jak xenony dla ubogich a sam nim byłeś więc przestań być świętą krową jesli uraziłem to przepraszam.
Piszesz o Cherokeem mialem paru znajomych którzy mieli to zamontowane w zwykłych lampach i bardzo ładnie świeciło i nie oślepiało, może akurat trafiłeś na tak dobry zestaw.
Mam troche lat i duzo już jezdze po tym świecie i 90% moich samochodów miało xenony więc nie musisz się martwić o mnie, a pomyśl też o tych co na zwykłych walą po oczach bo jak widze oni ci jakoś nie przeszkadzają
A jak widzę masz uprzedzenia co do Hitów więc co by nie napisac zawsze będziesz miał coś na ten temat wieć szkoda pisać.
I tak jak napisał rims.net.pl prosiłem o poradę a nie o wykłąd bo jesli będe miał ochotę to założe nowy temat związany z zaletami i wadami xenonów jak i hit xenonami.
A jesli faktycznie jest tak jak piszecie to wtedy zmienie lampy na soczewkowe i bedzie po problemie.
Więc dajcie mi spokojnie załozyć i wtedy wam napiszę czy faktycznie jest tak jak piszecie czy może nie.
Jestem uparty i jesli sam na własnej skórze się nie przekonam to nie uwierzę.
rims.net.pl w zwykłych lampach miał montowany jeszcze mercedes (okularnik)
I proszę bez zbędnych komentarzy tylko o konkrety związane z moim zapytaniem lub zamknięciem tematu.
Pozdrawiam
Komentarz
-
Komentarz